معرفی و دانلود رایگان کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند

عکس جلد کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند

کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند نوشته‌ی ریچل گیبسون، داستان یکی از موفق‌ترین ماموران مخفی دولتی را به تصویر می‌کشد که در آخرین موأموریت خود هویتش آشکار می‌شود و به ناچار تصمیم به فرار می‌گیرد. او در این مسیر اتفاقات هیجان‌انگیزی برایش رخ می‌دهد.

این مأمور مخفی دولت که ماکسیمیلیان خاویر گانرزامورا نام دارد برای رسیدن به محلی امن، شبانه کشتی تفریحی را از بندری می‌دزد غافل از این که مانکن زیبای سابق «لولا کارلایل» روی تخت کشتی در خواب ناز است. مکس خیلی دیر از وجود این زن جذاب و سرکش در کشتی آگاه می‌شود، وقتی که دیگر چاره‌ای جز کشتن یا همراه بردنش ندارد. اما قبل از اینکه تصمیم قطعی بگیرد که کدام راه را باید انتخاب کند، زن کشتی را منفجر می‌کند و...

ریچل گیبسون (Rachel Gibson) در کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند (Lola Carlyle Reveals All) با زبانی ساده و روان داستانی هیجانی و مجذوب کننده را به تصویر می‌کشد به گونه‌ای که شما غرق در خواندن این رمان می‌شوید.

در بخشی از کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند می‌خوانیم:

لولا نور چراغ‌ قوه جیبی را به‌طرف چپ سکان انداخت. پارچه برزنتی بالای عرشه فرماندهی کاملاً سوخته و هیچی جز چند متر برزنت جزغاله و تیرک‌های آلومینیومی سیاه‌ شده، باقی نمانده بود. نسیم شور ملایمی، موهایش را به هم ریخت و دنباله‌ی لباسش را دورش به حرکت درآورد. ترکیب بوی دریا با بی‌کربنات‌پتاسیم، چوب کف زمین و چیزی که کنار صندلی کاپیتان و سکان بود در هوا پخش شده بود.

باور کردنی نبود؛ این اتفاق‌ها با زندگی لولا کارلایل جور نبود. او برای استراحت و سلامتی روانش آمده بود. و باید به خانه برمی‌گشت یا مجبور بود که به خانه برگردد. این جریان‌های دیوانه کننده فقط یک کابوس بوده. آره، باید همین باشد. چند ساعت قبل، یکی از آخرین تورهای «اسنک‌ و نوشیدنی» را سوار شده و در اتاقک اصلی قایق خوابیده بود و حالا در کابوس وحشتناک یک مردک دیوانه، نقش اصلی را بازی می‌کرد. هر لحظه ممکن بود از خواب بیدار شود و شکر خدا را بکند که همه‌ی این‌ها فقط یک خواب بوده است. میان تاریکی، یک کپسول آتش‌نشانی خالی از هوا پروازکنان آمد و خورد به سکان، بعد پرید بالا و رفت داخل سوراخ سوخته گیر کرد. مردِ واقعاً خیلی دیوانه‌ی پشت سرش پرسید: «بعدی چیه؟ بمب ناپالمِ که تو لباس‌ زیرت قایم کردی؟»

موج‌ خشمِ درون صدای مرد، هوای گرگ‌ و میش میان‌شان را ‌شکافت و به گوشش ‌رسید. لولا، زیر نور ماه از روی شانه‌هایش مرد را که صورت کبود و داغانش را مالش می‌داد تماشا کرد. و منتظر بود مردک آمده و دخلش را بیاورد و به دریا پرتش کند تا طعمه ماهی‌ها شود. و وقتی مَرد سعی کرد تا او را سرپا کند، بیشتر از هر وقت دیگری در زندگی‌اش ترسید. سینه‌ا‌ش از ترس پر شد و فشار روی ریه‌هایش، نفس‌ کشیدن را برایش سخت کرد. شک نداشت مَرد اول به او صدمه زده و بعد هم او را می‌کشت. اما آن‌ قدر شوکه بود که چیزی حس نمی‌کرد. قبل از اینکه فکر بهتری بکند، گفت: «اگر ناپالم داشتم الان کباب شده بودی» بعد از روی غریزه بقا، لگدی به مرد زد که چند قدمی عقب رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند
نویسنده
مترجمسودابه تصاعدیان
ناشر چاپیانتشارات طلوع ققنوس
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات385
زبانفارسی
شابک978-622-6679-26-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند

فهیمه قربانحسینی
۱۳۹۹/۳/۱۳
درکل کتاب جالبیه خیلی قشنگ یک زن و مرد جذاب رو به تصویر می‌کشه، به خصوص یک مرد جذاب رو... واقعا نشون میده همه‌ی اون چیزی که زن از مرد مورد علاقش میخواد چیه و اینه که داستان رو برای خانومها فوق العاده جذاب میکنه. اما صرف نظر از این ویژگی رمان هیچ حرفی برای گفتن نداره، من خودم بارها بینش خسته شدم، نه توصیف جذابی نه طرح داستان معما گونه ای، به نظرم این کتاب قدرت بالایی داره در سخت کردن سطح سلیقه راجب جنس مخالف
مهری رازقیان
۱۳۹۹/۱/۱۹
بسیار کتاب لذت بخشی هست ارزش خوندن داره 😊😊ریچل گیبسون یکی از نویسنده‌هایی هست که با قلم خوبش باعث میشه تا کتاب رو تموم نکردی چشم ازش برنداری😄و از مترجم این کتاب هم نگم براتون که فوق العاده توانمند هستن ایشون من همیشه ترجمه هاشون رو توی تلگرام دنبال میکنم عالیه؛ هم شخصیت شون هم ترجمه شون بسیار و پخته هست زمان خوندن رمان احساس میکنی کتاب اصلی رو میخونی و انگار نه انگار که ترجمه س. امیدوارم هرکجا هستن سلامت باشن😍😍
هاجر الله ابادی
۱۴۰۲/۱۲/۲
من این کتاب و خیلی دوست داشتم در حدی نیستم ک بخوام نقد کنم اما این کتاب برای من از همون اولش هیجان انگیز بود کاملا خالی از ایراد نبود اما من عاشقونه هاش و دوست داشتم و رابطه‌ای ک در عین کشمکش و دشمنی و جنگ پیش اومد دو تا آدم لابد ک تن ب عشقی میدن ک سرنوشت اونا رو تایین میکنه
Mahya Marjani
۱۳۹۹/۲/۶
کتاب بسیارر خوبی بود.. اشتباه تایپی زیاد داشت.. اسم برند‌ها هم اشتباه ترجمه شده بود.. مثل تاینانول یا جیمی چو.. ولی تاثیری روی کتاب نداشت.. کتابهای این ناشر رو واقعا دوست دارم.. فقط خواهشی که دارم اینه که به ترجمه بیشتر دقت بشه..
..
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
نسبتا به کتاب‌های معروف دیگه‌ای که خوندم ساختار ضعیف بود علاوه بر ان بسیار خوب ترجمه نشده بود و ترجمه اش در حد سطحی و ابتدایی بود
نرگس صیادی
۱۴۰۲/۲/۱۵
خیلی جذاب بود برخورد یه مرد خشن و خشک با یه زن جذاب و دلربا درعین حال محکم شکل گرفتن احساس و بعد عشق بینشون بعد از ترس و نفرت رو دوست داشتم
احمدپیغمبری
۱۴۰۳/۱/۴
خوب بود ولی نه اونقدی که براش 2 روز وقت بذارم اگه کوتاه تربود خیلی خوب می‌شد
یاسمین زارع دزفولی
۱۳۹۹/۴/۱۲
سلام.
داستان خیلی اغراق آمیز و غیر قابل باور و البته حاوی متن مستهجن بود.
محبوبه صورآبادی
۱۳۹۹/۲/۱۷
کتاب فوق العاده‌ای بود...
واقعا مجذوبش شدم.
Fateme Edrissi
۱۳۹۹/۲/۱۰
عالی حتمن بخوانید، میخکوب میمونیدممنون از کتابراه
💗💗🌻🌹بیتا 💗💗🌻🌻🌹
۱۳۹۹/۱/۲۱
بسیار عالی گوش بدین پشیمون نمی‌شید💝💝👌
نادیا امیرعضدی
۱۴۰۰/۱۲/۹
با فرهنگ ما زیادی بیگانه بود...
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند

برای دریافت کتاب لولا کارلایل همه چیز را آشکار می‌کند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.