معرفی و دانلود کتاب ما دوستیم؟

عکس جلد کتاب ما دوستیم؟
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما دوستیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما دوستیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما دوستیم؟

شما چند تا دوست دارید که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید؟ شاید هم مثل کرگدنِ کتاب ما دوستیم؟ تنها هستید. چه غم‌انگیز... اما صبر کنید؛ شاید شما هم بتوانید چند دوست خوب پیدا کنید و دیگر تنها نباشید. اما چطور؟ حمید اباذری در این داستان مصور جذاب و خواندنی به شما یاد می‌دهد که چطور مثل کرگدن این قصه، دوستان جدید پیدا کنید و دیگر حوصله‌ی‌تان از تنهایی سر نرود.

درباره‌ی کتاب ما دوستیم؟

کرگدن تنها بود؛ اما او دلش نمی‌خواست تنهایی بازی کند، تنهایی غذا بخورد و یا تنهایی تلویزیون تماشا کند. او آرزو می‌کرد دوستانی داشته باشد تا کل روزش را با آن‌ها به شادی بگذراند و صدای خنده و بازی‌شان در جنگل بپیچد. اما چه‌‌کار باید می‌کرد؟

همینطور که کرگدن کتاب ما دوستیم با خودش فکر می‌کرد و از تنهایی‌اش ناراحت بود، قاصدکی به سمتش آمد. او خوشحال شد و فکر کرد قاصدک خبری برایش آورده است، اما قاصدک هیچ حرفی نزد و رفت. کرگدن که تصمیمش را گرفته بود، به‌دنبال او به راه افتاد و در مسیرش، حیوانات دیگری را دید که دلشان می‌خواست با او دوست شوند.فکر می‌کنید بالاخره کرگدن کوچولو دوستی پیدا می‌کند؟ اگر شما جای او بودید چه کار می‌کردید؟

حمید اباذری در کتاب ما دوستیم؟ ماجرای ساده و مهمی را روایت می‌کند که آموزش آن به کودکان بسیار اهمیت دارد. ازآنجایی‌که برقراری ارتباط اجتماعی با دیگران، ازجمله گروه همسالان، دوست‌یابی و توانایی حفظ دوستی‌ها از اهمیت زیادی در زندگی برخوردار است، نویسنده در کتاب ما دوستیم کوشیده این مفاهیم را در قالب داستانی ساده و کودکانه بیان کند. کودکانِ شما با مطالعه‌ی این قصه می‌توانند به اهمیت و چگونگی پیدا کردن دوست و برقراری ارتباط با دیگران پی ببرند. تصاویر زیبا و جذاب کتاب نیز این آموزش را به‌خوبی تکمیل می‌کند.

کتاب ما دوستیم به همت نشر پرتقال، ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان به چاپ رسیده و می‌توانید همین حالا آن را در اپلیکیشن کتابراه همراه با فرزندتان مطالعه کنید‌.

کتاب ما دوستیم برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبان اصلی کتاب ما دوستیم کودکان 3 تا 7‌ساله‌ی علاقه‌مند به داستان و کتاب هستند. اگر می‌خواهید آموزش مهارت‌های اجتماعی و رفتاری و توانایی دوست‌یابی و برقراری ارتباط را از سنین کم به کودکان خود آموزش دهید، این کتاب یک انتخاب بسیار هوشمندانه است.

با حمید اباذری بیشتر آشنا شویم

یک نویسنده‌ی خلاق از دیار گز و پولکی! حمید اباذری نویسنده‌ی ایرانی کتاب‌های کودک و نوجوان است که در سال 1359 و در شهر اصفهان به دنیا آمده است. او بیشتر سال‌های عمر خودش را در شهرهای مختلف گذرانده و بیش از هر جای دیگری، در دزفول زندگی کرده‌ است. حمید اباذری در رشته‌ی ارتباطات هوانوردی تحصیل کرده و مدت زمان زیادی را در فرودگاه آبادان مشغول به کار بوده است.

حمید اباذری کار داستان‌نویسی را از سال 1387 و در بیست‌وهشت‌سالگی آغاز کرده است. اولین اثر او مجموعه‌داستانی به نام «خائن دوجانبه» بود که در سال 1390 به چاپ رسید و نامزد کتاب سال شد. کتاب‌های «اژدهای عینکی کله‌ارّه‌ای»، «فرغولی و از ما بهترون» و «هوشا در جست‌وجوی راز زیست گنبد» از دیگر آثار حمید اباذری هستند.

در بخشی از کتاب ما دوستیم؟ می‌خوانیم

تمساح آهی کشید و گفت: «کاش یکی می‌آمد و باهم بازی می‌کردیم.»
قاصدک آمد و روی شکم تمساح نشست.
تمساح گفت: «سلام! من یک بازی خوب بلدم! می‌آیی باهم بازی کنیم؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما دوستیم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات47
زبانفارسی
شابک978-622-274088-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما دوستیم؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ما دوستیم؟

برای دریافت کتاب ما دوستیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.