معرفی و دانلود کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم!

عکس جلد کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم!
قیمت:
32000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم!

در کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم! از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و برنده مدال کلدکات و جایزه گودریدز مو ویلمس، فیگی با دوست جدیدش فینگولی خیلی خوشحال است و با هم خوش می‌گذرانند. اما فیلی کجاست؟ تکلیف او چه می‌شود؟

موضوع کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم! چیست؟

فیلی و فیگی دوستان صمیمی هم هستند؛ ماری و فینگولی هم همین طور. یک روز فیگی و فینگولی با هم دوست می‌شوند و حسابی با هم خوش می‌گذرانند و کیف می‌کنند. فیلی و ماری از کیف کردن دوستان صمیمیشان بسیار خوشحال هستند اما نگران می‌شوند که اگر آن‌ها خیلی کیف کنند و با هم وقت بگذرانند، نکند دیگر با فیلی و ماری دوست نباشند. فیلی و ماری نگران و با وحشت از این فکر سراغ فیگی و فینگولی می‌روند اما می‌بینند که کار از کار گذشته! آیا دوست دارید بدانید سرانجام این چهار دوست چه می‌شود؟ پس کتاب ما حرف نداریم! (My New Friend Is So Fun) هجدهمین جلد از مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی را از دست ندهید.

درباره مجموعه‌ی داستان‌های فیلی و فیگی:

نخستین کتاب‌های این مجموعه آموزنده و هیجان انگیز در سال 2007 انتشار یافتند. شخصیت‌های اصلی آن‌ها فیلی و فیگی دو دوست صمیمی هستند: فیگی یک خوک صورتی، بازیگوش و خندان است درست بر عکس دوستش، فیلی، یک فیل خاکستری عینکی ناامید و نالان.

متن کتاب‌های مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی (An Elephant and Piggie Book) در قالب مکالماتی نوشته شده است که بین شخصیت‌های کتاب صورت می‌گیرد. در بعضی قسمت‌های کتاب گاهی دیالوگ‌هایی خطاب به شما نوشته شده است و به این ترتیب شما را هم عضوی از داستان می‌کند و این اتفاق یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب‌های مجموعه فیلی و فیگی به شمار می‌رود. موضوع اصلی این مجموعه کتاب‌های تصویری مفاهیم و ارزش‌های زندگی چون دوستی، کمک کردن، حل مشکلات و... است. مو ویلمز خالق مجموعه داستان‌های فیلی و فیگی نویسندگی و تصویرگری این کتاب‌ها را انجام داده است.

کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم! مناسب چه کسانی است؟

بخشی از داستان این کتاب به وسیله تصاویر و تغییر حالتی که در چهره و حالت بدنی شخصیت‌های کتاب ایجاد شده، روایت می‌شود و کودک با مشاهده آن‌ها ادراک احساسی و تصویری‌اش تقویت می‌شود، به همین دلیل بلندخوانی این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب است.

کودکانی که به تازگی خواندن و نوشتن یاد گرفته‌اند هم از خواندن جمله‌های کوتاه و روان داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم! لذت خواهند برد. استفاده از جمله‌های کوتاه و کادرهایی که نوشته‌های کتاب در آن قرار دارد، این امکان را به وجود آورده تا توجه کودک را به طور ویژه به کلمات و حروف جلب کند و به ذهنشان برای سواد آموزی و آشنایی با حروف و لغات جدید تمرین دهد.

مو ویلمس را بیشتر بشناسیم:

نویسنده، تصویرگر، صداپیشه و پویا نمای آمریکایی مو ویلمس (Mo Willems) در سال 1968 در ایالت ایلینوز متولد شد. او با معدل بسار بالا از مدرسه هنر دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد. ویلمس از کودکی به کشیدن کاریکاتور و خلق شخصیت‌های کارتونی و نوشتن داستان برای آن‌ها علاقه داشت. پس از اینکه از دانشگاه فارغ التحصیل شد و یک سال به دور دنیا سفر کرد، در نیویورک کار حرفه‌ای خود را با نویسندگی و تصویرسازی برای مجموعه تلویزیونی سسمی استریت، یک مجموعه انیمیشنی و عروسکی آمریکایی شروع کرد و تا سال 2002 شش جایزه امی به خاطر نویسندگی یک سریال کودک برای فعالیت در این پروژه برنده شد.

مو ویلمز از سال 2003 بیشتر وقتش را صرف نویسندگی و تصویرگری کتاب‌های کودکان کرد. بیشتر آثار او به زبان‌های مختلف ترجمه و چاپ شده‌اند و بر اساس آن‌ها انیمیشن و تئاترهای کودک ساخته شده است. ویلمس در طول فعالیت حرفه‌ای خود جوایز و افتخارات بسیاری کسب کرده تا جایی که نیویورک تایمز او را از بزرگ‌ترین استعداد‌های قرن حاضر خوانده است. کتاب‌های به «کبوتر اجازه نده اتوبوس براند» و «نافل بانی» برنده مدال کالدکات و مدال کارنگی شده‌اند. در سال 2008 و 2009 هم به خاطر کتاب‌هایی از مجموعه فیلی و فیگی برنده جایزه تئودور سیوس گیزل (Theodor Seuss Geisel) شد. در سال 2019 در جشنواره کتاب بروکلین به عنوان بهترین و برجسته‌ترین نویسندگان این جشنواره معرفی شد.

در بخشی از کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم! می‌خوانیم:

- من و فینگولی با هم دوست صمیمی هستیم!
خب فیگی هم دوست صمیمی من است!
- هم فیگی هم فینگولی دوست داشتنی هستند.
ماری فکر کنم الآن دارند حسابی کیف می‌کنند!
- آره!
خیلی کیف می‌کنند!
- آره!
واقعا کیف می‌کنند!
- یوهو! آره!
فکرکنم دارند جدی جدی... وای نه!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم!
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-8675-23-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
32000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم!

Mehrnaz Jannati
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
ممنون اناهیتا. حضرتی کیاوندانی. و مو ویلمس
ساراجعفری
۱۴۰۱/۸/۱۷
مجموعه کتاب‌های فیلی و فیگی بسیار مفید و عالی هستند
زهراسادات میرزایی
۱۴۰۰/۱۲/۹
فیلی و فیگی‌ها عالی هستن... عاشقشونیم...
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم!

برای دریافت کتاب داستان‌های فیلی و فیگی 18: ما حرف نداریم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.