معرفی و دانلود کتاب ماجراهای سارا

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای سارا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای سارا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای سارا

کتاب ماجراهای سارا، داستانی آموزنده برای کودکان دبستانی به قلم مریم آقامحمدی است. در این داستان، سارا کوچولو وقتی می‌فهمد پدرش به اندازه‌ی دنیا دوستش دارد، می‌خواهد بداند که دنیا چقدر است. اما دنیای هر موجودی برای خود او منحصربه‌فرد و به اندازه‌ی درک اوست. متن کتاب به سه زبان فارسی، انگلیسی و فرانسه در میان تصاویر رنگارنگ و شاد آن خودنمایی می‌کند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای سارا

داستان کودکانه‌ی ماجراهای سارا، از جایی شروع می‌شود که سارا، از پدرش می‌پرسد او را چقدر دوست دارد. پدر جواب می‌دهد به اندازه‌ی دنیا! اینجاست که برای سارا، سوال پیش می‌آید که دنیا دقیقا چقدر است! او به‌دنبال یافتن پاسخی برای سوالش به سراغ ماهی حوض، خرگوش، کانگورو و... می‌رود و هر کدام از آن‌ها هم پاسخی برای این سوال دارند؛ اما پاسخ هیچکدام به دیگری شبیه نیست. در آخر، سارا با سوالاتی بزرگتر پیش پدر بازمی‌گردد تا از خود او، اندازه‌ی دنیا را بپرسد.

کتاب ماجراهای سارا، علاوه بر اینکه حس و حال خوب عشق میان پدر و فرزند را منتقل می‌کند، دیدگاهی فلسفی به کودکان می‌بخشد و کمکشان می‌کند که بتوانند دنیا را از دریچه‌ی چشمان دیگران ببینند و درک کنند که افراد بر اساس شرایط زندگی‌شان، پاسخ‌های مختلفی به سوالات یکسان می‌دهند. همین باعث می‌شود که کودکان به بزرگسالانی خوش‌فکرتر با ذهنی بازتر و قلبی گشاده‌تر تبدیل شوند و دنیای زیباتری بسازند که در آن همه‌ی انسان‌ها با هرشرایط جسمی و روانی، اقتصادی، دینی و... بتوانند با شادی در کنار هم زندگی کنند و به یکدیگر احترام بگذارند.

مریم آقامحمدی داستان ماجراهای سارا را نوشته است و ویرایش متن انگلیسی کتاب را مریم خرمی و ترجمه فرانسوی آن را نیز شیما اویسی انجام داده‌اند. کودکان این روزها، از سنین دبستان یا حتی زودتر، اقدام به یادگیری زبان دوم خصوصا زبان انگلیسی می‌کنند. داشتن کتاب‌هایی که علاوه بر متن فارسی، متن انگلیسی یا زبان‌های دیگر هم دارد، باعث می‌شود کودکان به راحتی متن‌ها را با هم تطبیق دهند و با دیدن جملات هم‌معنا در کنار هم، زبان دوم و سوم را راحت‌تر بیاموزند. در نتیجه این کتاب، برای نوآموزان زبان‌های انگلیسی و فرانسه هم جالب خواهد بود و حتی ممکن است کودکان را به یادگیری زبان فرانسه در کنار انگلیسی تشویق کند. تصاویر زنده، شاد و رنگارنگ کتاب نیز کاری از الویرا صیامی است. انتشارات نارون دانش کتاب ماجراهای سارا را منتشر کرده است.

کتاب ماجراهای سارا برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب ماجراهای سارا برای کودکانِ گروه سنی 5 تا 8 سال مناسب است. همین‌طور کودکان و نوجوانانی که به یادگیری زبان انگلیسی یا فرانسه علاقه‌مند هستند می‌توانند از این کتاب برای یادگیری بهتر بهره برند.

در بخشی از کتاب ماجراهای سارا می‌خوانیم

سارا دوباره این سؤال را از پرنده می‌پرسد که روی شاخه‌ی درخت نشسته است. آیا می‌دانی دنیا چه اندازه‌ای است؟ پرنده پاسخ می‌دهد اندازه‌ی کل آسمان. سارا می‌گوید دنیای تو بزرگ‌تر از دنیای مورچه و ماهی و خرگوش و کانگورو و سنجاب است. اما به نظرم دنیای پدرم از دنیای همه‌ی آن‌ها بزرگ‌تر است.

سارا به خانه برمی‌گردد و با خود می‌گوید چرا دنیای این موجودات با یکدیگر متفاوت بود؟ پدر پاسخ می‌دهد دنیای ما شامل دنیای همه‌ی موجودات است. دنیای ما خیلی بزرگ‌تر از دنیای ماهی و مورچه و پرنده و سنجاب و خرگوش و کانگورو است. دنیای ما به‌قدری بزرگ است که ماه می‌تواند برود به آن‌طرف کره زمین و برگردد؛ و همه زمین و آسمان و جنگل و دریاها و کوه‌ها و فضای اطراف زمین را شامل می‌شود. سارا از پدرش تشکر می‌کند و می‌گوید من هم تو را اندازه‌ی تمام دنیا دوست دارم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای سارا
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات18
زبانفارسی
شابک978-622-276-637-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای سارا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای سارا

برای دریافت کتاب ماجراهای سارا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.