معرفی و دانلود کتاب محافظان وجود

عکس جلد کتاب محافظان وجود
قیمت:
۲۹۵۰۰ 20650 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب محافظان وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب محافظان وجود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب محافظان وجود

کتاب محافظان وجود نوشته‌ی اکهارت تله، با شرح ویژگی‌های منحصربه‌فرد طبیعت و نحوه‌ی زیستن حیوانات به شما کمک می‌کند تا زندگی سراسر شادی و موفقیت برای خود بسازید و بیشتر در زمان حال زندگی کنید.

درباره‌ی کتاب محافظان وجود:

اکهارت تله با همکاری مک دانل یکی از بهترین خالقان کمیک استریپ، کتاب برجسته و انگیزه‌بخش محافظان وجود (Guardians of being) را به نگارش درآورده‌اند. نقاشی‌ها و مفاهیم طنزگونه و جذاب این کتاب عشق به طبیعت، سبک زندگی حیوانات، انسان‌ها و اشکال مختلف زیستن را یادآور می‌شوند.

با مطالعه‌ی این کتاب متوجه می‌شوید که گل‌ها، درختان، حیوانات و ... درس‌های باارزشی به انسان‌ها یاد می‌دهند، کافی‌ست بایستید، نگاه کنید و گوش فرا دهید. خوشبختی واقعی در چیزهای ساده و به ظاهر غیرقابل توجه یافت می‌شود، اما برای یافتن چیزهای کوچک ابتدا باید در درون خود ساکت باشید و تأمل کنید.

نکوداشت‌های کتاب محافظان وجود:

- یک مراقبه دوست داشتنی در مورد قدرت و لطفی که حیوانات به زندگی ما هدیه می‌دهند. (The Bark)

- طنز ملایم و بینش عمیقی که در این کتاب یافت می‌شود؛ افکاری مانند «به سگتان اجازه دهید هر روز شما را به پیاده روی ببرد. برای بدن و روحتان خوب است». این کتاب هدیه‌ای بسیار ارزشمند برای دوستداران حیوانات در تمام سنین به شمار می‌رود. (Inspired Retailer)

- این کتابی است که برای دوستداران سگ، گربه‌ها، هنر دوستان و جویندگان معنوی بسیار مناسب است. (The Christian Science Monitor)

- یکی از بهترین کمیک استریپ‌های تمام دوران. (Charles Schulz, Peanuts creator)

کتاب محافظان وجود برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان طبیعت و حیوانات پیشنهاد می‌کنیم. با بهره‌گیری از نکات آموزنده‌ی کتاب محافظان وجود یاد می‌گیرید که چطور زندگی شاد و معنوی داشته باشید.

با اکهارت تله بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و معلم معنوی در سال 1948 و در آلمان متولد شد. او بیشتر سال‌های زندگی خود را در افسردگی گذراند تا زمانی که تغییرات درونی او زندگی‌اش را متحول کرد. اکهارت تله (Eckhart Tolle) بعد از آن به یک معلم معنوی تبدیل شد و کتاب پرفروش خود یعنی «نیروی حال» را نوشت. او با نوشتن این کتاب به هزاران نفر الهام بخشید و زندگی افراد زیادی را متحول کرد. تله در سال 2011 از جانب «Watkins Review» به عنوان یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های معنوی جهان معرفی شد.

همچنین روزنامۀ نیویورک‌تایمز در سال 2008 وی را محبوب‌ترین نویسنده کتاب‌های معنوی در آمریکا انتخاب کرد. بیشتر آثار او در زمینه معنویت و مراقبه نوشته شده و در بیشتر کشورهای جهان ترجمه شده‌اند. علاوه بر این او تابه‌حال سمینارها، کلاس‌های مراقبه و نشست‌های خصوصی زیادی برگزار کرده و افراد زیادی را به آرامش درونی رسانده است.

از جمله کتاب‌های مشهور او می‌توان به «جهانی نو، آگاهی معنوی از آهنگ زندگی»، «نیروی حال» و «سکون سخن می‌گوید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب محافظان وجود می‌خوانیم:

سگ در حالت طبیعی، آرام و ساکن است و تو به سادگی می‌توانی این را ببینی، چون تو در زندگی مشکلاتی داری و سگت ندارد. و در حالی که لحظات شاد در زندگی تو به ندرت یافت می‌شوند، سگ تو دائما در حال جشن گرفتن زندگی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب محافظان وجود
نویسنده
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات116
زبانفارسی
شابک978-622-734149-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک
۲۹۵۰۰ 20650 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب محافظان وجود

sogand
۱۴۰۲/۲/۱
با همین کتاب میشه تا همیشه زندگی کرد و در لحظه‌ی حال بود 😍🥰
من چون عاشق همه‌ی حیوانات هستم و هر روز با این فرشته‌های نازنین وقت میگذرونم و با عشق بهشون غذا میدم و بازی میکنم تونستم هر جمله رو کاملا حس کنم و عشقم نسبت بهشون چندین برابر بشه ♥️🥰 و خیلی خوشحالم که وقتمو کنارشون میگذرونم و عشق میکنم
واقعا و هم انرژی میدم و هم دریافت میکنم 😊🥰♥️ و این حس رو واسه همگی آرزو میکنم،، زندگی همین لحظه‌های قشنگ و پر از عشقه ♥️🫂
خدایا شکرت برای وجود و حضور همه‌ی فرشته‌های نازنین روی زمین که باعث میشه دنیا جای قشنگتری واسه زندگی بشه ♥️
با حیوانات مهربان باشیم اوناهم حق زندگی دارن مثل انسانها
حیوانات مهربونترین و بی ادعاترین موجودات روی زمینن و وفادارترین دوست انسانها
به امید آگاهی و بیداری همگانی 🤲💜♥️
Parviz Behruzifar
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
این کتاب رو اول خوندم و بعد حس کردم.
یک کتاب بسیار زندگی ساز و بسیار مفید و سازنده.
با استفاده از راه کار در حال ماندن بسیاری از گرفتاری‌ها که مانع شادی و خوشبختی انسان می‌شود رفع می‌شود.
این کتاب بصورت بسیار روان و ساده این اصل را به ما می‌رساند که در حال زندگی کردن می‌تواند ما را از داشته و
هایمان بیشتر شاد کند از گرفتاری‌های ذهنی که خودساخته است نجات پیدا کنیم.
این کتاب برای نوجوانان و جوانان و البته بزرگسالان بسیار مفید و عالی است.
بخرید و نگاه کنید و بخوانید و لذت ببرید.
شاد و سلامت باشید.
M
۱۴۰۲/۷/۱۰
این کتاب از این لحاظ به حیوانات اشاره می‌کنه که همواره در لحظه وجود دارن و درواقع ما باید از اونا یاد بگیریم و خیلی برای من جالب بود که یکهو حس کردم حیوانات چقدر آگاه تر از انسان‌هایی هستن که باور کردن ذهن خودشون هستن. درواقع بیشتر آدما! میشه گفت یه کتابچست ده دقیقه‌ای تموم میشه اما ارزشش رو داره.
سعید
۱۴۰۳/۱/۲۴
کتابی بسیار زیبا و دوست داشتنی برای مخصوصا دوست داران حیوانات. حیوانات با اون معصومیتشون واقعا کمک بسیار زیادی به بعد حضور انسان‌ها می‌کنن. حیوانا چون منیت ندارن از عشق نابن و عشق درون انسان رو شکوفا میکنن. سپاس از کتابراه عزیز که خیلی به بنده همیشه کمک کردند. ممنونم ازت خدای مهربان
Moon
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
به نظرم کتاب که نمیشه گفت اما کتابچه مختصر و خوبیه همراه با تصاویر، برای کسایی که به حیوانات علاقه دارند خوبه، در یک ربع تموم شد ولی کاش بیشتر بود
ریحانه امینی
۱۴۰۲/۲/۳
کوتاه و کاربردی، یادآوری نکته‌ای که در هیاهوی افکارمان فراموش می‌کنیم؛ چشمانت را ببند وبه خودت بگو: نمی‌دانم فکر بعدی‌ام چه خواهد بود.
مریم خورسند
۱۴۰۱/۱/۱۶
کتاب جالبی در مورد بودن در لحظه حال به کمک طبیعت و حیوانات بود که گوش کردن و سکون و نگاه به آن‌ها ما رو از زندان ذهنمان آزاد می‌کند...
مریم 🦋💙✨
۱۴۰۱/۶/۱۲
کتاب کوچولوی عالی بود مثل همه کتابهای اکهارت تله حاوی پیام‌های ارزشمند بود
sivan shabrandi
۱۴۰۱/۴/۸
بسیار عالی نویسننده عالی
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب محافظان وجود

برای دریافت کتاب محافظان وجود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.