معرفی و دانلود کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر

عکس جلد کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر
قیمت:
157000 تومان - 16.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر

کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر به قلم ژوئل دیکر داستان یک جنایت هولناک و پروندۀ مرموز قتل شهردار اورفه‌آ را روایت می‌کند؛ قاتل، تمامی شواهد را از بین برده است و همچون یک شهروند عادی آمریکایی زندگی می‌کند تا روزی که پس از بیست سال یک روزنامه‌نگار نشانی از وی می‌یابد و شهر در بهت فرو می‌رود...

درباره کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر:

شهر آشوب است! ژوئل دیکر (Joel Dicker) در رمان جدیدش، ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر (The Disappearance of Stephanie Mailer) سعی بر آفرینش فضایی پلیسی دارد و داستان را در شهری کوچک در ایالات متحده روایت می‌کند.

سال 1994 در حالی که شهر ساحلی و زیبای اورفه‌آ تابستانی دلچسب را تجربه می‌کند، ناگهان خبر قتل فجیع شهردار و خانواده‌اش در منزل شخصی‌شان، همه را در بهت و نگرانی فرومی‌برد!

تنها شاهد این ماجرا زنی بود که خود نیز قربانی شد و اکنون قاتل هیچ ردی از خود بر جای نگذاشته است. در همان سال، دو کارآگاه خبره مأموریت شناسایی و دستگیر کردن این مجرم آشوبگر را می‌یابند. دو افسر جوان به نام‌های جس روزنبرگ و درک اسکات برای حل این معمای جنایی بزرگ از هیچ تلاشی فروگزار نمی‌کنند و در نهایت موفق می‌شوند قاتل را دستگیر کنند.

سال‌ها از این حادثه می‌گذرد و در سال 2014، روزنامه‌نگار جسور و ماجراجویی به اسم استفانی ملر ادعا می‌کند پرونده قتل 20 سال پیش شهردار و خانواده‌اش بسته نشده است و قاتل همچنان مانند مردم عادی در شهر زندگی می‌کند!

جس روزنبرگ که در آستانه بازنشستگی است با شنیدن این خبر شوکه می‌شود؛ زیرا این پرونده دلیل خوش‌نامی و حسن شهرت او در شهر و میان همکارانش بوده است. جس و درک اسکات به ادعای استفانی ملر مشکوک می‌شوند و ذهن‌شان مجدد درگیر این پرونده کهنه می‌شود. در همین حین استفانی ملر به طرز عجیبی ناپدید می‌شود و هیچکس ردی از او نمی‌یابد؛ جس و درک که با این حادثه ناگوار مطمئن شده‌اند فاجعه‌ای هولناک در انتظار اهالی شهرشان است، برای یافتن قاتل حقیقی دست به کار می‌شوند.

او حقیقتاً چه کسی است و استفانی از هویت قاتل چه چیزی می‌دانسته؟ آیا تمام این سال‌ها شهر اورفه‌آ رنگ آرامش را به خود دیده است؟

نکوداشت‌های کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر:

- نویسنده کتاب «پرونده کبر» بار دیگر توانایی مثال زدنی خود را در خلق تعلیق در داستان نشان داده است. (اکتو آلیته)
- شخصیت‌های اصلی داستان باید پرونده‌ای را از نو بررسی کنند که بیست سال پیش همگان فکر می‌کردند بسته شده است! (کالچر باکس)
- ژوئل دیکر با تریلری جدید به دنیای ادبیات بازگشته است؛ تریلری که تحسین همگان را برمی‌انگیزد. (ژورنال دو کبک)

خواندن کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر از خواندن داستان‌های معمایی پیچیده و سرشار از تعلیق و هیجان لذت می‌برید، این کتاب برای شماست! ژوئل دیکر پس از دو اثر موفق و پرمخاطبش بار دیگر اثری هیجان‌انگیز را خلق کرده است که شما را حیرت‌زده می‌سازد.

با ژوئل دیکر بیشتر آشنا شویم:

این رمان‌نویس و نویسنده معروف سوئیسی در سال 1985 متولد شد. او تا سن 19 سالگی در سوئیس به تحصیلاتش ادامه داد و سپس برای دوره‌ای یک ساله به فرانسه رفت. بعد از بازگشت در دانشگاه ژنو رشته حقوق را انتخاب کرد و سال 2010 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

از دیگر کتاب‌های او می‌توان به پرونده بالتیمور، حقیقت ماجراهای هری کبر و ریش‌های شر اشاره کرد.

در بخشی از کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر می‌خوانیم:

فکر می‌کردم آخرین ماه خدمتم را به گشت زدن در راهروها و صرف قهوه با همکارانم سپری می‌کردم تا بتوانم از آنها خداحافظی کنم. ولی سه روز می‌شد که از صبح تا شب خودم را در دفترم حبس کرده بودم و به پروندۀ چهار قتل صورت‌گرفته در سال 1994 فکر می‌کردم. پرونده را از آرشیو پلیس خارج کرده بودم. ملاقات با استفانی ملر مرا تکان داده بود. نمی‌توانستم به چیزی به‌جز آن مقالۀ روزنامه و حرفی که او زده بود فکر کنم: حقیقت درست در برابر چشمان شما قرار داشت. فقط موفق به دیدنش نشدین.

ولی به نظر من، ما همه‌چیز را دیده بودیم. هر چقدر بیشتر پرونده را بررسی می‌کردم، بیشتر به این نتیجه می‌رسیدم که یکی از محکم‌ترین کارهای دوران خدمتم بود. همۀ مدارک موجود بود و هیچ جای شکی در محکومیت شخصی که دستگیر کرده بودیم وجود نداشت.

من و دِرِک با جدیت و دقت کامل کار کرده بودیم. هیچ ایرادی در پرونده به چشمم نمی‌خورد. پس چطور ممکن است در پیدا کردن قاتل اشتباه کرده باشیم؟ اتفاقاً همان روز بعدازظهر، دِرِک به دفتر من آمد.

داری چی‌کار می‌کنی جس؟ همه توی کافه‌تریا منتظر تو هستن ها! بچه‌های اداری هم برات کیک حاضر کردن.

الان می‌آم دِرِک. شرمنده. حواسم جای دیگه‌ست.

نگاهی به برگه‌هایی انداخت که روی میز من پخش‌وپلا شده بود، یکی از آنها را برداشت و گفت:

ای‌بابا! نگو که چرت‌وپرت‌های این خبرنگاره رو باور کردی!

دِرِک من فقط می‌خواستم مطمئن بشم که...

فهرست مطالب کتاب

درمورد اتفاقاتی که در سی‌ام ژوئیۀ سال 1994 رخ داد
بخش اول: در اعماق پرتگاه
ماجرای ناپدید شدن یک روزنامه‌نگار
دِرِک اسکات
جس روزنبرگ
کافۀ آتنا، ساعت 20
آنا کانر
جس روزنبرگ
درک اسکات
جس روزنبرگ
درک اسکات
جس روزنبرگ
درک اسکات
جس روزنبرگ
آنا کانر
جس روزنبرگ
اورفه‌آ، اواخر اکتبر 1994
درک اسکات
مرگ یک روزنامه‌نگار
همان لحظات، نیویورک
آنا کانر
جس روزنبرگ
همان لحظه در نیویورک
درک اسکات
جس روزنبرگ
آنا کانر
جس روزنبرگ
همان لحظات در نیویورک
درک اسکات
جس روزنبرگ
شهرداری اورفه‌آ
شب سیاه
درک اسکات
جس روزنبرگ
استون برگدورف
بخش دوم: افشاگری رازها
افشاگری رازها
استون برگدورف
جس روزنبرگ
خیابان اصلی اورفه‌آ
ده سال قبل، اورفه‌آ، ژوئیۀ 1994
جس روزنبرگ
انتخاب بازیگر
جری ادن
جس روزنبرگ
جس روزنبرگ
تمرین
درک اسکات
جس روزنبرگ
جس روزنبرگ
درک اسکات
روز خشم
داکوتا ادن
جس روزنبرگ
درک اسکات
جس روزنبرگ
داکوتا ادن
جس روزنبرگ
جس روزنبرگ
دِرِک اسکات
شب مراسم فستیوال
آنا کانر
درک اسکات
بخش سوم: ارتقا
ناتاشا
تأسف
آنا کانر
جس روزنبرگ
درک اسکات
جس روزنبرگ
بخشی از دفترچۀ خاطرات مگان پادالن
جس روزنبرگ
درک اسکات
تبادل
درک اسکات
جس روزنبرگ
ناپدید شدن استفانی ملر
جس روزنبرگ
جس روزنبرگ
2016 دو سال پس از وقایع
فهرست اسامی شخصیت‌های اصلی کتاب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر
نویسنده
مترجمآریا نوری
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات694
زبانفارسی
شابک978-600-9876-17-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
157000 ت - 16.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر

علی ایرانی
۱۴۰۰/۴/۲۳
رمان عالی بود نویسنده توانا در ساختن شاخه‌های مختلف و ربط دادن آن‌ها به هم،،،، ترجمه هم نسبتاً قابل قبول بود،،،، فقط یک موضوعی که در ترجمه این کتاب و اکثر کتابهای جدیدبه چشم میخورد این است که مترجم‌ها سعی در بومی کردن رمان دارن برای مثال درجایی یکی از شخصیت‌ها میگوید ”نمیتوانم بالله،،،، ” ویا اضافه کردن واژه رود به اسم رودخانه بجای ریور انگلیسی ویا بکار بردن اصطلاح پلیس راهوار،،،،،، و نظایر زیاد دیگر،،،، مترجم عزیز باید توجه کند منِ خواننده که رمان آمریکایی یا کشور دیگر را انتخاب میکنم هدفم آشنایی با فرهنگ و طرز تفکر و نوع زندگی و،،، و،،، میباشد،،،، نباید من حس کنم که ماجرا در ایران در حال اتفاق است،،، من میخواهم بدانم روابط و تلقی وطرز تفکر و سبک زندگی و نوع ارتباط و،،، و،،، آن‌ها چگونه است یک زوج آمریکای چگونه باهم رفتار میکنند،،، ارتباط والدین با فرزندها به چه صورت است و الخ،،،، پس بهتر است در ترجمه این نکات را رعایت کنند اگر پسری پدرش رو با اسم کوچک صدا میکند و یا خانمی با شوهرش و بالعکس محاورات و گفتگوهای آنها،،،، به همون صورت ترجمه شود که در نوشته اصلی موجود است،،،،
م ف
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
کتاب جذابی بود با ژانر جنایی معمایی.
موقع خوندن یک کم اولش گیج بودم فکر کنم دو سه بار سه فصل اول را خوندم تا قضیه برام جا افتاد ولی بعد کم کم ماجرا برام جذاب شد.
روند داستان و ارتباط جریانهای متفاوت در داستان خوب بود و نویسنده تونسته بود چند ماجرا را به خوبی همزمان پیش ببرد. از ویژگیهای خوب این
کتاب برای من این بود که تمام مظنونین من قاتل نبودند و این بر جذابیت داستان اضافه میکرد من تا آخرین لحظه نمیتونستم حدس بزنم ته ماجرا چی میشه و بالاخرا چه کسی قاتل است.
البته خالی از ایراد نبود و اون هم تعویض مدام راوی‌ها بود. گاهی اوقات با وجود اینکه اول فصل اشاره میشد راوی چه کسی است ولی بر اساس مکالمات احساس میکردم راوی شخص دیگری است و این باعث میشد فصل را دوباره بخوانم یا برای یادآوری بعضی جزئیات به فصول قبلی مراجعه کنم
یا اینکه عنوان فصلها تکراری بود و یک جورایی خسته کننده میشد. وقتی یک فصل تموم میشه دوست داری فصل بعدی را شروع کنی ولی با تکرای بودن عناوین فصلها این حسو نداشتم. بعد از خوندن یک فصل، حس میکردم دارم درجا میزنم و به فصل بعدی نمیرم.
یکی دیگه هم با این که ماجراهای تو در توی این کتاب کمی هیجان به همراه داشت خیلی منطقی نبود که در یک شهر کوچک تعداد زیادی از افراد رازی در زندگی خود داشته باشند که کسی هم از آن‌ها خبر نداشته باشد (معمولا در شهرهای کوچک مردم از جیک و پوک هم خبر دارند) و یکدفعه بعد از سالها طی بررسی ماجرای یک قتل، همه این رازها برملا شود حتی آنهایی که سالها قبل از دید پلیسها مخفی ماندند.
ولی در کل کتاب خوبی است و ارزش خواندن را دارد.
نسیم اقدامی
۱۴۰۰/۱۰/۲
قبل از اینکه بخوام بیام نظرم رو راجب کتاب بگم رفتم چند تا از دیدگاه‌های دوستان رو خوندم و دیدم با اکثرشون هم نظر هستم. کتابی طولانی و خسته کننده ۷۰۰ صفحه‌ای که با هر صفحه جلو رفتن انتظار خواننده رو بیشتر و بیشتر میکنه جوری که اواخر کتاب منتظری با یه اتفاق میخکوبت کنه..
ولی اصلا اینطور نیست!! کتاب

همه‌ی جذابیت که شمارو وادار به خواندنش میکنه در آخر کتاب کاملا میزنه تو ذوقتون!
درواقع صفحه‌های آخر کتاب رو فقط خوندم که خونده باشم کتابو تموم بشه.
من برعکس بقیه دوستان این کتاب رو به علاقه مندان رمان جنایی پیشنها نمیکنم من خودم به شخصه خیلی طرفدار این سبک هستم و در پایان لذتی نبردم مثل فیلمای ایرانی که به ازدواج ختم میشه 😐
نویسنده از این نظر که خواننده رو تا ته داستانش همراه خودش بکشونه قوی عمل کرده بود اما بنطرم ته داستان کاملا اون رو نا امید میکنه.. و این خوب نیست!
M R
۱۴۰۱/۵/۱
خوب بود، داستانی بودکه فصل به فصل با دقت و حوصله جلو میره و دو روایت در دو دوره زمانی بافاصله بیست ساله رو روایت میکنه که داستان رو جذاب تر کرده. داستان از کنجکاوی یه خبرنگار و نویسنده در یه پرونده پلیسی که بیست سال پیش بسته شده شروع میشه و در ادامه با ناپدید شدن خبرنگار وارد جریانات معمایی و میشه پرابهام که چهره دیگه‌ای از افرادی رو نشون میده که در گذشته درگیر پرونده بودن. بطور کلی داستان خواننده رو برای فهمیدن حقیقت تا انتها دنبال خودش میکشونه. یه نقطه ضعف داستان تعداد زیاد اسامی وشباهتشون بهم هست که در انتهای کتاب معرفی شدن و میتونه برای یادآوری موثر باشه. پایان داستان به نظرم میتونست جذاب تر باشه ولی در کل قابل قبول و راضی کننده بود.
A Kazemi
۱۴۰۰/۷/۱۷
برای علاقمندان به داستان‌های جنایی و پلیسی کتاب خیلی خوبی هست.
البته نویسنده با برگشت زیاد به گذشته گاهی حوصله خواننده را سر می‌برد.
در کل چند نتیجه می‌شود گرفت، اینکه پایان تبهکاران سخت هست درست مثل ژرمی مولر و شهردار سابق
چاه نکن بهر کسی اول خودت بعداً کسی، باز هم هم مصداق قتل ژرمی مولر و سر
شهردار سابق هست.
زبان سرخ، سبز را بر باد می‌دهد! درست مثل مگان پالدان و استفانی ملر
گاهی نباید تو همه چیز کنجکاوی کرد و همه چیز را تجربه کرد مثل استون و استفانی
در کل داستان میخواهد بگوید خیانت و فساد مالی و اخلاقی اصلا پایان خوشی ندارد.
بعضی از شخصیت ‌ها هم بدبخت بودند مثل قاتل که یک تصمیم از آن هیولا می‌سازد!
HolaEF
۱۴۰۰/۹/۱۳
این رمان فوق العاده حرفه‌ای نوشته شده و واقعا قدرت بالای نویسنده در معما نویسی بالاست. شدیدا اعتقاد دارم میشه از این داستان برای یه فصل از سریال کاراگاه حقیقی استفاده کرد همون تم رو داره با معمای حتی جالب تر... واقعا مجذوبش شدم.
نویسنده هر از گاهی به قدیم فلش بک میزنه و واقعا ذهنتو به گذشته میبره
شخصیت‌ها ذهنتو درگیر یافتن جواب معما میکنه.
از زبان چند شخصیت، سه کارآگاه و چند زندگی متفاوت.... واقعا جالب و قشنگه فکر کنم قشنگ‌ترین هدیه کتابراه به من این کتاب بود.... شک نکنید در خریدش البته اگه جنایی دوست دارید 🔥🚶🏻‌
ALI REZAEI
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
نقد کتاب: کتاب از قالب نوشتاری قابل قبولی تشکیل شده بود. داستان‌های جنایی ساختار پیچیده‌ای دارند چون باید خط روایی داستان رو با کاراکتر‌ها و البته هیجان ترکیب کنی و بنظرم نویسنده تونست داستان رو خوب پیش ببره اما در مواردی تناقض و گنگی داستان حس میشد که شاید اصلا تکنیک خوده نویسنده اینطوری باشه...
در رابط با کاراکتر‌ها هم بنظرم میتونست بیشتر شخصیت اول رو برجسته کنه اما در کل چینش شون خوب بود
تعداد صفحه‌های بالایی هم داره اما جذابیت داستان این پتانسیل رو داره که بتونه شما رو میخکوب کنه
sol abd
۱۴۰۰/۸/۲۴
رمان بسیار جذابی بود. من اهل رمانهای پلیس نیستم. این کتاب رو که رایگان دانلود کردم، اوقات بیکاری شروع به خواندن کردم. بعد طوری شد که لحظه شماری می‌کردم که وقتم آزاد بشه بتونم برم سراغش. اصلا قابل پیش بینی نیست. ابدا احساس نمیکنی نویسنده زیاده گویی کرده و هرگز داستان خسته کننده نمیشه. داستانی پر که ماجرا چندین روایت از افراد متفاوت برای رسیدن به داستان نقل میشه. سپاس از مترجم توانمند این کار که علیرغم پر شخصیت و پر ماجرا بودن کار، از پس بیان این داستان به خوبی بر اومده. و ممنون از کتابراه.
Ali Mohammdi
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
ژوئل دیکر سوئیسی یه کتاب جنایی و مرموز خلق کرده همان طور که مردم شهر داخل کتاب در بهت و حیرت فرو رفتن ما هم هر چه بیشتر جلو می‌ریم غافلگیر می‌شیم
اصلا قابل پیش بینی نبود و سر تا سر پر بود از سورپرایز هنگام مطالعه گویی با یک فیلم ناب هالیوودی طرف بودیم که نمی‌شد پیش بینی کردش و از این حیث منو یاد
فیلم‌های کوئنتین تارانتینو و دیوید فینچر می‌انداخت
بسیار لذت بخش بود و خوندنش توصیه می‌شه
سپاس از کتابراه
پونه
۱۴۰۰/۸/۲۷
خیلی خیلی رمان جذابی بودهرچند بعضی جاهاش روانم رو اذیت می کرداما استعداد بی نظیر وقلم بی نظیر وخلاقیت های جذاب نویسنده رو تحسین می کنم پایان زیبایی داشت، داستان پردازیش زیبا بودزندگیشخصی ادمای یک کشور دیگه رو بی پرده بیان کرده بود واین باعث اذیت شدن من شدالبته ، اخراش دیگه مشکلم برطرف شداگه جنایی رمانای دوست دارید بخونیدنه ولش می کنید، نه ازخاطرتون پاک میشه ممنون کتابراه برای جشنواره تحفیف های اخر هفته
پریا افضل
۱۴۰۰/۷/۱۰
دو روزه پیاپی دارم این رمان رو میخونم. رمان خوبیه ولی درنهایت قاتل کسیه که کسی هم فکرشو نمیکنه. البته شاید بین دویست صفحه اخر‌ی حدسایی بزنید. ولی باید بگم مخم تیلیت شد داستان جوریه که هی میخوای ادامش رو بخونی و وقتی هم تموم میشه میگی خداروشکر که تموم شد.
و باید اینم اضافه کنم که من به ندرت کتابی رو میخونم که نزدیک هفتصد صفحه داشته باشه ولی این رمان جوری بود که ارزش اینو داشت دو روز وقتمو بگیره
حانیه اسکویی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
داستان اوایل یکم گیج کننده بود ولی بعدش خوب پیش رفت و قضایا خیلی خوب به هم ارتباط داده شده بودن و با پیدا شدن سرنخ ذهن خواننده همراه شخصیت‌ها به حل کردن پرونده میپردازه. ولی پایان داستان زیاد جالب نبود بنظرم بعد این هم سختیه پرونده قاتل خیلی آبکی گیر افتاد و کسی نبود که ما رو سوپرایز کنه و اینکه انقدر شخصیت‌های داستان زیاد بودن و بعضی واقعا غیرضروری گاها گیج کننده میشد.
Nahid K
۱۴۰۰/۸/۷
خوبه ولی خیلی طولانیه، من انتظار داشتم یه پایان جنجالی و خفن داشته باشه ولی نویسنده انگار خودشم حوصله‌اش از این همه طولانی بودن سر رفته و گفته دیگه تمومش کنم. رفتار و گفتار قاتل هم اصلا به قتل هاش نمیخورد، اواخر کتاب یجوری پشت سرهم داشت اعتراف میکرد انگار نه انگار این همون آدم شرور داستانه! ترجمه هم خوب بود. ممنون از انتشارات البرز بابت رایگان کردن کتاب.
زهرا بهرامی
۱۴۰۰/۴/۲۷
رمان در کل خوب بود معماها و حیجان زیادی داشت اما بررسی جزییات زندگی بعضی از شخصیتا کسل کننده ش می‌کرد نحوه اعتراف گرفتن از قاتل هم اصلا هدوشمندانه نبود می‌شد تو صحنه قبلش تو قایق هویت قاتل لو بره. دلیل قاتل برای کشتن کودی من رو مجاب نکرد انگار نویسنده فقط واسه هیجان داستان چند تا قتل رررو گذاشت رو دست قاتل. با این وجود رمانش رو پسندیدم و پیشنهادش می‌کنم
فاطمه علیزاده
۱۴۰۲/۷/۳۰
تعداد شخصیتها آنقدر زیاده که من لیست شخصیتها را که نوشته بود با خودم مرور میکردم که گیج نشم علیرغم اینکه داستان طولانی بود اما خسته کننده نبود و جذابیت لازم برای خوندن و ادامه دادن داشت متاسفانه پایان بندی بسیار بدی داشت قاعدتا باید معما حل میشد اما با فشار آوردن به همسر قاتل که قتل را اعتراف کنه پایان جالبی نبود به علت همین پایان بد سه ستاره دادم
مشاهده همه نظرات 115

راهنمای مطالعه کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر

برای دریافت کتاب ماجرای ناپدید شدن استفانی ملر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.