معرفی و دانلود کتاب صوتی نوادگان

عکس جلد کتاب صوتی نوادگان
قیمت:
۸۵,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نوادگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نوادگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نوادگان

داستانی هیجان‌انگیز که تا مغز استخوانتان نفوذ می‌کند... کتاب صوتی نوادگان نوشته‌ی کارن ام. مک منس ماجرای مادربزرگی را روایت می‌کند که برای سه نوه‌اش میلی، جوانا و آبری نامه‌ای نوشته و از آن‌ها دعوت کرده تا به تفرجگاه او بروند. درحالی‌که تا حالا هیچکدامشان حتی یک بار هم مادربزرگ را ندیده‌اند! این اثر در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز جای دارد و در سال 2021 نیز به‌عنوان نامزد جایزه‌ی گودریدز در بخش بهترین کتاب نوجوان معرفی شده است.

درباره کتاب صوتی نوادگان

در زندگی هر کسی راز پنهانی وجود دارد که تلاش می‌کند از دیگران مخفی بماند. این خاصیت آدم‌هاست که بعضی از حقایق را در عمق خاطراتشان دفن می‌کنند و دور از چشم دیگران نگه می‌دارند. غافل از اینکه دنیا روی پاشنه‌ی خودش می‌چرخد و اتفاقات را به شکل دیگری رقم می‌زند!

کارن ام. مک منس (Karen M. McManus) نویسنده‌ی چیره‌‎دست و توانمند کتاب پرفروش «یکی از ما دروغ می‌گوید» این بار نیز اثر شگفت‌انگیز، جنایی و معمایی جذابی را خلق کرده است که شما را میخکوب می‌کند. کتاب صوتی نوادگان (The Cousins) روایتگر داستانی است که تا رسیدن به آخرین صفحه‌ نمی‌توانید از آن دست بکشید.

همه چیز از یک نامه‌ی هیجان‌انگیز و کمی ترسناک شروع می‌شود. زمانی که میلی نامه‌ی مادربزرگ مادری‌اش را دریافت می‌کند، برای دقایقی زبانش از تعجب بند می‌آید. چراکه در تمام این سال‌ها حتی یکبار هم مادربزرگش را ندیده و حتی نمی‌داند که چطور باید او را صدا بزند! اما ماجرا زمانی عجیب و شک‌برانگیز می‌شود که دو نوه‌ی دیگر خانواده،‌ یعنی جوانا و آبری هم چنین نامه‌ای را دریافت می‌کنند.

مادربزرگ در نامه‌اش برای آن‌ها چنین نوشته است: «من صاحب تفرجگاهی هستم در جزیره‌ی گال کاو که مناسب تعطیلات است. امیدوارم دعوت مرا قبول کنید.»

نوادگان اگرچه بسیار هیجان‌زده شده‌اند، علاقه‌ای به قبول دعوت ندارند و دیدار با مادربزرگشان را حوصله‌سربر می‌دانند. در این میان خانواده‌ها به تکاپو افتاده‌اند که بچه‌ها را برای رفتن به تفرجگاه ترغیب کنند. زیرا این کار کورسوی امیدی برای آن‌هاست تا دوباره روابطشان را با مادر خود ترمیم و خاطره‌ی رانده شدن از سوی او را به شکل دیگری بازسازی کنند. درنهایت نواده‌ها برای رفتن به تفرجگاه آماده می‌شوند. درحالی‌که از آینده‌ی در انتظارشان بی‌اطلاع هستند و هیچ احتمال نمی‌دهند که ممکن است با قدم گذاشتن به آنجا زندگی‌شان زیرورو شود...

اگر از آن گروه آدم‌هایی هستید که سرتان درد می‌کند برای گوش سپردن به یک رمان جنایی و پر از ماجرا و معما، این کتاب برای شما نوشته شده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی نوادگان

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌ تایمز
- از برترین رمان‌های معمایی نوجوان در سایت آمازون
- نامزد جایزه‌ی ادگار برای عنوان کتاب بزرگسالان (2021)
- نامزد جایزه‌ی گودریدز در بخش بهترین کتاب نوجوان (2021)

نکوداشت‌های کتاب صوتی نوادگان

- طرفداران آثار قبلی مک منس و علاقه‌مندان به داستان‌های درام خانوادگی عاشق این کتاب می‌شوند. (Booklist)
- رمانی خلاقانه از کارن ام. مک منس که تمام شب را برایش بیدار خواهید ماند! (Kirkus Reviews)
- مک منس بار دیگر با رمانی معمایی، پیچیده و چندلایه بازگشته است. (Publishers Weekly)
- بسیار حرفه‌ای و سرشار از پیچیدگی. (The Bookseller)

کتاب صوتی نوادگان مناسب چه کسانی است؟

همه‌ی علاقه‌مندان به رمان و داستان‌های جنایی و معمایی از شنیدن این کتاب صوتی لذت می‌برند.

با کارن ام. مک منس بیشتر آشنا شویم

یکی از مشهورترین نویسندگان آمریکایی که امروزه طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد، کارن ام. مک منس است. او شهرت خود را با نگارش کتاب بی‌نظیر «یکی از ما دروغ می‌گوید» به دست آورد و به یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز تبدیل شد. او که در رشته‌ی روزنامه‌نگاری تحصیل کرده است، عموماً سوژه‌ی داستان‌هایش را از میان اخبار جنجالی و هیجان‌انگیز انتخاب می‌کند و این خلاقیت باعث شده مخاطبان زیادی به سمت او جذب شوند. از این نویسنده می‌توانید کتاب‌های دیگری همچون «راز بین دو نفر» و «یکی از ما نفر بعدی است» را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب صوتی نوادگان می‌خوانیم

بارانداز در آن سمت جزیره گال کاو قرار داشت. پس وقتی آلیسون در ایوان بالایی کتمینت هاوس می‌نشیند تا چشم کار می‌‌کند آب است و در جایی مرز آب و آسمان با هم در می‌آمیزند. جنب‌وجوش کارکنان خانه خبر از یک چیز می‌دهد: چیزی به تعطیلات تابستان نمانده است، به‌زودی برادرهایش به خانه می‌آیند. مادرشان قصد داشت به یمن بازگشت آدام و آندرس مهمانی بزرگی برگزار کند. اما دقیقا قبل از شروع برنامه‌ریزی، از زیادی مسئولیت‌ها و کارهایی که باید انجام می‌شد به‌‌تنگ آمد. به همین دلیل دستیارش، ترسا، کنترل امور را به‌دست گرفت. از شش ماه قبل که پدر آلیسون فوت شده بود، ترسا همیشه ناجی آن‌ها بود. حالا هم لشکر کوچکی از کارکنان برای مهمانی امشب در تکاپو بودند: روی همه درخت‌ها ریسه لامپ وصل می‌کردند،‌ برای اجرای گروه موسیقی زنده جایگاه می‌ساختند و کنار مرغزار چادرهای سفیدی برای سرو غذاهایی که قرار بود به ترتیب سرو شوند برپا می‌کردند. خرچنگ،‌ صدف خوراکی و غذای مخصوص جزیره، تخم بلدرچین!

آلیسون ساحل را نمی‌دید، اما مطمئن بود که عده‌ای آنجا مشغول آماده‌سازی مراسم آتش‌بازی هستند. مراسمی که بیشتر شهرهای آمریکا را در چهارم ژوئیه خجالت‌زده می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
52 دقیقه
بخش اول
75 دقیقه
بخش دوم
56 دقیقه
بخش سوم
72 دقیقه
بخش چهارم
51 دقیقه
بخش پنجم
55 دقیقه
بخش ششم
40 دقیقه
بخش هفتم
54 دقیقه
بخش هشتم
36 دقیقه
بخش نهم
54 دقیقه
بخش دهم
51 دقیقه
بخش یازدهم
73 دقیقه
بخش دوازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نوادگان
نویسنده
مترجمزهرا آرنواز
راویسپیده مالمیر
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نوادگان

سجادعسگری
۱۴۰۲/۱/۶
نظر کلی من اینه ک در مجموع عالی بود و تا آخر داستان کاملا هواس جمع گوش‌دادم. ولی چندتا مورد هست که یکم رو مخ بود برام و نتونستم هضمشون کنم. سر بسته میگم که اسپویل نشه. اول اینکه خب چرا بعد از اینهمه سال آرچر اقدام کرد واسه اونکار چرا اصلا بقیه بچه‌های میلدرد اینهمه سال هیچ اقدامی نکردن از واقعیت ب دوره. چرا در آخر شخصی که اصلا نقش پر زنگی در داستان نداشت باید ب همه چی بدون دردسر برسه و جیم بشه هنوز مفهمیدم هدف نویسنده از اینکه این شخص جیم بشه چی بود. ولی بهرحال داستان جذابی بود البته باید بگم تا آخرای بخش پنج اتفاق آنچنانی نمیفته پس صبور باشید شاید تا بخش پنج کسل بشید یا بخایید داستانو نیمه کاره ول کنید ولی داستان تازه از بخش شش باز میشه و بسمت هیجان پیش میره تا جایی که محاله تا تهشو در نیارید از کتاب دست بردارید. یکی از تکنیک‌های جالب نویسنده که واقعا باعث میشد داستان خیلی جذاب تر بشه این بود که بجای هر شخص از دید خود همون شخص داستان را پیش میبرد و همین باعث میشد داستان جذابیتش دو چندان بشه. خانم مالمیر هم عالی بود با تسلط کامل مثل همیشه روان و سلیس اجرا کردن.
نرمین صوفی
۱۴۰۱/۸/۷
دلم نیومدبه این کتاب فوق العاده برای پایان نسبتا بدش‌ی ستاره کم بدم اما حس میکنم اویل و اواسط داستان خیلی به جزئیات پرداخته شده بودو یهو فصل‌های اخرداستان رو بنظرم خلاصه نوشته بودشاید اگه‌ی پایان بهترکه خودمم نمیدونم چی میتونست باشه میداشت خیلی بهترازاب درمیومدامادرکل محتوا کلیشه‌ای بود و بارها ولی فیلمو سریال دراین مورد دیدیم بازم جالب بود. بنظرم باید آدام و آندرس بخاطر قتلی که مرتکب شده بودن مجازات میشدن و اصلا به مجازات وکیل خانواده که اونم تقریبا دوتا قتل تو کارنامه ش داشت اشاره نشد و اینکه پائولا که مخفی شده بودریسک کرده و کارت پستالی که عکس شهرمخفی شده درش رو برای جوانابفرسته بی معنی بودحتی به موضوع مهمی هم تو کارت پستال اشاره نکرده بوداما‌ی نکته مهمتراینکه وقتی هیزل. و بقیه تو خونه متوجه شدن که آوری به تنهایی رفته رایدینگ هاوس چرا تنها آرچربرای کمک بهش رفت پس جواناومیلی و هیزل چیشدن چرا تو فصل‌های اخرموقع روشن شدن همه چیزغایب بودن. صدای راوی خیلی دلنشین بود من واقعا لذت بردم خیلی حرفه‌ای و مسلط بودن ممنون ازکتابراه عزیزو راوی و ناشر
Mozhgan
۱۴۰۲/۸/۹
داستان مهیج و جنایی بود. فرزندان باید زودتر از بچه‌هایشان به سراغ مادر قلابی می‌رفتند. اختلافات خانوادگی باعث شده بود افراد خانواده از هم دور بیفتند و از حال هم باخبر نباشند ولی داستان دلیل کافی‌برای این همه بیخبری نداشت‌. جنایاتی که در عمارت اتفاق افتاد نتیجه سهل انگاری خواهر و برادران بود. بعد از ازچندین سال یکی نوه‌های دختری جای مادربزرگ رفت و مشکوک شد و بعد ازماجراهایی هیجان انگیز وخطرناک متوجه راز پشت پرده شدند.
Fariba
۱۴۰۱/۸/۴
اجرای خانم مالمیر مثل همیشه بدون نقص و دلنشین بود. درباره داستان به نظر من دور از ذهنه که معمایی بعد ۲۴ سال اینطور حل بشه
در دنیای واقعی امکان نداره یک آدم به جز چند نفر محدود و فرزندانش هیچ آشنا و فامیل دیگه‌ای نداشته باشه که بخوان طی ۲۴ سال به دیدنش بیان و جویای احوالش باشن. اون یک ستاره رو برای این کم میکنم وگرنه داستان به طور کلی خوب بود.
Eti Atshani
۱۴۰۲/۵/۲۷
جالب بود، باز در داستانی زندگی و تجربه ایی دگر را پشت سر گذاشتیم در این روایت بیش از همه خانواده حائزاهمیت بود، روابط صادقانه و اطمینان که باعث میشود دید کامل و زندگی بهتری داشته باشیم َو البته، در خانواده اخلاق و معرفت هم بسیار اهمیت دارد، تا نسل‌های اینده هم اتحاد و احترام به خانواده را ادامه دهند، ممنون از زحمات شما
Leila Arefi Arefi
۱۴۰۳/۱/۲۱
کتاب خیلی جالبی بود. پر از هیجان و ماجرا داستان سه تا نوه یه مادربزرگ هست که میخوان از اتفاقای گذشته پدر و مادراشون سر در بیارن. فقط یه مورد بنظر من تو تجربه کتاب اشتباه هستش. با توجه به اینکه مادر بزرگ مادری نوه‌ها تو داستان هست اما بعضی جاها نسبتها رو اشتباه ترجمه کردن و راوی هم همون طور روایت کرده و یکم آدم گیج میشه.
عسل
۱۴۰۱/۸/۲۸
یک داستان پلیسی و رمز آلود درباره برگشتن نوه‌های زن ثروتمندی که سالها پیش فرزندانش را به دلایلی از زندگی و ارث محروم می‌کند حالا بعد از سالها نوه‌ها بر می‌گردند و در این میان با اتفاقاتی مواجه می‌شوند که انتظار آن را ندارند کتابی جالب.. خوانشی عالی و پایانی غیر قابل تصور.... ممنون از کتابراه و عوامل تهیه این مجموعه
فیروزه
۱۴۰۲/۱۲/۸
جالب بود. عالی نبود. مناسب نوجوانانه و ممکنه حوصله‌ی بزرگترها رو سر ببره. اما برای کسانی که مثل من مشکلی با داستانهای رده‌های مختلف سنی ندارن میتونن کمی سرگرم شن.
اجرا خوب بود. فقط چون راوی برای فصل‌های مختلف که از زبون افراد مختلف بیان میشد صدای خودش رو تغییر نمیداد کمی گیج‌کننده بود.
M F
۱۴۰۲/۸/۶
در حد کتابای دیگه مک منس نبود ولی اوکی بود
برعکس کتابای دیگه مک منس پایانش رو با چند دقیقه فکر کردن می‌شه حدودی حدس زد ولی در کل کتاب خوبی بود. پیشنهاد میکنم قبل از خوندن کتابای دیگه مک منس مثل "یکی از ما دروغ می‌گوید" اول اینو بخونید که مثل من توقعتون زیاد بالا نره
دیانا دیانتی
۱۴۰۱/۷/۲۵
کتاب نوادگان در مورد فرزندان یک خانواده و محرومیت از ارث است و ترد شدن فرزندان که با یک نامه فرزندانشون پیش اجداد دعوت می‌شوند و این سفر پرده از خیلی مسائل بر می‌دارد. کتاب سرگرم کننده‌ای است برای پر کردن وقتتون سرگرم کننده و خوب است. من این کتاب را صوتی تهیه کردم
Laya
۱۴۰۲/۴/۱۹
داستان بسیار خوبی بود و واقعا تا آخر داستان متوجه اتفاقی که افتاده نمیشدی برعکس نظر بعضی از دوستان اتفاقا به نظر من آخر داستان خوب بود چون تو دنیای واقعی هم همه داستانا پایانی رو که انتظار داریم ندارن
لیلا فرضی
۱۴۰۲/۱/۲۷
مگه میشه یک نفر فوت کنه بعد دوستش جاشو بگیره و بعد از ۲۰ سال حتی یک نفر متوجه نشه مگه مادر بزرگ هر سال جشن نمی‌گرفت و کلی آدم دعوت بودن هیچ کس شک نکرده بود نمیدونم چی بگم به نظرم اصلا منطقی نبود
پریسا صمدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
کتاب نوادگان کتاب بسیار قشنگ و تقریبا تا انتها غیر قابل پیش بینی. صدای خانم مالمیر هم از جمله صداهای زیبا تاثیر گذارو ماندگاره و ترکیب این دوباهم بینظیر بود👌
فهیمه نوروزی
۱۴۰۱/۹/۲۵
خیلی داستان جذاب و آموزنده‌ای هست. اصلا نمیشه وقایع رو حدس زد یا اخر داستان رو پیش بینی کرد….
از بهترینهای ژانر معمایی هست….
راوی بسیار مسلط هستند و با بیانشون داستان رو جذاب تر کردند…
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۸/۱۲
راوی خوبه داستان هم مهیجه هم تعلیقاتش خوبه گره گشایی‌ها تا یه جایی خوب بود ولی گره گشایی نهایی خیلی خوب از آب در نیومد تو صحنه‌ای که اوج هیجان بود معلوم نشد چرا فقط عمو آرچر اومد بقیه کجا بودن پس
مشاهده همه نظرات 39

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نوادگان

برای دریافت کتاب صوتی نوادگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.