معرفی و دانلود کتاب مادران خودشیفته و سمی

عکس جلد کتاب مادران خودشیفته و سمی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مادران خودشیفته و سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مادران خودشیفته و سمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مادران خودشیفته و سمی

کارولین فاستر با اشاره به تمام آسیب‌های روحی و عاطفی که مادران خودشیفته به فرزندان تحمیل می‌کنند، راه‌حل‌های مؤثری برای عبور از تروماها و رشد فردی در کتاب مادران خودشیفته و سمی ارائه می‌دهد. این کتاب حاوی توصیه‌های عملی زیادی است که به سلامت افراد قربانیِ اختلال خودشیفتگی کمک می‌کند.

درباره‌ی کتاب مادران خودشیفته و سمی

آیا احساس می‌کنید فرزند مادری خودشیفته هستید؟ اگر تمام نشانه‌ها حاکی از این است، تا خودتان را از نظر ذهنی و عاطفی آزاد نکنید، مادر خودشیفته‌ی شما همچنان در ذهن شما زندگی خواهد کرد و زندگی‌تان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اگر فکر می‌کنید زمان تغییر فرا رسیده، کتاب مادران خودشیفته و سمی (Narcissistic Mothers) بهترین نیروی کمکی است که در این راه می‌توانید همراه خود داشته باشید. این کتاب به شما انگیزه می‌دهد تا برای تغییر وضعیت خود اقدام کنید و اولین گام را برای رهایی خود از سوء استفاده‌ی فردی خودشیفته بردارید. کارولین فاستر (Caroline Foster) شما را به مسیر دردناکی از آگاهی هدایت می‌کند، اما همچنین توصیه‌های ملموسی به شما ارائه خواهد داد تا قدرت خود را پس بگیرید.

با خواندن کتاب مادران خودشیفته و سمی تمام دلایلی را که توضیح می‌دهند چرا کودکی شما بسیار آسیب‌زا بوده است، کشف خواهید کرد. همچنین یاد خواهید گرفت چطور رفتارهای سمی را شناسایی و از خود در برابر آن‌ها محافظت کنید. کارولین فاستر به شما کمک می‌کند تا در مورد باورها و عادات ناکارآمدی که عمیقاً از دوران کودکی شما ریشه گرفته، بینشی عمیق به دست آورید و بتوانید دوباره توانایی‌های خود را بازیابید.

معرفی و دانلود کتاب مادران خودشیفته و سمی

فرزندانِ والدین خودشیفته اغلب گرفتار احساس گناه، شرمساری و احساس تعهد عمیقی هستند که آن‌ها را موظف به حفظ اسرار خانوادگی می‌کند، حتی زمانی که این اسرارْ زندگی آن‌ها را از درون ویران کرده است. این افراد اشتراک‌گذاری تجربیاتشان را بسیار دشوار می‌یابند، زیرا مادران خودشیفته، همیشه در ایجاد تصویری بی‌نقص از خانواده‌شان برای دیگران تلاش فراوانی کرده‌اند. خارج شدن از حیطه‌ی قدرت مادر خودشیفته روحیه‌ای قوی برای مواجهه با آسیب‌های روحی - روانی و عاطفیِ شما از دوران کودکی می‌طلبد. بااین‌همه کارولین فاستر خبر خوبی برای شما دارد: آزادی امکان‌پذیر است. او این اطمینان را می‌دهد که مجبور نیستید تمام زندگی خود را به عنوان یک قربانی بگذرانید. فاستر راهی رو به جلو به شما نشان می‌دهد و کمک می‌کند تا اولین گام‌های ملموس را برای بازپس‌گیری کنترل زندگی خود بردارید. این یعنی حتی اگر در مکان نامناسبی به دنیا آمده و با مادری خودشیفته بزرگ شده‌اید، هنوز هم می‌توانید گذشته را پشت سر بگذارید و آینده‌ی بهتری بسازید. راه‌حلِ کتاب مادران خودشیفته و سمی، بخشش یا فراموش کردن نیست، بلکه این کتاب پیشنهاد می‌کند که با درک موقعیت، روی رشد خود کار کنید تا کنترل زندگی خود را دوباره به دست آورید.

در نهایت شما می‌توانید‌ با خواندن کتاب مادران خودشیفته و سمی، چگونگی رفتار با یک والد خودشیفته را بیاموزید و از اختلال استرس ناشی از آسیب روحی و روانی آن بهبود یابید. این کتاب از سوی نشر یوشیتا و با ترجمه‌ی مریم‌سادات قریشی به بازار کتاب عرضه شده است.

کتاب مادران خودشیفته و سمی برای چه کسانی مناسب است؟

کارولین فاستر این کتاب را برای کسانی نوشته است که در موقعیت‌های مختلف با افراد خودشیفته سروکار دارند.

در بخشی از کتاب مادران خودشیفته و سمی می‌خوانیم

فلش‌بک یا یادآوری خاطرات عاطفی گذشته، قابل‌توجه‌ترین علامت اختلال استرس پس از آسیب جدی است. وقتی اتفاق می‌افتد، بسیاری از افراد متوجه نمی‌شوند چه اتفاقی درحال وقوع است و دلیلش این است که این یادآوردی خاطرات گذشته، قابل دیدن و فهمیدن نیست؛ بنابراین، این‌گونه نیست که چیزی اتفاق بیفتد و شما یک یادآوردی خودکار و بسیار شفاف از آنچه در دوران کودکی‌تان اتفاق افتاده است، داشته باشید و درک کنید که این واقعه یادآور آن رویداد بوده است.

آنچه اتفاق می‌افتد این است که هیچ بخش قابل دیدنی وجود ندارد، فقط یک احساس باقی مانده است و این احساس طاقت‌فرسا بر شما چیره می‌شود. چیزی اتفاق می‌افتد که خاطره‌ای را در ذهن شما زنده می‌کند، اما بازهم بدون آن بخش قابل تجسم؛ نمی‌دانید چرا احساسی که در حال تجربه‌اش هستید را دارید؛ به‌طور‌مثال، فقط باید بدانید که به‌طور ناگهانی بیش‌ازحد برانگیخته شده‌اید، سیستم جنگ یا گریزتان به کار افتاده و شما هیجانات طاقت‌فرسا و شدیدی را احساس می‌کنید که عمیق‌تر و بزرگ‌تر از چیزی است که موقعیت در آن لحظه گواهی‌اش را می‌دهد؛ بنابراین، بسیار گیج‌کننده است. مهم است که به خاطر داشته باشید درجه و شدت یادآوری خاطرات عاطفی باهم متفاوت هستند و از نظر هیجانی که در شما برمی‌انگیزند نیز با هم فرق می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
مقدمه
بخش اول: تشخیص مسئله
بخش دوم: مادران خودشیفته
بخش سوم: راه‌حل‌ها
بخش چهارم: درمان
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مادران خودشیفته و سمی
نویسنده
مترجممریم سادات قریشی
ناشر چاپیانتشارات یوشیتا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-622-5911-69-7
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مادران خودشیفته و سمی

raana
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب بسیار خوبیه برای این که دلیل یک سری رفتارهای خود و اطرافیان و اتفاقات زندگیتون که تا الان هیچ توجیهی برایش نداشتید رو بفهمید.
دلیل این که گاهی حس می کنید زندگیتون با بقیه فرق داره و یک چیزی میلنگه ولی حتی نمی تونید خوب برای کسی توضیحش بدید رو بالاخره می فهمید. بالاخره می تونید درست و واضح از
دردها و احساساتتون برای بقیه و یا روانشناس صحبت کنید. متوجه می شوید که شما در هیچ کدوم از وقایع زندگیتون مقصر نبودید، می فهمید خیلی از بار احساس گناهی که تاحالا حس می کردید اصلا واقعی نبوده و همش به خاطر وجود والد خود شیفته‌ای بوده که هر روز و هر شب شما رو تاریک میکرده. امیدوارم هرکس درگیر این مسئله است خیلی زود راه نجاتش رو پیدا کنه و خودش رو دوست بداره
زهرا پناهی
۱۴۰۳/۱/۱
شاید دلیل اینکه بعضیا جذب آدمای سمی و خودشیفته میشین آسیب‌هایی باشه که مادران سمی بهشون وارد کرده!
مستانه موسوی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
به نظرم همه باید این کتاب رو بخونم
به نظرم همه ما در زمانه‌ای بزرگ شدیم که این دست آسیب‌ها رو به نوعی تجربه کزدیم
Saras
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
برای هر فردی لازمه علت برخی رفتارهای والد را بدونه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب مادران خودشیفته و سمی

برای دریافت کتاب مادران خودشیفته و سمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.