معرفی و دانلود کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

عکس جلد کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

فلیپا پری در کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند به شما نقشه‌ی راهی را برای تعامل بهتر با فرزندانتان و ایجاد رابطه‌ای مؤثرتر با آن‌ها ارائه می‌دهد. این اثر که پرفروش‌ترین کتاب ساندی‌تایمز بوده است، از جنبه‌های کمتردیده‌شده‌ی والد بودن، یعنی برقراری ارتباط بهتر با فرزندان صحبت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

به دنیا آوردن یک کودک مسئولیت بزرگی است. شاید بتوان به آسانی گفت کمتر کسی وجود دارد که به‌طور ذاتی، پیش‌نیازها و ملزومات روانی و تربیتی والد شدن را بداند و نیازی به آموزش نداشته باشد. برای کسانی که تصمیم به بچه‌دار شدن می‌گیرند، آموزش و مطلع بودن از آنچه پیش رو دارند از اهمیتی حیاتی برخوردار است. پدرها و مادرها باید از این موضوع باخبر باشند که فرزندپروری، چیزی فراتر از غذا دادن، خواباندن، حمام بردن و لباس پوشاندن به کودک است. مراقبت از یک کودک کار آسانی نیست و حتی همین مواردی که ذکر شد هم انرژی زیادی از شما به عنوان والد خواهند برد، اما برای اینکه وظیفه‌تان را به درستی و به شکلی تمام و کمال انجام بدهید، باید به وضعیت روانی کودکتان و ارتباطی که با او دارید نیز توجه کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند (The Book You Wish Your Parents Had Read) نوشته‌ی فلیپا پری (Philippa Perry) درست به همین بخش از فرزندپروی می‌پردازد که شاید کمتر به آن توجه شده. اگر سری به کتاب‌های راهنمای والدین بزنید همه‌چیز را، از آرام کردن گریه‌ی کودک تا غذا دادن به بچه‌های بدغذا و از شیر گرفتن و یاد دادن دستشویی به‌طور مستقل و خیلی چیزهای دیگر را می‌آموزید. ولی نکته‌ی دیگری که شاید از اهمیت بالاتری نیز برخوردار باشد را در این کتاب‌ها نمی‌بینید؛ برقراری یک رابطه‌ی سالم و سازنده با فرزندتان از همان ابتدای تولد (و چه بسا از زمان بارداری) که در ایجاد حس امنیت و شکوفا شدن دیگر احساسات مثبت در او نقش بسیار مهمی دارد.

والدین اولین کسانی هستند که کودک آن‌ها را می‌بیند و از دریچه‌ی دید آن‌ها و افکارشان، دنیا را می‌شناسد. هیچ‌یک از ما در بدو تولد، توانایی فکر کردن مستقل را نداریم و برای همین، دنیا را آن‌طور که پدر و مادرمان شناخته‌اند می‌بینیم و می‌شناسیم. از این رو ارتباط عاطفی و تربیتی درست با کودکتان، به تجربه‌ای که خود در زمان کودکی با والدینتان داشته‌اید نیز مربوط می‌شود. اگر در آن زمان بابت عدم توجه والدینتان دچار آسیب احساسی شده باشید، بهتر است قبل از به دنیا آمدن کودکتان به دنبال حل آن از طریق مشاوره‌ی روان‌شناسی باشید، زیرا ما در تربیت کودکمان از بخش زیادی از شیوه‌ی تربیتی والدینمان برای خودمان الهام می‌گیریم و به همین دلیل می‌توانیم به آسانی آسیب‌هایی را که دیده‌ایم نیز به کودکمان منتقل کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند به شما در شناسایی مواردی که در رابطه با فرزندتان باعث بروز مشکل می‌شوند و همچنین مواردی که به شکوفایی این رابطه منجر می‌شوند کمک می‌کند. این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه روی احساسات خود و فرزندانتان کار کنید و همچنین چطور خودتان را با فرزندانتان هماهنگ کنید که بتوانید آن‌ها را بهتر درک کنید و با آن‌ها ارتباطی عمیق برقرار کنید.

کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند اثر فلیپا پری، توسط فائزه قاسمی به فارسی ترجمه شده است. نشر صوتی رمانو و انتشارات آتیسا آن را به فارسی ترجمه کرده‌اند و شما آن را با صدای تارا تیمورزاده می‌شنوید.

افتخارات کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

  • پرفروش‌ترین کتاب سایت آمازون
  • کتاب منتخب سردبیر در سایت آمازون
  • پرفروش‌ترین کتاب نشریه‌ی ساندی‌تایمز

نکوداشت‌های کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

  • این کتاب مانند نامه‌ای از یک دوست خردمند است که سال‌ها در این زمینه تحقیق کرده است. (The Guardian)
  • این کتاب آموزشی برای داشتن رفتار مهربانانه و بخشنده است. (The Times)
  • این اثر، شامل نگاهی زیبا و جامع به معنای والد سالم و باهوش بودن است. (Alain de Botton)
  • اگر مثل من اهل مطالعه‌ی کتاب‌های خودیاری نیستید برای این کتاب استثنا قائل شوید. حتی اگر والد نیستید هم آن را بخوانید. این کتاب مهربانی بدون قضاوت را آموزش می‌دهد. (Vogue)

کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال ساخت رابطه‌ای سالم و دوجانبه با فرزندتان هستید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند می‌شنویم

اخیراً یک مشاور درباره‌ی یک خانواده‌ی پناهنده داستانی برای من تعریف کرد. این مشاور سعی داشت با این خانواده همدلی کند و همچنین سعی می‌کرد بفهمد نداشتن یک خانه‌ی دائمی چه حسی دارد. او به من گفت یکی از بچه‌های این خانواده به او این‌طور گفته است: «ما خانه داریم، فقط جایی نداریم که خانه‌مان را در آنجا بگذاریم.» وقتی این جمله را شنیدم، خیلی تحت تأثیر قرار گرفتم. این جمله نشان می‌دهد که عشق و امنیت میان اعضای یک خانواده چقدر در ایجاد حس امنیت موثر است. این حس امنیت همان چیزی است که همه‌ی ما به آن نیاز داریم. ما چطور می‌توانیم مراحلی را که لازم است طی کنیم تا مطمئن شویم روابط خانوادگیمان آن حس امنیت لازم را ایجاد می‌کنند. من در این بخش می‌خواهم این موضوع را بررسی کنم: چگونه یک محیط خانوادگی ایجاد کنیم که بچه‌ها در آن رشد کنند. ساختار خانوادگی مهم نیست، حرکت رو به جلو با ریتم زندگی است که اهمیت دارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
پیشگفتار
58 دقیقه
بخش اول: میراث شما به عنوان والدین
47 دقیقه
بخش دوم: محیط اطراف فرزندانتان
44 دقیقه
بخش سوم: احساسات
48 دقیقه
بخش سوم ـ قسمت دوم
67 دقیقه
بخش چهارم: ایجاد یک ساختار
55 دقیقه
بخش چهارم ـ قسمت دوم
56 دقیقه
بخش پنجم: موقعیت مناسب برای سلامت روانی
53 دقیقه
بخش پنجم ـ قسمت دوم
51 دقیقه
بخش ششم: رفتار
54 دقیقه
بخش ششم ـ قسمت دوم
79 دقیقه
بخش ششم ـ قسمت سوم
5 دقیقه
حرف آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند
نویسنده
مترجمفائزه قاسمی
راویتارا تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

زینب کامرانی
۱۴۰۳/۱/۷
یه کتاب خوب و کاربردی که کمک می کنه فرزند پروری به روش صحیح تر و سالم تری رو یاد بگیریم اندوخته و سرمایه و گنجینه ای که به احتمال زیاد نتونستیم از سمت خونواده مبدأ خودمون دریافت کنیم ولی با توصیه های این کتاب خوب میتونیم اندوخته و سرمایه گذاری خوبی روی خانواده مقصدمون داشته باشیم از جمله کتاب های انسان ساز هست این کتاب
آناهیتا فرهنگیان
۱۴۰۳/۱/۲۱
اگر میخواهیدآسیب‌های جدی درکودک کاهش پیدا کند و کودکی سالمتر تربیت کنید. این کتاب را به شما پیشنهاد میکنم، درک و بینش شما را افزایش می‌دهد.
مامان سه قلوها
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
این که هر کاری می کنیم یا هر حرفی می زنیم به گذشتمون مرتبط میشه درسته اما کاش یک جور قابل فهم تری کتاب نوشته میشد بیشتر توضیح بود نه راهکار
مانا افشاری
۱۴۰۲/۱۲/۴
مفهوم فلسوی زندگی رو توی‌ی داستان گیرا اورده بود
پیشنهاد میکنم
روح الله نادری بنی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب خوبی بود بنظرم ارزش خواندن دارد
کاربر Gh
۱۴۰۳/۱/۱۲
واقعا آموزنده است
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند

برای دریافت کتاب صوتی کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان آن را خوانده بودند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.