معرفی و دانلود کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا

عکس جلد کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا

کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا نوشته‌ی کالبث چیکا آلاریبه و پرنیان خورسند، با زبانی ساده و جذاب، روش‌های مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا:

در سال 1399 اتفاق عجیبی رخ داد و انسان‌های زیادی درگیر ویروسی خطرناک به اسم کرونا شدند، مدارس تعطیل شد، خیابان‌ها و پارک‌ها خالی شدند و همه‌ی آدم‌ها خودشان را در خانه قرنطینه کردند.

کم‌کم دانشمندان و پزشکان متوجه شدند که این ویروس خطرناک قدرت‌های زیادی دارد. تنها راه پیشگیری از آن شستن دست‌ها با آب و صابون، ماسک زدن، پرهیز از مهمانی رفتن و رعایت فاصله اجتماعی است. بچه‌های عزیز ویروس کرونا همه‌جا حضور دارد، از زمانیکه از خانه خارج می‌شویم باید مراقب خود و دیگران باشیم.

کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا (Gramma Magic and The Pesky Coronavirus) این فرصت را به کودکان می‌بخشد تا علاوه بر آشنایی بیشتر با این ویروس، پروتکل‌های بهداشتی را نیز یاد بگیرند و مراقب سلامتی‌شان باشند.

کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 9 سال که می‌خواهند از علائم دقیق ویروس کرونا آگاه شوند و بدانند برای پیشگیری از ابتلا به آن چه کار‌هایی را باید انجام دهند، مناسب است.

در بخشی از کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا می‌خوانیم:

وقتی شما به نوبه‌ی خودتون ویروس کرونارو از خودتون دور نگه می‌دارید، باعث می‌شید بقیه هم در امان بمونن و همه سلامت باشن.
خیلی هم نگران نباشید چون توی بدن ما سوپ قهرمانای ریز ولی قوی وجود دارن که داخل خون، کلیه و ریه‌ها و حتی آرنجای ما زندگی می‌کنن.
برید صفحه بعد تا همین الان اونارو ببینید، یک کم صبر داشته باشید! وقتی اونارو ببینید از تعجب شاخ در میارید!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا
نویسنده،
مترجممینا خراسان فردی
ناشر چاپیانتشارات هدف
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات30
زبانفارسی
شابک978-600-5735-69-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا

برای دریافت کتاب مادربزرگ جادویی و ویروس کرونایی ناقلا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.