معرفی و دانلود کتاب بدن من مال خودمه!: لمس خوب، لمس بد

عکس جلد کتاب بدن من مال خودمه!: لمس خوب، لمس بد
قیمت:
۹,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بدن من مال خودمه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بدن من مال خودمه! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بدن من مال خودمه!: لمس خوب، لمس بد

یک کتاب کاربردی که هر والد دغدغه‌مندی باید برای کودک خود تهیه کند! کتاب بدن من مال خودمه! یک اثر آموزشی به قلم لوری فریمن است که به کودکان می‌آموزد چگونه از خود در برابر آزارگران مراقبت کنند. خواندن این کتاب برای محافظت از همه‌ی کودکان بسیار ضروری است.

درباره‌ی کتاب بدن من مال خودمه!

آزار جنسی کودکان در اماکن مختلف موضوعی است که همواره تیتر اصلی بسیاری از خبرها را به خود اختصاص می‌دهد. چه بخواهیم و چه نخواهیم این فاجعه در اطراف ما در حال وقوع است و موجبات ناراحتی ما را فراهم می‌کند؛ اما چاره چیست؟ باید تمام طول 24 ساعت روز را در کنار کودکانمان بمانیم؟ آیا می‌توان افراد سوءاستفاده‌گر و آزارگران جنسی را شناسایی کرد و کودکان را از دسترس آن‌ها دور نگه داشت؟ مسلما‌ً نه؛ بنابراین باید به اهمیت آموزش در این زمینه بیشتر توجه کرد.

چگونگی آموزش در این زمینه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که بسیاری از پدر و مادرها درباره‌ی آن می‌پرسند. لوری فریمن (Lory Freeman) در اثر بی‌نظیر خود یعنی کتاب بدن مال خودمه! (It's My Body) به‌خوبی به توضیح لمس خوب و لمس بد و آزار جنسی به زبان کودکانه پرداخته تا شیوه‌ی صحیح مراقبت از خود را به کودکان بیاموزد.

این کتاب را انتشارات ناک به چاپ رسانده و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب بدن من مال خودمه!

  • مطالعه‌ی این اثر را به همه‌ی پدر و مادرها در سراسر جهان توصیه می‌کنیم. (Summer)
  • روشی بسیار مفید که معنای واقعی حریم شخصی را به کودکان می‌آموزد. (Street Parent's Guide)
  • یک اثر سودمند برای بالا بردن عزت‌نفس و استقلال فرزندان شما! (The Reviewing Librarian)

کتاب بدن من مال خودمه! مناسب چه کسانی است؟

مخاطب اصلی این اثر کودکان گروه سنی 3 تا 8 سال هستند. همچنین مطالعه‌ی این کتاب را به تمام والدینی که کودکان خردسال دارند و می‌خواهند شیوه‌های صحیح و اصولی مراقبت از خودرا به آن‌ها بیاموزند، توصیه می‌کنیم.

با لوری فریمن بیشتر آشنا شویم

دکتر لوری فریمن که اکنون با نام «لوری بریتین» فعالیت می‌کند، در آثار خود موضوعاتی چون آزار جنسی و مرگ عزیزان را با زبان کودکانه توضیح می‌دهد. او تا کنون از سوی منتقدان زیادی مور تحسین قراره گرفته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بدن من مال خودمه!: لمس خوب، لمس بد
نویسنده
مترجمعادله عباسی
ناشر چاپیانتشارات ناک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-95489-6-7
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بدن من مال خودمه!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب بدن من مال خودمه!

برای دریافت کتاب بدن من مال خودمه! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.