معرفی و دانلود کتاب مادرم دروغ می‌گوید

عکس جلد کتاب مادرم دروغ می‌گوید
قیمت:
۱۸۳۰۰۰ 91500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مادرم دروغ می‌گوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مادرم دروغ می‌گوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مادرم دروغ می‌گوید

پسری چهارساله کابوسی می‌بیند و پس از آن ادعا می‌کند مادرش مادر واقعی او نیست؛ پلیس وارد پرونده می‌شود و ماجرا هر لحظه پیچیده‌تر می‌شود. میشل بوسی در کتاب مادرم دروغ می‌گوید داستان جذاب و پر رمز و رازی را از پرونده‌ای عجیب و مخاطره‌آمیز روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب مادرم دروغ می‌گوید:

هیچ‌کس حرف مالون چهارساله را جدی نمی‌گیرد. هیچ‌کس باور نمی‌کند که مادر مالون مادر واقعی‌اش نباشد. همه‌ی مدارک موجود است؛ شناسنامه، عکس‌های دوران کودکی، پرونده‌ی پزشکی. همه می‌گویند ادعای مالون صرفاً تخیلی کودکانه است. همه به‌جز وازیل، روان‌شناس مدرسه. رمان معمایی مادرم دروغ می‌گوید (The Double Mother) ماجرای وارد شدن وازیل به پرونده‌ای است که خطرات زیادی در پی دارد.

اما وازیل تنها شخصی نیست که درگیر این پرونده می‌شود. در این کتاب جنایی، میشل بوسی (Michel Bussi) پای شخص دیگری را نیز به میان می‌آورد؛ وازیل به پلیس مراجعه می‌کند و فرمانده ماریان اوگرس، به‌خاطر غریزه‌ی مادرانه‌اش، درخواست وازیل را جدی می‌گیرد؛ به باور او، کودکان دروغ نمی‌گویند.

وازیل و ماریان به‌زودی متوجه می‌شوند که حافظۀ مالون توسط اطرافیانش دستکاری می‌شود. با توجه به اینکه خاطرات مالون از گذشته به‌سرعت محو می‌شوند و جای خود را به افکاری کودکانه می‌دهند، ماریان به‌دنبال آن است تا خط پایانی برای این ماجرا بیابد. مادرم دروغ می‌گوید کتابی پرکشش و رازآلود است که از طریق پرونده‌ای هیجان‌انگیز، ما را از شکنندگی شناخت و فهم کودکان آگاه می‌کند.

فیلم‌های اقتباس‌شده از کتاب مادرم دروغ می‌گوید:

از این کتاب معمایی، سریالی تلویزیونی با نام Mother Is Wrong در سال 2018 ساخته شده است. این سریال کوتاه در شش قسمت تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب مادرم دروغ می‌گوید:

- خوش‌فکر، هیجان‌انگیز و انسانی. (کیرکس ریویو)
- بوسی بازگشته است، همراه با سبک نفس‌گیر خود، تا چیزی برای نشخوار فکری به ما بدهد. (پوینت)
- رمان‌های جنایی-روان‌شناسانۀ بوسی فراتر از شاهکارند. (فیگارو)

کتاب مادرم دروغ می‌گوید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های معمایی و جنایی علاقه‌مندید، این کتاب خواب را از چشمانتان خواهد ربود.

با میشل بوسی بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی کتاب حاضر که به‌گفته‌ی ساندی تایمز «یکی از مبتکرترین جنایی‌نویسان فرانسوی است» استاد جغرافیای سیاسی است و در وقت آزادش کتاب می‌نویسد.

میشل بوسی یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان فرانسوی است و کتاب‌هایش در 35 کشور منتشر شده‌اند. علاوه بر کتاب مادرم دروغ می‌گوید، کتاب‌های «نیلوفرهای آبیِ» سیاه و پرواز بدون او به فارسی برگردانده شده‌اند.

در بخشی از کتاب مادرم دروغ می‌گوید می‌خوانیم:

مالون احساس کرد پاهایش از روی زمین بلند می‌شود. بعد بلافاصله چشمش به زن پشت شیشه افتاد. زن کت‌وشلواری بنفش بر تن داشت که تا حدی او را شبیه مأموران پلیس می‌کرد. صورتش گرد بود و عینکی مضحک بر چشمانش زده بود. در آن اتاق شیشه‌ای، شبیه زن‌هایی بود که بلیت چرخ‌وفلک می‌فروختند.

مالون احساس می‌کرد دست‌های مادرش، که سعی داشت او را نگه دارد، کمی می‌لرزد. زن مستقیم به چشمان او و سپس مادرش نگاه کرد. بعد نگاهش را به دفترچه‌ی قهوه‌ای‌رنگی دوخت که مادر مالون در میان انگشتانش نگه داشته بود. مادرش این‌ها را برایش توضیح داده بود. آن زن به عکس‌ها نگاه می‌کرد تا مطمئن شود که مدارک متعلق به خودشان است. پس از آن اجازه‌ی سوارشدن به هواپیما را پیدا می‌کردند. اما مسئله این بود که آن زن نمی‌دانست آن‌ها کجا قرار است بروند. او از مقصد حقیقی آن‌ها بی‌خبر بود. فقط خود مالون این را می‌دانست. آن‌ها به جنگل‌های اوگر می‌رفتند. مالون دستانش را روی لبه‌ی اتاقک شیشه‌ای گذاشت تا به مادرش کمک کند بدون لیز خوردن، او را بلند کند. سپس به نوشته‌های روی لباس زن نگاه کرد. هرچند هنوز خواندن و نوشتن را فرانگرفته بود، اما چند حرف را می‌توانست تشخیص دهد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مادرم دروغ می‌گوید
نویسنده
مترجمآریا نوری
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات464
زبانفارسی
شابک978-622-7585-39-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۳۰۰۰ 91500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مادرم دروغ می‌گوید

Zoha Nve
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
یه رمان در ژانر پلیسی هست، تقریبا غیر قابل پیش‌بینی بود و من امتیاز ۴. ۵ میدم بهش. به خاطر اسم‌هاشون که فرانسوی هست یه کم اوایلش سخت تو ذخنت نقش‌ها میمونه ولی بعدش بهتر میشه. نمیدونم به خاطر ترجمه یا متن اصلی بود که آخراش که قراره همه چیز روشن بشه یه جور گره میخوره متن. اما در کل من دوسش داشتم.
Fariba.A
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
این کتاب خیلی عالی هست. اول کتاب بنظر خسته کننده میاد ولی واقعا جذاب و پرکششه. با اینکه در نگاه اول کتابی تخیلی بنظر میاد ولی اصلا اینطوری نیست پر از معما وبسیار جذابه پیشنهاد میکنم طرفدارهای رمانهای پلیسی حتما بخونن این کتابو
هانی فرد
۱۴۰۱/۴/۱۱
از دید من، کتاب قوی نبود. ولی واقعا ارزش خوندن داشت. شاید بخاطر اسم‌های سختی که برای کاراکترها درنظر گرفته بود یکم گنگ و نامفهوم بود. ولی درکل توصیه میکنم بخونیدش.
آرام پرهام
۱۴۰۱/۵/۲
امتیاز از نظر معمایی بودن 7 از 10 هست
اگر قصد خودنش رو دارید باید حافظه نسبتا خوبی برای اسامی داشته باشید چون میتونه براتون گیج کننده باشه
Samia A
۱۴۰۱/۳/۲۱
یه داستان معمایی عالی... شاید در ابتدا کمی بچگانه به نظر میاد ولی در نهایت تکه‌های پازل خیلی زیبا کنار هم قرار می‌گیرن
z shayan
۱۴۰۱/۲/۱۲
کتاب خوبی بود. پلیسی و مرموز. اما من متوجه نشدم در انتها که چرا آنژین دستگیر نشد. آیا از فرودگاه خارج شده بود؟
نسیم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
خیلی جذاب و گیرا بود عین یک فیلم سینمایی تصاویر منطقی جلو چشم بودند
الهام. ت
۱۴۰۱/۷/۲
کتاب خوبی بود و جاهایی از داستان واقعا چالش برانگیز و مهیج و غافلگیر کننده ست
پگاه فردوسی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
فوق العاده بود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب مادرم دروغ می‌گوید

برای دریافت کتاب مادرم دروغ می‌گوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.