معرفی و دانلود کتاب مامان مثل هیچ کس نیست

عکس جلد کتاب مامان مثل هیچ کس نیست
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مامان مثل هیچ کس نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مامان مثل هیچ کس نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مامان مثل هیچ کس نیست

کتاب مامان مثل هیچ کس نیست داستان یک مامان خیلی خیلی خاص را برایتان می‌گوید که اصلاً به هیچ مامان دیگری شباهت ندارد بلکه از آن مامان‌هایی است که اجازه می‌دهد هر کاری دلتان می‌خواهد انجام دهید، همه‌ی شکلات را یک‌جا بچپانید توی دهانتان و همه‌ی اسباب‌بازی‌هایتان را پخش زمین کنید. اگر باور نمی‌کنید، با رودابه کمالی همراه شوید تا خودتان با این مامان متفاوت آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب مامان مثل هیچ‌کس نیست

هر بچه‌ای مامان خودش را دارد و هر مامانی قوانین مخصوص به خودش را! اتفاقاً بسیاری از این قوانین شبیه به قوانین مامان‌های دیگر است! البته شاید هم مامان‌ها یک انجمن مخفی و اسرارآمیز دارند که خیلی یواشکی و دور از چشم بچه‌هایشان قانون‌ها را در آن‌جا می‌نویسند و خوب حفظشان می‌کنند؛ بعد هم از بچه‌هایشان می‌خواهند آن را دقیق و عالی اجرا کنند.

رودابه کمالی در داستان زیبای کتاب مامان مثل هیچ‌کس نیست قصه‌ی مادری را برایتان روایت می‌کند که واقعاً شبیه هیچ مامان دیگری نیست. مثلاً اجازه می‌دهد تا هر زمانی که بچه‌اش دوست دارد شب را بیدار بماند، هر خوراکی‌ای را که دوست دارد بخورد و حتی مشق‌هایش را ننویسد و یک‌راست برود سراغ بازی. تازه همه‌ی این‌ها به کنار، هیچ خبری هم از سرزنش و توبیخ و دعوا کردن نیست. باورتان می‌شود؟

شما همچین مامانی را سراغ دارید؟ اصلاً فکر می‌کنید چنین مادری در دنیا وجود دارد یا همه‌ی این‌ها یک کَلَک است؟ اگر دوست دارید جواب این سؤال را بدانید، باید کتاب مامان مثل هیچ‌کس نیست را که حاصل فکر خلاق و قلم شیرین رودابه کمالی است، بخوانید. راستی، کتاب مامان مثل هیچ‌کس نیست را نشر پرتقال که ناشر تخصصی کتاب‌های کودک است منتشر کرده و برای خواندنش می‌توانید همین حالا آن را از وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه تهیه کنید.

کتاب مامان مثل هیچ‌کس نیست برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کودکان 3 تا 7‌ساله‌ای که از خواندن کتاب‌های داستانی و مصور لذت می‌برند، مخاطبان این اثر بی‌نظیر هستند.

با رودابه کمالی بیشتر آشنا شویم

رودابه کمالی یکی از نویسندگان شاخص کتاب‌های کودک است که با داستان‌ها و کتاب قصه‌های پرطرفدارش شناخته می‌شود. او متولد سال 1350، نویسنده، ویراستار و یکی از اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بود و پس از یک مبارزه‌ی سخت با بیماری سرطان در سال 1400 این دنیا را ترک کرد.

او کار حرفه‌ای‌اش را با سروش نوجوان و در سن نوزده‌سالگی آغاز کرد و با مجلاتی همچون همشهری داستان، آفتابگردان و فصل‌نامه‌ی انشا و نویسندگی همکاری داشت. همچنین مدت‌ها مسئول صفحه‌ی داستان مجله‌ی خانواده بود. او در شاعری هم دستی بر آتش دارد. از دیگر افتخارات رودابه کمالی باید به دریافت جایزه‌ی رشد در سال 1380 اشاره کرد.

مجموعه کتاب «کارگاه انشا» در نُه جلد، کتاب «اسبی که هیچکس را نمی‌دید»، «قصه‌های مهرک و سبزک» و «قصه‌های حیوانکی» از جمله آثاری هستند که با قلم توانای او خلق شده‌اند.

در بخشی از کتاب مامان مثل هیچ‌کس نیست می‌خوانیم

مامان از آن مامان‌هایی نیست که بگوید:
«وای چقدر موهات چرب شده
زود بپر توی حمام.»

مامان دوست دارد هر شب برویم رستوران
و پیتزا و ساندویچ بخوریم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مامان مثل هیچ کس نیست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-622-274089-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مامان مثل هیچ کس نیست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مامان مثل هیچ کس نیست

برای دریافت کتاب مامان مثل هیچ کس نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.