معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته!

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته!
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته!

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته! با خانم کتابداری آشنا می‌شوید که به قول بچه‌های مدرسه به سرش زده. او هر روز با یک چهره‌ی متفاوت در کتابخانه ظاهر می‌شود و بچه‌ها به‌کلی از کارهایش گیج شده‌اند و نمی‌دانند آیا خانم دانته دارد نقش بازی می‌کند یا در ساعاتی که نیست، واقعاً کسی به جای او در کتابخانه ظاهر می‌شود. این مجموعه‌کتاب که نوشته‌ی دن گاتمن است تاکنون بیش از سی میلیون نسخه فروش رفته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته!

مدرسه‌ی عجیب و غریب این‌بار عجایب خانم دانته را به خود می‌بیند. خانم دانته یک کتابدار خبره است که اطلاعات خوبی درباره‌ی کتاب‌ها دارد، اما مشکل اینجاست که او نمی‌تواند فقط در نقش خودش باشد. به همین خاطر یک روز با قیافه‌ و لباس‌هایی شبیه به رئیس‌جمهور در مدرسه ظاهر می‌شود و روز دیگر تصمیم می‌گیرد در ظاهر یک گاوچران ظاهر شود، یک روز هم قابلمه‌به‌سر در میان بچه‌ها ظاهر می شود. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته! (My Weird School #3: Mrs. Roopy Is Loopy!)، نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman) با شخصیت عجیبی مواجه می‌شوید که مدام در ذهن بچه‌های مدرسه سؤال ایجاد می‌کند.

بالأخره بچه‌ها تصمیم می‌گیرند برای اینکه ثابت کنند همه‌ی این نقش‌ها بازی خودش است، از او اثر انگشت بگیرند. باید دید بچه‌ها سرانجام موفق به کشف حقیقت خواهند شد؟ آیا معمای چندشخصیتی بودن این خانم کتابدار حل می‌شود یا همچنان همه‌چیز در پرده‌ی ابهام خواهد ماند؟ آیا سر و کار داشتن مدام با کتاب‌ها و خیال‌پردازی زیاد باعث این‌گونه تمایلات در وجود خانم دانته شده یا اصلاً او دارای یک استعداد ذاتی بازیگری است و سرنوشت اشتباهی در مسیر کتابدار شدن قرارش داده! این‌ها سوالاتی‌ست که هر خواننده‌ی کنجکاوی ممکن است هنگام خواندن کتاب از خود بپرسد.

برای دانستن جزئیات ماجرا با دن گاتمن و یکی دیگر از داستان‌های جذاب این مجموعه همراه شوید. این کتاب ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی است که از سوی نشر افق منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی.‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید. این مجموعه متشکل از 15 کتاب است.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 ساله نوشته شده و اثری هیجان‌انگیز با مایه‌های طنز و تصاویر جالب است که سرگرمتان خواهد کرد.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته! می‌خوانیم

خانم دانته به دفترش رفت و با یک گیتار و ساز دهنی که دور گردن می‌اندازند، برگشت. برای کوک کردن سازش، کمی دلنگ و دلونگ کرد و گفت: «شاید قصه‌ی عامیانه‌ای را که درباره‌ی جان هِنری ساخته‌اند، شنیده باشید، همان برده‌ی سیاه‌پوست قدبلند و قوی‌هیکل که برای ساختن راه‌آهن تونل می‌کند. او میخ‌های بزرگ و کلفت و فولادی را با ضربه‌های پتک توی تخته‌سنگ‌های بزرگ فرو می‌کرد و بعد میخ‌ها را درمیآورد و توی سوراخی که درست شده بود، مواد منفجره می‌گذاشت و تخته‌سنگ را منفجر می‌کرد و این‌طوری تونل درست می‌کرد. مردم به او لقب "مرد تونل کن" دادند. یک‌بار او با مته‌ی مکانیکی جدیدی که همین کار را انجام می‌داد، مسابقه داد. او برنده شد، ولی از خستگی از پا درآمد و مُرد. مردم برایش قصه و ترانه ساختند. خب، حالا این‌هم داستان ملویل دیویی، "مرد کتاب طبقه‌بندی کن"» بعد شروع کرد.

«وقتی ملویل دیویی پسر کوچکی بود، اولین کلماتی که گفت، این بود باید این کتاب‌ها را از زمین بردارم همه را توی کتابخانه بگذارم...»

خانم دانته همه‌ی آهنگ را خواند و گیتار و سازدهنی هم زد. آهنگ خیلی باحالی بود. این آقاهه، ملویل دیویی با کامپیوتر مسابقه داد که ببیند کدام یکی‌ می‌تواند سریع‌تر کتاب‌ها را طبقه‌بندی کند. ملویل مسابقه را بُرد، اما درست بعد از این‌که آخرین کتاب را طبقه‌بندی کرد، دراز به دراز کف کتابخانه افتاد و مُرد. خیلی باحال بود.

وقتی آهنگ تمام شد، آندریا یانگ از جا بلند شد و برای خانم دانته دست زد. ما هم مجبور شدیم بلند شویم و دست بزنیم.

امیلی که داشت اشک‌هایش را پاک می‌کرد، گفت: «این غم‌انگیزترین قصه‌ای است که به عمرم شنیده‌ام.»

فهرست مطالب کتاب

1: مرد ارتشی
2: کتابدار
3: دندان‌های رئیس‌جمهور
4: خنگول‌ها
5: قهرمان خانم دانته
6: جانی دانه سیب
7: گامی کوچک برای انسان
8: هفته‌ی شعرهای کودکانه
9: مشکل خانم دانته
10: مدرک
11: فقط قبول کنید!
12: اثبات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته!
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-964-369-782-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته!

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 3: خانم دانته، ما را دست انداخته! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.