معرفی و دانلود کتاب ماهی بی‌قرار

عکس جلد کتاب ماهی بی‌قرار
قیمت:
۳۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماهی بی‌قرار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماهی بی‌قرار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماهی بی‌قرار

تیدلر، ماهی کوچولوی این داستان هیچ‌وقت آرام و قرار ندارد! روت گالووی، نویسنده‌ی محبوب کودکان در کتاب ماهی بی‌قرار ماجرای بامزه‌ترین ماهی دریا را برای ما تعریف خواهد کرد؛ ماهی کوچکی که همیشه در جنب‌وجوش است و دوست‌ دارد چیزهای جدیدی کشف کند. برای همین مادرش به او اجازه می‌دهد تا برای بازی در دریا شنا کند؛ اما ماهی کوچک باید حواس خود را حسابی جمع کند، چرا که در دریایی به آن بزرگی، خطرات کم نیستند!

درباره‌‌ی کتاب ماهی بی‌قرار

ماهی کوچک داستان ما حسابی بازیگوش است؛ البته نه یک ماهی بازیگوش معمولی! او پرجنب‌وجوش‌ترین ماهی‌ایست که ممکن است در تمام عمرتان ببینید! برای همین مادرش گاهی از دست او کلافه می‌شود و یا بعضی‌ها به او می‌گویند ماهی بی‌قرار! ، اما قضیه از چه قرار است؟ روت گالووی (Ruth Galloway) نویسنده‌ی داستان ماهی بی‌قرار (Fidgety Fish) ماجرا را برای ما خواهد گفت.

تیدلر یک ماهی کوچک و پرتحرک است. او هیچ‌وقت یک‌جا آرام نمی‌گیرد و دوست دارد تمام اقیانوس را به تنهایی کشف کند! البته مادر تیدلر هم گاهی از دست شیطت‌‌های تیلدر خسته می‌شود و او را برای بازی به بیرون می‌فرستد، اما همیشه به تیدلر می‌گوید که باید مراقب خود باشد چرا که دریا جای بسیار بزرگ و ناشناخته‌ایست و از همه‌مهم‌تر آن‌که ماهی بزرگ در آن زندگی می‌کند! بنابراین روزی که تیلدر از خانه بیرون می‌رود حسابی حواسش را جمع می‌کند تا اتفاق غیرمنتظره‌ای نیافتد. او در اطراف چرخی می‌زند و با ستاره‌ی دریایی و خرچنگ آشنا می‌شود. تیدلر خیلی خوش‌حال است چون حالا دوستان تازه‌ای پیدا کرده؛ غافل از آن که اتفاقات آینده آنچنان هم خوشایند نیستند! ماجرا از وقتی شروع می‌شود که تیلدر برای بازیگوشی به سمت غاری بزرگ شنا می‌کند؛ همه‌چیز در ابتدا عالی به‌نظر می‌رسد اما خیلی زود همه‌جا تاریک می‌شود و آن‌وقت است که ماهی بی‌قرار ما یک‌باره راه خود را گم می‌کند. اما تیدلر کوچولو چطور قرار است خود را از این مخمصه نجات دهد؟ باید در ادامه‌ی داستان دید!

ماهی بی‌قرار داستانی‌ست کودکانه و با زبان ساده و روایتی جذاب؛ داستانی که بچه‌ها به‌راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. مخاطبان کوچک این کتاب همراه با تیدلر به زیر دریا سفر خواهند کرد و با او در ماجراجویی‌ها همراه خواهند بود. همچنین این قصه یک نمونه‌ای عالی برای آشنایی کودکان با جهان شگفت‌انگیز آبزیان است. این کتاب‌ اولین‌بار در سال 2001 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش نشر کتاب چ و ترجمه‌ی خوب علی مولوی به دست کودکان ایران‌زمین رسید.

درباره‌ی مجموعه‌ی داستان‌های زیر آب

داستان‌های زیر آب (Fidgety Fish and Friends Little Library) یک مجموعه‌ داستان چهار قسمتی برای کودکان و به قلم روت گالووی است که با زبانی شیرین و تصویرگری جذاب، ماجراهای موجودات زیر دریا را تعریف می‌کند. هر چهار جلد این مجموعه با نام‌های «خرچنگ دست‌وپا چلفتی»، «کوسه‌ی خندان»، «هشت‌پای گیگیلی» و «ماهی بی‌قرار» با همت واحد کودک و نوجوان نشر چشمه به فارسی ترجمه و چاپ شده است.

کتاب ماهی بی‌قرار برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کودکان 3 تا 8 سال و علاقه‌مند به داستان‌های هیجان‌انگیز و عاشقان دنیای شگفت‌انگیز دریا پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب ماهی بی‌قرار می‌خوانیم

تیرلر با دماغش آرام ستاره‌ی دریایی را تکان داد و گفت: (سلام!) اما ستاره‌ی دریایی جوابش را نداد، هیچ حرکتی هم نکرد.
خرچنگ چنگال‌های بزرگش را تق‌تق باز و بسته می‌کرد. تیرلر می‌خواست با او بازی کند، اما خرچنگ عقب عقب رفت و بین جلبک‌های دریایی ناپدید شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماهی بی‌قرار
نویسنده
مترجمعلی مولوی
ناشر چاپیانتشارات کتاب چ
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-229-969-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماهی بی‌قرار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماهی بی‌قرار

برای دریافت کتاب ماهی بی‌قرار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.