معرفی و دانلود کتاب متهم ردیف اول (عشق)

عکس جلد کتاب متهم ردیف اول (عشق)
قیمت:
21000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب متهم ردیف اول (عشق) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب متهم ردیف اول (عشق) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب متهم ردیف اول (عشق)

کتاب متهم ردیف اول (عشق) نوشته‌ی منیره سادات امامی، داستان عشق و دلدادگی دختری جوان به پسرعمویش را روایت می‌کند و فراق، رنج‌ها، سرخوردگی‌ها، تفاوت‌ها، اختلافات و ... میان آن دو را به تصویر می‌کشد.

کتاب متهم ردیف اول (عشق) برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های عاشقانه علاقه‌مند هستید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب متهم ردیف اول (عشق) می‌خوانیم:

پسر بچه‌ای توپی را وسط حیاط پرت کرد و رشته‌ی افکارم بریده شد. بازی پر هیاهویی در حیاط شروع شد که تمرکز مرا بر هم زد. تمرکزم بر اینکه خودم را سبک سنگین کنم و ببینم این وسط کجای کارم. تنها راهی که هر بار به آن می‌رسیدم این بود که باید و باید درس بخوانم. قبول شدن در یک رشته‌ی اسم و رسم دار می‌توانست نظر میلاد و مادرش را به من جلب کند. پسر بچه‌های فامیل فوتبال بازی می‌کردند.

من به بهانه‌ی درس در حیاط نشسته بودم، پیش بچه‌ها. خودم را از دید آن‌ها مخفی کرده بودم. شاید هم می‌خواستم اعتراضم را به میلاد نشان دهم. می‌خواستم ببینم اصلاً نبود من را حس می‌کند یا می‌آید دنبالم بگردد، می‌خواستم بیاید و از من بپرسد دلیل نبودنم را. بگوید چرا رفتی؟ چرا نیستی؟ چرا اینجایی؟چرا تنها نشستی؟چیزی شده؟... نشسته بودم روی پله‌ی حیاط. کتابم روی پایم باز بود. به بازی بچه‌ها نگاه می‌کردم.

سر و صدای بچه‌ها بالا گرفت. دعوا بر سر جِر زنی یکی از آن تخم جِن‌های فامیل بود. کار به کتک کاری رسید. بی‌اختیار خودم را رساندم تا جلوی وخامت آن اوضاع آشفته را بگیرم. داد و قال و دعوا بود و من بچه‌ها را از هم سوا می‌کردم. آن وسط یکی تا لگد هم خوردم اما آرامشان کردم. گفتم من هم بازی می‌کنم. می‌خواستم شرایط را تحت کنترل خودم در بیاورم. دوباره دعوا شد که من در کدام تیم بازی کنم. گفتم: من هم نخودی‌ام و هم داور. بسم الله!. بازی از سر گرفته شد.

بازی فوتبالم خوب بود. از بچگی ته بن‌بست خانه‌ی مادربزرگم با بچه‌های کوچه فوتبال بازی کرده بودم. لایی کشیدم و چند باری هم برای هر دو تیم گل زدم. بچه‌ها را دوست داشتم. پیش آن‌ها خوده خودم بودم و از خود بودن نمی‌ترسیدم. معذب نبودم. غرق بازی شدم آنقدر که در اواسط کار دمپایی‌هایم را کنار زمین پرت کردم و پا برهنه این سو و آن سو می‌دویدم. بازی، غم ندیده شدن را از من می‌گرفت.

خوشحال بودم و از ته دل چند باری خندیدم. ناگهان توپ به سویی پرتاب شد. ناخودآگاه نگاهم به آن سمت کشیده شد؛ به جایی که چشم‌های نافذ پسری پشت پنجره با لبخندی بر لب به من خیره شده بود. روسری‌ام عقب رفته بود. شلوارم حسابی خاکی شده بود. پا برهنه وسط حیاط خشکم زد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب متهم ردیف اول (عشق)
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-622-7611-98-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
21000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب متهم ردیف اول (عشق)

صادق ستوده نیا
۱۴۰۰/۹/۱۶
چطور ممکنه یک دختر این بلاها سرش بیاد این اتفاق‌های بد براش بیوفته و باز به زندگی ادامه بده، بیشتر از پیش به سرسختی و قدرتمندی دخترهای ایرانی پی بردم با خوندن این کتاب. پیشنهاد میکنم به دختر پسرهای جوان که حتما این کتاب رو مطالعه کنند. هم مجردها هم متاهل‌ها میتونن نسبت به خیلی مسائل روابط عاشقانه و آگاه بشن تا بتونن یک رابطه بهتری رو برقرار کنند هم طرف مقابل رو بیشتر درک کنند و به احساس خوشبختی نزدیکتر بشن. تشکر از نویسنده که به این موضوع فراگیر و بااهمیت جامعه ما پرداخته. متاسفانه این موضوع توسط اغلب بزرگترها فراموش شده و اصلا درک درستی دیگه ازش ندارن و برای همین نمیتونن کمک قابل توجهی به بچه‌هاشون بکنن. امیدوارم موفق باشید🍀🙏🏼
Sanaz Mazaheri
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
بسیار ضعیف بود. داستان ناپخته و غیر منطقی بود
آری
۱۴۰۱/۱۲/۴
برای من جالب نبود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب متهم ردیف اول (عشق)

برای دریافت کتاب متهم ردیف اول (عشق) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.