معرفی و دانلود کتاب عطر عاشقی

عکس جلد کتاب عطر عاشقی
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عطر عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عطر عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عطر عاشقی

کتاب عطر عاشقی نوشته‌ی نرگس باغبان ماجرای عاشقانه‌ی دختر و پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که هر کدام دنیایی متفاوت با هم دارند.

درباره کتاب عطر عاشقی:

یک دیدار تصادفی منجر به آشنایی دختر و پسری به نام هستی و یاشار می‌شود. دو انسان از دو دنیای متفاوت به هم گره می‌خورند و به اجبار هم‌خانه می‌شوند. در این میان یاشار که خود را در آخر راه زندگی می‌بیند، می‌خواهد زندگی از دست رفتۀ خود را به هستی هدیه کند.

این رمان عاشقانه در کنار داستان هستی و یاشار شما را با سوءتفاهم‌ها، قهرها، آشتی‌ها و دلدادگی‌های دوستان و خانواده‌های آن‌ها نیز همراه می‌کند.

کتاب عطر عاشقی مناسب چه کسانی است:

این کتاب برای همه افرادی که به مطالعه داستان‌های عاشقانه علاقمند هستند، جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب عطر عاشقی می‌خوانیم:

هستی وقتی وارد خانه شد نفس عمیقی کشید بعد لبخند به لب آورد و از پله‌ها با انرژی زیاد بالا رفت. انگار امید تازه‌ای پیدا کرده بود یا شاید از اینکه خیلی زود و با کمک خدا به اشتباهش پی برده بود خوشحال بود. وقتی در خانه را باز کرد و وارد خانه شد دید هانیه روی مبل گوشه هال داره درس می‌خونه، هستی هانیه را خیلی دوست داست، با این وجود که چند وقت بیشتر از آشناییشون نمی‌گذشت اما خیلی با هم صمیمی شده بودند.

هانیه که تو این مدت هستی رو غمگین و افسرده دیده بود از لبخند هستی تعجب کرد و گفت: اتفاقی افتاده که خوشحالی؟ نکنه کار پیدا کردی خانم باهوش؟

هستی با به یاد آوردن بی‌پولی‌اش باز ناراحت شد اما باز لبخند به لب آورد و گفت: کار پیدا نکردم اما اتفاق خیلی خوبی برام افتاد که الان خیلی خوشحالم.

هستی باز خدا رو تو دلش شکر کرد و به طرف اتاقش رفت. همون جور که لباس‌ها رو از تنش درمی‌آورد و لباس تو خانه‌ای تنش می‌کرد با خودش گفت: خدمتکاری هم کار بدی نیست. از فردا می‌رم بالا شهر و می‌گم خدمتکار نیاز ندارن یا حتی همین دور و بر رو هم می‌گردم، کار که عیب نیست، آدم از بی‌آبرو شدن جلوی مردم نباید بترسه باید از بی‌آبرو شدن جلوی خدا بترسه، کار کردن حلال حتی خدمتکاری که بی‌آبرویی نمیاره.

کتابش رو برداشت و شروع کرد به درس خوندن. با خودش می‌گفت: باید جزوه‌های هفته‌های بعد رو هم مطالعه کنم که اگه کاری پیدا کردم و وقتم رو گرفت از درسام عقب نیفتم، نباید معدلم بیاد پایین.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عطر عاشقی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات322
زبانفارسی
شابک978-622-426-094-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عطر عاشقی

میترا صابونچی
۱۴۰۱/۲/۲۳
بعضی وقتها بعضی نویسنده‌ها توی کتابهاشون چیزهایی رو می‌نویسند که تو عالم واقعیت یا خیلی به ندرت هستش یا اصلا اتفاق نمی‌افته. چرا باید دانشجوی فیزیک هسته‌ای بره کارگری خونه‌ی مردم؟؟. میتونه بره درس بده یا کی تا حالا شنیدیم یه پسر تو خیابون دختر سوار کته ببره خونه بگه آوردم از سگ من نگهداری کنی من سه روز نیستم و خیلی موارد مشابه کاش یه کم بیشتر وقت بذارند و خلاقیت به خرج بدهند
Nastaran Avesta
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
متاسفم برای وقتی که گذاشتم و خوندمش... آخرش به قدری افتضاح تموم شد که باورم نمیشد آخرشه... کاش بعضی نویسنده‌ها ذره‌ای درک داشتن که با حس و حال خواننده چکار میکنن...
F
۱۴۰۲/۳/۱۷
خب واقعا متاسفم کتاب بسیار ضعیف و بی محتوا فقط هدف نویسنده تموم کردن داستان بود
از خوندنش پشیمون هستم
Asra Mahdizadeh
۱۴۰۰/۷/۲۹
عالی بود
برا کسایی که کتابی با پایان تلخ میخوان مناسبه
سودابه زارعی
۱۴۰۱/۳/۱۹
خیلی معمولی بود از نظر من.
Afsoon Aghidegan
۱۴۰۱/۲/۲۹
کتاب بسیار معمولی بود
مرتضی لشنی
۱۴۰۰/۸/۱۶
عالیه. حتما ببینید
لیلا سرگو
۱۴۰۰/۳/۱۴
رمان جالبی بود ارزش خواندن داشت
N Mf
۱۴۰۰/۶/۳۰
بسیار ضعیف
منیر لویزانی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
واقعا افتضاح بود
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب عطر عاشقی

برای دریافت کتاب عطر عاشقی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.