معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی
قیمت:
۴۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی

آقای مکی یکی دیگر از کارکنان غیر عادی مدرسه‌ی عجیب وغریب است که درحقیقت یک کارشناس کتابخوانی‌ست اما توهم رئیس جمهور بودن دارد. در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی درباره‌ی ماجراهایی که به مناسبت روز ریاست جمهوری در این مدرسه اتفاق می‌افتد، خواهید خواند. جالب است بدانید این مجموعه کتاب به‌قلم دن گاتمن تاکنون بیش از سی میلیون نسخه فروش رفته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی

«اِی جِی» از مدرسه رفتن متنفر است. عوضش او دوست دارد در آینده یک رئیس جمهور بشود. شاید از خودتان بپرسید چرا؟ یا بخواهید بدانید چه اهدافی را برای این شغل خاص در سر دارد. جالب است بدانید این آرزوی او هم با هدف استفاده از اختیارات مخصوص و تعطیل کردن دائمی مدارس است! در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس‌جمهور الکی (Mr. Macky Is Wacky)، نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman) با کتابداری آشنا می‌شوید که گویا مثل «اِی جِی» آرزوی ریاست‌جمهوری را در سر می‌پروراند.

آقای مکی مردی لاغراندام و قدبلند است. او به مناسبت روز ریاست جمهوری با کت‌و‌شلوار و کلاهی سیاه وارد مدرسه می‌شود. تازه یک ریش مصنوعی هم دارد که فکر می‌کند با گذاشتنش کسی نمی‌فهمد که او کیست، اما به جز بعضی بچه‌های ساده‌دل مدرسه، مثل امیلی بقیه به هویت او پی می‌برند. باید دید قصد و نیت او از تغییر سر و شکلش چه چیزی به جز جلب توجه می‌تواند باشد؟ آیا واقعاً روح آبراهام لینکلن در وجود او حلول کرده یا اینکه آقای مکی فقط دارد برای بچه‌ها نقش بازی می‌کند؟

برای دانستن پاسخ این پرسش‌ها بهتر است خودتان کتاب را بخوانید. کتاب آقای مکی، رئیس جمهور الکی با ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی از سوی نشر افق منتشر شده و در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی.‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به کودکان 7 تا 12 سالی که دوست دارند داستان‌های هیجان‌انگیز و طنزآمیز بخوانند توصیه می‌شود.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله، به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی می‌خوانیم

روز دوشنبه معمولاً بدترین روز هفته است، چون ما باید پنج روز پشت سرِ هم برویم مدرسه اما نه این هفته. دوشنبه‌ی این هفته روز ریاست‌جمهوری بود و مدرسه تعطیل بود. جانمی‌جان!

راستش صد میلیون سال دیگر هم بگذرد، باورتان نمی‌شود. می‌دانید من روز ریاست‌جمهوری چه کار کردم؟

البته که نمی‌دانید، چون هنوز بهتان نگفته‌ام و خیال هم ندارم بگویم.

خیلی خب، باشد، ‌ می‌گویم. من از صبح تا ظهر روی گزارش شفاهی‌ام درباره‌ی روز ریاست‌جمهوری کار کردم!

دیدید، گفتم که باورتان نمی‌شود اما حقیقت دارد! من روز تعطیل که حتی مدرسه نداریم، تکلیف مدرسه انجام دادم! حتماً مخم عیب پیدا کرده بود.

بهتان می‌گویم چرا این کار را کردم. برای اینکه از آندریا یانگ خیلی بدم می‌آید. دیگر از پُز دادن‌هایش حالم به هم می‌خورد و خسته شده‌ام از بس می‌گوید چقدر باهوش است و همه چیز را می‌داند و گزارش شفاهی‌اش توی کلاس بهتر از همه می‌شود. من هم به اندازه‌ی او باهوش و بااستعدادم. برای همین تصمیم گرفتم روی گزارش شفاهی‌ام کار کنم تا بهتر از مال آندریا بشود. می‌خواستم بهترین گزارش شفاهی کل تاریخ جهان را بدهم. گزارش شفاهی من قرار بود پوز گزارش شفاهی آندریا را بزند. پس دماغ‌سوخته می‌خریم!

فهرست مطالب کتاب

1: روز حیوان‌های عجیب
2: ریش مصنوعی آقای مَکی
3: اگر این کتاب را بخوانید کور می‌شوید
4: صورت آبراهام لینکلن
5: صورت جورج واشنگتن
6: رئیس‌جمهور بودن کار سختی است
7: کاش توی لباس‌خوابم یک تلویزیون داشتم
8: مبارزه‌ی جورج واشنگتن و آبراهام لینکلن
9: روز ریاست‌جمهوری مبارک
10: رئیس‌جمهور گم شده!
11: گزارش پی‌پی کردن رئیس‌جمهور وول‌وولی
12: بالاخره نوبت من شد
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات88
زبانفارسی
شابک978-600-353-872-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی

زهره نجفی
۱۴۰۲/۳/۱
سری کتابهای مدرسه عجیب و غریب با داستان‌های طنزگونه ش برای بچه‌ها بسیار جذابه.
من قبلا حدود ۶ تا از داستانهاش رو برای دختر ۸ ساله م تهیه کرده بودم که بین کتابهای زیادی که داشت، به جرأت میتونم بگم از محبوب‌ترین کتابهاش بود و حتی الان که ۱۴ سالشه، با دیدن سری کتابهای دیگه ش در کتابراه تصمیم به خرید
اونها گرفت.
قرار شد بعنوان جایزه برای هر نمره ۲۰ یکی از کتاب‌ها رو براش بخرم. و مطمئنم که تا پایان امتحانات همه اونها رو داره. ممنون از کتابراه برای این داستان جذاب.
زهره فتحعلی‌پور
۱۴۰۲/۴/۲۸
محتوای داستان مطالب آموزنده داره ولی مطالبی که برای بچه‌ها مناسب نیست و به فرهنگ ما نمی‌خوره
ahang hossinnjad
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
جالب بود با این که کتاب برای رده سنی ‌ ۹ تا ۱۲ سال بود مطالب تازه‌ای داشت
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 19: آقای مکی، رئیس جمهور الکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.