معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!
قیمت:
22500 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!

مدرسه‌ای را تصور کنید که مدیرش سوار بر اسکیت‌بُرد وارد آن می‌شود و کارهایی می‌کند که ناآرام‌ترین دانش‌آموزان مدرسه عقلشان به انجام آن قد نمی‌دهد! در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!، دن گاتمن، به‌عنوان نویسنده، از عجایب تازه‌ای از مدرسه‌ی داستان خود پرده برمی‌دارد. این مجموعه کتاب تاکنون بیش از سی میلیون نسخه فروش رفته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!

اصولاً انتظار می‌رود مدیر یک مدرسه، سخت‌گیرترین فرد برای اجرای قوانین و اداره‌ی نظم در آن مدرسه به‌شمار رود و همه با دیدن قیافه‌ی مقتدر و عبوس او حساب کار دستشان بیاید! حالا تصور کنید مدرسه‌ای وجود داشته باشد که مدیرش با دلقک‌بازی و رنگ کردن سر کچل خود در آن حاضر شود و به کارهای عجیبی چون پریدن از پشت بام و پوشیدن لباس بابانوئل علاقه داشته باشد. این مدیر نه‌تنها به بچه‌های مدرسه و معلم‌ها دستور نمی‌دهد بلکه با بچه‌ها همراه می‌شود و حتی می‌توان گفت در شیطنت و انجام کارهای عجیب و غریب از آن‌ها جلو می‌زند. تکلیف دانش آموزان این مدرسه ناگفته پیداست. البته شاید با خود بگویید چه اشکالی دارد یکبار همه‌چیز برعکس همیشه انجام شود. به‌نظر می‌رسد دن گاتمن (Dan Gutman) در این زمینه کاملاً با شما هم‌نظر باشد.

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال! (My Weird School #2: Mr. Klutz Is Nuts!) با حال‌و‌هوای عجیب و غریبی مواجهید که باعث می‌شود حسابی به موقعیت‌های کمیک آن بخندید. در این کتاب با کودک درون مدیری آشنا می‌شوید که به جای تنبیه به بچه‌ها شکلات می‌دهد و روز به روز به دیوانگی‌هایش افزوده می‌شود. باید دید با اوضاعی که پیش آمده سرانجام آقای مدیر و مدرسه چه خواهد شد. این کتاب ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی است که از سوی نشر افق منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، پسربچه‌ای به نام اِی.‌جی می‌باشد که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

در نکوداشت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!

  • یک کتاب فصلی آسان‌خوان که خوانندگان علاقمند به داستان‌های طنز را راضی نگه می‌دارد. (School Library Journal)

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 ساله نوشته شده و آن‌ها را با ماجراهای جالب و تصاویر خنده‌دار خود سرگرم خواهد کرد.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال! می‌خوانیم

این موفقیت به‌قدری بزرگ است که تصمیم گرفته‌ام به مبارزه‌ی دیگری دعوت‌تان کنم. در ماه نوامبر، روز انتخابات داریم. این‌روز برای کشور ما روز بسیار مهمی است. به‌نظر من، تک‌تک بچه‌های این مدرسه باید انشایی با موضوع «انتخابات یعنی چه؟» بنویسند. اگر شما در این مورد هم موفق شوید، من از میله‌ی پرچم جلوی مدرسه بالا می‌روم و از آن بالا سرود ملی کشورمان را می‌خوانم.»

امیلی گفت: «خدا کند دوباره بلایی سرِ خودش نیاورد.»

آندریا که همیشه وقتی بزرگ‌تری کاری را می‌گوید، درست همان لحظه انجام می‌دهد و مثل بچه‌های عادی مدتی صبر نمی‌کند، گفت: «من که زنگ تفریح انشایم را می‌نویسم.»

من از خانم بریج پرسیدم: «نمی‌شود همه‌ی کلاس فقط یک انشا بنویسند؟ این‌طوری خیلی راحت‌تر است.»

دوباره صدای آقای ناوال از بلندگو پخش شد: «می‌دانم که بعضی از شما خواهید پرسید که می‌شود هر کلاس فقط یک انشا بنویسد؟ جواب، نه است. اگر دل‌تان می‌خواهد مرا ببینید که چهار دست و پا از میله‌ی پرچم بالا می‌روم، هر دانش‌آموز باید انشای خودش را بنویسد. این آخرین پیشنهاد من است، می‌خواهید بخواهید، نمی‌خواهید نخواهید. این را هم بگویم که، وقتی همگی انشا‌تان را نوشتید، آن‌ها را برای رئیس‌جمهور می‌فرستم تا بخواند. روز خوبی داشته باشید.»

فهرست مطالب کتاب

1: مدیر پرنده
2: دردسر بزرگ
3: مدیر رفیق شماست
4: هدیه
5: دهن گنده‌ی من
6: جشن شکلات
7: معلم یک‌روزه
8: آقای ناوال قیافه‌اش را درهم می‌کشد
9: با آقای مدیر پیمان وفاداری می‌بندم
10: آقای مدیر عجیب‌تر می‌شود
11: کارد به استخوانم رسیده
12: معامله‌ی سخت
13: بیچاره آقای مدیر
پی‌نوشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-964-369-781-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
22500 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!

ترنم
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
راستش من خیلی از کتاب‌های صوتی مدرسه پر ماجرا را گوش دادم و این اولین کتابی مدرسه عجیب و غریب‌ام هست ولی این کتاب به زیبایی کتاب‌های صوتی نبود و دلنشین نبود ولی خوب در داستان داشت از یک مدیر باحال می‌گفت اما باز هم تمام رفتار‌ها‌ی مدرسه پر ماجرا داره چون دقیقا در مدرسه پر ماجرا اقای کلاتز مدیرشان هم مدیری بود که از نظر‌ای. جی عجیب بود همان شخصیت هاست با نام‌های دیگر ماجرا‌اش هم همینه خوب چرا این کتاب را چاپ کردید؟
mahla
۱۴۰۳/۱/۱۳
تمام داستانهای این مجموعه جذاب و خواندنی و آموزنده است
یاسمن حسن شاهی
۱۴۰۲/۸/۴
عالللللی بود من دوستش داشتم فصل قبلش هم خوندم شما هم بخونید
محبوبه مهدیزاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
داستان جالب و سرگرم کننده‌ای بود
طیبه حیدری
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
لذت بردم خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال!

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 2: آقای ناوال، مدیر باحال! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.