معرفی و دانلود کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین

عکس جلد کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین، اثر دن گاتمن ماجرای آمدن معلمی را می‌خوانید که جایگزین معلم قبلی مهربان شده و بچه‌‌های کلاس شک کرده‌اند که مبادا او خانم بریج را ربوده باشد. آن‌ها این معلم تازه را که مثل ربات درس می‌دهد، دوست ندارند و می‌خواهند به هر نحوی شده پته‌اش را روی آب بریزند. مجموعه کتابِ مدرسه‌ی عجیب و غریب، تاکنون بیش از سی میلیون نسخه در جهان به فروش رفته است.

درباره‌ی کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین

خانم تیشین یک معلم سختگیر، کتابخوان و عاشق مدرسه است که مدتی جانشین خانم بریج مهربان می‌شود. بچه‌ها از این تغییر رضایت ندارند و شنیدن داستان‌های خسته‌کننده و شخصیت خودشیفته‌ی او آزارشان می‌دهد. او درست شبیه همکلاسی اعصاب‌خرد‌کن و خودشیرینشان آندریاست و از وقتی آمده شیرین زبانی‌های او پیش معلم تازه شروع شده است!

در کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین، (Ms. Todd Is Odd!) نوشته‌ی دن گاتمن (Dan Gutman)، شاهد تلاش بچه‌های مدرسه برای بازگشت خانم بریج خواهید بود. همه فکر می‌کنند خانم تیشین معلم محبوبشان را دزدیده تا جایگاهش را تصاحب کند؛ به همین خاطر عزمشان را جزم کرده‌اند تا پته‌ی او را روی آب بریزند.

البته هنوز واقعا معلوم نیست خانم تیشین یک تبهکار است یا فقط چون در نقش جایگزین معلم محبوب بچه‌ها ظاهر شده، او را آنقدر عجیب قضاوت می‌کنند. البته چیزهایی که او به‌عنوان گزارش کارهای بد آن‌ها روی کاغذ می‌نویسد هم در احساس کینه‌شان نسبت به این معلم جدید بی‌تأثیر نیست. پیشنهاد می‌کنیم برای پاسخ به سؤالات ذهنتان ماجرا را از زبان دن گاتمن بخوانید. کتاب حاضر با ترجمه‌ی محبوبه نجف خانی و تصویرگری جیم پایلوت از سوی نشر افق منتشر شده و در دسترس علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور طنز قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی عجیب و غریب

مجموعه‌ی مدرسه عجیب‌وغریب نشر افق (My Weird School Series)، ماجرای مدرسه‌ای ابتدایی و دانش‌آموزان و معلّمان و کارمندان غیرعادی آن است. شخصیت اصلی داستان، اِی.‌جی پسربچه‌ای است که از مدرسه متنفر است. او دشمنی سرسخت به نام آندریا یانگ دارد، دختری درس‌خوان که عاشق مدرسه است و از هر چه که ای.‌جی نفرت دارد خوشش می‌آید. هر بار اتفاقات بامزه‌ای در مدرسه برای بچه‌ها پیش می‌آید.

کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان در رده‌ی سنی 7 تا 12 سال است و می‌تواند اوقاتی شاد و هیجان‌انگیزی را برای آن‌ها رقم بزند.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دَن گاتمَن در سال 1955 در نیویورک به دنیا آمد. در رشته‌ی روان‌شناسی فارغ‌التحصیل شد، اما به این رشته علاقه‌ای نداشت و پس از مدتی آن را رها کرد تا نویسنده شود. در دهه‌ی 1980 میلادی تلاش کرد برای نشریات مطالب طنز بنویسد که چندان نتیجه‌بخش نبود. در سال 1982 با رونق بازی‌های ویدئویی تصمیم گرفت مجله‌ای برای این بازی‌ها منتشر کند. موفقیت مجله به او انگیزه و اعتمادبه‌نفس داد تا نویسنده‌ای تمام‌وقت شود. اولین تلاش‌های او نوشتن در مورد ورزش بود، گرچه کتاب‌هایش پرفروش نشدند، اما تجربه‌ی خوبی به او دادند. دن گاتمن در دهه‌ی 1990 و با تولد پسرش، تصمیم می‌گیرد برای کودکان داستان بنویسد. موفقیت خیره‌کننده‌ی کتاب‌هایش باعث شد تا او نویسنده‌ی کودکان شود. او نامزد بیش از نود جایزه شده. مجموعه‌ی «پرونده‌های نابغه» دیگر اثر مطرح اوست.

در بخشی از کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین می‌خوانیم

لحظه‌شماری می‌کردم که زودتر فردا بشود و بروم مدرسه. بله، درست شنیدید! برای اولین‌بار در کل تاریخ، دلم می‌خواست بروم مدرسه. برای این‌که خانم تیشین عجیب و غریب می‌رفت و خانم بریج همیشگی و مهربان به کلاس برمی‌گشت. مامانم گفت که می‌توانم با دوچرخه بروم مدرسه تا مجبور نشوم منتظر اتوبوس بمانم. خانم داگلاس، راننده‌ی اتوبوس، مدام راه را عوضی می‌رود. او غیرعادی است.

آن روز، روز پرچم بود، ‌برای همین همه‌ لباس‌هایی به رنگ قرمز و سفید و آبی پوشیده بودیم. سرتاسر مدرسه، پر از پرچم‌های کشورهای دیگر بود. وقتی وارد کلاس شدم، هنوز خانم بریج نیامده بود. ولی آندریا با آن قیافه‌ی حال‌به‌هم‌زنش آن‌جا نشسته و دست‌هایش را به شکل ضربدر جلویش گذاشته بود.

از او پرسیدم: «چی شده؟ چرا اوقاتت تلخ است؟ کسی فرهنگ لغتت را دزیده؟»

آندریا گفت: «می‌دانی چرا عصبانی‌ام، اِی. جِی؟»

- نه، نمی‌دانم.

-‌ چرا، می‌دانی.

مدتی همین‌طور من گفتم و او گفت، تا این‌که بالاخره آندریا دلیل عصبانیتش را گفت.

یواش گفت: «فهمیدم که تو هم باهوش و بااستعدادی. این عادلانه نیست!»

فهرست مطالب کتاب

1: اتاق خرت و پرت‌های مجانی
2: این دور و بر خبرهایی هست
3: وقتی حرف قشنگی نداری بزنی حرف زشتی بزن
4: چیزی نمانده مُخم منفجر شود
5: زنگ تفریح توی کلاس هیچ کِیف ندارد
6: خبرهای خوب؟
7: حلقه‌ی دوستان
8: پَته‌ی خانم تیشین را روی آب می‌ریزیم
9: حقیقتی درباره‌ی خانم تیشین
10: بهترین رفتار ما
11: خود را به آن راه زدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-964-369-787-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین

Abolfazl Jami
۱۴۰۲/۳/۲۹
خیلی کتاب خوبیه و راجع به یک معلم جانشینه که به خاطر مریض شدن معلم اصلی، به یک کلاس میره و خیلی شبیه به یکی از شخصیت‌های داستانه و هر کاری که بچه‌ها میکنن رو توی یک کاغذ مینویسه شخصیت اصلی داستان یعنی ای. جی فکر میکنه که معلم داره کارهای بدش رو گزارش میکنه و بچها‌ی کلاس فکر میکنن که اون معلم رو با اصلیشون کشته برلی همین اونها رفتار‌های غیر عادی معلم رو فراری میدن و معلم اصیلیشون بر می‌گرده من بهتون پیشنهاد می‌کنم که بخونینش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین

برای دریافت کتاب مدرسه‌ی عجیب و غریب 8: خانم تیشین، معلم جانشین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.