معرفی و دانلود کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): همراه با آموزش نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2015

عکس جلد کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): همراه با آموزش نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2015
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۲۷,۰۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): همراه با آموزش نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2015

با مطالعه‌ی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، به قلم سینا لاله و احسانه نظری، سیستم و استراتژی‌ای را خواهید شناخت که به شما کمک می‌کند به‌عنوان مدیران سازمان‌ها یا صاحبان کسب‌و‌کارها، کلیه‌ی اطلاعات مربوط به مشتریان خود، شرکای تجاری و... را گردآوری کنید و به منظور بهره‌وری بیشتر، این اطلاعات را تجزیه‌ و تحلیل نمایید. کاهش هزینه‌ها، ایجاد مشتریان وفادار و جلب رضایت ایشان، از دستاوردهای ارزشمند مطالعه‌ی این کتاب حوزه‌ی فروش و بازاریابی هستند.

درباره‌ی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

در دنیای رقابت‌های تجاری که با ظهور و پیشرفت روش‌های نوین بازاریابی و جذب مشتریان همراه است، به‌عنوان مدیران، صاحبان مشاغل، کارآفرینان یا گردانندگان کسب‌و‌کارهای مختلف، زمانی می‌توانید موفقیت تجاری را تجربه کنید و به سود چشم‌گیری برسید که مشتری‌مداری را در صدر اهداف و اولویت‌های خود قرار دهید. CRM از سیستم‌های نسبتاً جدیدی است که شما را در جهت رسیدن به این مرحله یاری خواهد کرد. هرچند قدمت CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به دهه‌ی نَوَد میلادی برمی‌گردد، اما از آن زمان تاکنون دستخوش تحولات بسیاری شده، مورد تحلیل صاحب‌نظران حوزه‌ی اقتصاد قرار گرفته و از زوایای گوناگون بررسی شده تا جدیدترین نسخه‌ی آن در حال حاضر به شما معرفی شود. متأسفانه منابع فارسی‌زبانی که به معرفی CRM و اهمیت و کارآیی آن در حوزه‌ی اقتصاد پرداخته‌اند، انگشت‌شمارند. کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از نمونه‌های موفق چنین آثاری است که به کوشش سینا لاله و احسانه نظری به نگارش درآمده.

نویسندگان در خلال فصول هشت‌گانه‌ی این کتاب به بررسی چیستی، چگونگی و کارآیی نرم‌افزار CRM پرداخته‌اند و گام‌به‌گام و به زبانی ساده، هر آنچه را که لازم است در زمینه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری بدانید، در اختیارتان قرار خواهند داد.

فصل اول جریان تحولات CRM و تعاریف متفاوت آن را از دیدگاه اندیشمندان حوزه‌ی اقتصاد و تجارت مرور کرده و در نهایت، تعریفی را به شما ارائه خواهد نمود که ماهیت این سیستم را برایتان روشن خواهد کرد. در فصل دوم تقسیم‌بندی گروه مشتریان را طبق سازوکار CRM خواهید شناخت. در این مرحله، معیارهایی از جمله: میزان رضایت، روان‌شناسی رفتار، مبنای تصمیم‌گیری و... که اساس تقسیم‌بندی‌ها قرار می‌گیرند معرفی خواهند شد. همان‌طور که می‌دانید، جلب رضایت مشتریان و ایجاد مشتریان وفادار تأثیر بسیاری بر فروش حداکثری محصولات و بقای یک کسب‌و‌کار دارد. در نیمه‌ی دوم فصل دو، گام‌هایی برای اجرای برنامه‌های ایجاد مشتریان وفادار آموزش داده خواهد شد.

فصل سوم به مزایا، معایب، سازوکار، قابلیت‌ها و تحوه‌ی عملکرد نرم‌افزار CRM پرداخته و فصل چهارم نیز به معرفی و تشریح انواع سیستم‌هایی که در ذیل CRM قرار می‌گیرند اشاره دارد. مزایا، نواقص و توانایی‌های هر سیستم نیز در همین فصل بررسی خواهند شد. سینا لاله و احسانه نظری فصل پنجم کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را به تحلیل روش‌های الکترونیکی مدیریت ارتباط با مشتری اختصاص داده‌اند و در فصل ششم نیز منحصراً کارآیی و ساختار نرم‌افزار CRM را به بحث گذاشته‌اند.

ارتباط نرم‌افزارهای مایکروسافت با CRM و نحوه‌ی کار با آن‌ها، به‌تفصیل در فصل‌های هفتم و هشتم مطرح شده است. این فصول را می‌توان کاربردی‌ترین بخش کتاب حاضر تلقی کرد. نویسندگان به‌صورت جزئی و طی مراحل تفکیک‌شده، انواع فعالیت‌هایی را که می‌توان از طریق مایکروسافت پویا و در زمینه‌ی مدیریت ارتباط با مشتری به انجام رساند، آموزش داده‌اند.

چنانچه به فراخور شغل و حرفه‌ی خود به روش‌های مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم‌افزار CRM نیاز دارید، دیگر لازم نیست به منابع زبان اصلی مراجعه کنید. با استفاده از آموزش‌های کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، از هر منبع آموزشی دیگری در این زمینه بی‌نیاز خواهد بود. کتابی که پیش رو دارید، به همت مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران در اختیارتان قرار می‌گیرد.

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها، همچنین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات گوناگون، چنانچه تصمیم داشته باشند با بهره‌گیری از مشتری‌مداری و بهبود ارتباط خود با مشتریانشان، سازمان و کسب‌و‌کار خود را گسترش دهند، مخاطبان اصلی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به شمار می‌آیند. مطالعه‌ی اثر حاضر برای علاقه‌مندان حوزه‌ی بازاریابی الکترونیکی نیز بسیار سودمند خواهد بود.

با احسانه نظری بیشتر آشنا شویم

احسانه نظری (1364)، نویسنده‌ی موفق حوزه‌ی مدیریت و بازاریابی است که به‌عنوان مدرس نیز در دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت می‌پردازد. روش‌های بازاریابی، خلاقیت، خودشناسی، مشتری‌مداری و... از موضوعات محوری آثار احسانه نظری محسوب می‌شوند. کتاب‌های «سرنخ بازاریابی»، «مدیریت مالی»، «خلاق زاده می‌شویم یا خلاق می‌شویم» و «رمزگشایی درون» در زمره‌ی آثار این نویسنده قرار می‌گیرند.

در بخشی از کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): همراه با آموزش نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2015 می‌خوانیم

برنامه‌های وفاداری مشتری تعامل مشتریان با کسب‌وکارتان را افزایش می‌دهند. تعامل مشتری با محصول یا خود کسب‌وکار شما، تأثیر زیادی بر هزینه‌ی مصرفی و خرید او خواهد گذاشت. در بازارهای امروزی، اکثر مشتریان تصمیمات خرید خود را نه‌فقط بر مبنای بهترین قیمت، بلکه بر اساس ارزش‌های مشترک و تعامل و ارتباط احساس با برند اتخاذ می‌کنند. برنامه‌های وفاداری مشتری راهکار هوشمندانه‌ای برای درگیرکردن مشتری با برند فراتر از خریدکردن صرف است. اگر ارزش‌های مشترکی به مشتریان ارائه دهید، آن‌ها را شاد می‌کنید و مشتریا ن به‌احتمال بیشتری خرید از شما را ادامه می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مقدمه
پیشگفتار نویسندگان
فصل اول: تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM
فصل دوم: مدیریت فروش و مدیریت بازاریابی در CRM
فصل سوم: آشنایی با مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
فصل چهارم: انوع سیستم‌های CRM
فصل پنجم: مدیریت ارتباط با مشتریان به‌صورت الکترونیکی یا E-CRM
فصل ششم: معرفی نرم‌افزار CRM
فصل هفتم: آشنایی با مایکروسافت پویا CRM 2015
فصل هشتم: سفارشی کردن مایکروسافت پویا CRM 2015
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM): همراه با آموزش نرم افزار Microsoft Dynamics CRM 2015
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-622-218-110-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۲۷,۰۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

برای دریافت کتاب مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.