معرفی و دانلود کتاب سرنخ بازاریابی

عکس جلد کتاب سرنخ بازاریابی
قیمت:
۵۶۰۰۰ ۵۰,۴۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرنخ بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرنخ بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرنخ بازاریابی

کتاب سرنخ بازاریابی نوشته‌ی محمد رسولی، حانیه میرزایی و احسانه نظری، راهنمایی کاربردی از دانش بازاریابی در عصر امروز، فرایند تبلیغات و جذب مشتری به شکل اصولی است. در دنیای امروز که رقبای بسیار زیادی در زمینه‌ی تولید محصولات متنوع برای مشتریان وجود دارند و هرکدام از رقبا به صورت روزانه و هفتگی در حال رشد هستند، اهمیت بازاریابی بهینه بیش از پیش احساس می‌شود. سرمایه‌گذاران نیز به دنبال جذب مشتری بیشتر، سود بیشتر و بازگشت سرمایه‌ی خود هستند و بدین جهت اهمیت ویژه‌ای برای بخش بازاریابی سازمان خود قائل می‌شوند.

درباره‌ی کتاب سرنخ بازاریابی

بی شک یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر سازمان واحد بازاریابی آن است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، نیاز روزافزون بشر به کالاهای متنوع و رقابت سرمایه‌گذاران در راستای بهبود کیفیت و تنوع هر چه بیشتر این کالاهای رفاهی، بازاریابی را شاید بتوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین عامل در فروش کالاهای یک واحد تجاری و هر سازمانی دانست. مؤلفین کتاب سرنخ بازاریابی، محمد رسولی، حانیه میرزایی و احسانه نظری با بررسی دقیق و موشکافانه‌ی دانش بازاریابی، نتایج خود را در قالب کتاب پیش رو در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند. با توجه به این‌که تعاریف متفاوت و گسترده‌ای از بازاریابی وجود دارد و ممکن است باعث سردرگمی افراد شود، مؤلفین در ابتدا تعاریف بسیار دقیقی از مفاهیم پایه و همچنین نکاتی که هر بازاریاب خبره‌ای باید بداند را با زبانی ساده و روان بیان کرده‌اند.

بازاریابی قطعاً آن چیزی که عامه‌ی مردم در ذهن دارند، نیست. تصویری از جوانی خستگی‌ناپذیر و سمج سوار بر یک موتور، همراه با فرم‌ها و نمونه‌ی محصولات که از این مغازه به آن مغازه می‌رود و در پی جذب مشتری است... نه؛ بازاریابی نه صرفاً سرگرمی، نه صرفاً تبلیغات و نه حتی صرفاً فروش است. علم بازاریابی امروزه آن‌چنان پیشرفت چشمگیر و شگرفی داشته و در دوران مدرن امروزی آن‌قدر تغییر کرده است که شاید نتوان بدون مطالعه و استفاده از تجربیات دیگران، قوانین آن را به صورت درست و اصولی در کار خود اجرا کرد. تیم نویسندگان همچنین مدل و برنامه‌ی بازاریابی را معرفی و ابزارهای کلیدی و مهم برای طراحی و اجرای راهبردهای بازاریابی را نیز بیان کرده‌اند. در کتاب سرنخ بازاریابی اشکال، نمودارها و جداول کاربردی و بسیار مفیدی نیز آورده شده؛ برای مثال در یکی از این جداول، با تفاوت نگرش مدیریت علمی و نگرش مدیریت تجربی آشنا می‌شویم.

ضمناً در نگارش کتاب سرنخ بازاریابی تلاش شده تا حد امکان از نمونه‌ شرکت‌های ایرانی جهت تشریح مطالب استفاده شود و همچنین مدیریت بازاریابی از نوع داخلی و با رویکردهای داخل ایران بررسی شود. علت این امر نیز، تفهیم و درک بهتر مطالب توسط خوانندگان است.

کتاب سرنخ بازاریابی را مؤسسه‌ی فرهنگی_هنری دیباگران تهران منتشر کرده و در اختیار خوانندگان علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب سرنخ بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه صاحب کسب‌وکار و به دنبال پیشرفت اصولی در زمینه‌ی فروش کالاهای خود هستید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

در بخشی از کتاب سرنخ بازاریابی می‌خوانیم

مدیریت، مفهوم پرکاربردی است که هر روزه توسط افراد مختلف، در شرایط متفاوت، و برای انجام کارهای گوناگون به کار گرفته می‌شود. صاحب یک سوپر مارکت کوچک در روستایی دورافتاده، صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ که در سرتاسر کشور شعبه دارد، مدیر یک کارخانه‌ی کنسروسازی، شاگرد یک مغازه‌ی طلافروشی در بازار تهران، مسئول یک صفحه‌ی مجازی در اینستاگرام و هزاران آدم دیگر، همه و همه از مفهوم مدیریت برای انجام فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند. اما مدیریت چیست؟مدیران چه کسانی هستند؟ افرادی که آنها را مدیر می‌نامیم دارای چه خصوصیات مشترکی بوده و چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؟ آیا می‌توان مدیریت را آموخت و آموزش داد؟ و ... . این‌ها سؤالاتی هستند که در ذهن خیلی از افراد پیش آمده‌اند.

صاحب‌نظران مختلف تعاریف متفاوتی را از مدیریت بیان داشته‌اند و می‌توان گفت هر کدام از دیدگاه خود مدیریت را معنی کرده‌اند...

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
پیشگفتار
فصل 1: بازاریابی؛ دانش یا تجربه
فصل 2: مفهوم مدرن بازاریابی
فصل 3: سطوح بازاریابی
فصل 4: تغییرات تکنولوژی و بازاریابی
فصل 5: مدل کسب و کار
فصل 6: جهت‌گیری‌های کلان بازاریابی
فصل 7: ابزارهای تحلیلی استراتژی بازاریابی
فصل 8: آمیخته بازاریابی
فصل 9: تاب‌آوری در محیط رقابتی
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرنخ بازاریابی
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات323
زبانفارسی
شابک978-622-218-272-4
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۵۶۰۰۰ ۵۰,۴۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرنخ بازاریابی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سرنخ بازاریابی

برای دریافت کتاب سرنخ بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.