معرفی و دانلود کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی

عکس جلد کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی
قیمت:
۸۸,۴۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی

کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی نوشته‌ی سید حسین میرظفرجویان، می‌کوشد صنعت نمایشگاهی را معرفی کند، اهمیت آن را در اقتصاد و بازرگانی توضیح داده و عوامل مؤثر بر موفقیت آن را مرور کند. این راهنما فرآیند شکل‌گیری یک نمایشگاه را شرح می‌دهد، در مورد نحوه‌ی برنامه‌ریزی و بازاریابی آن صحبت می‌کند، از طرحی غرفه‌ها می‌گوید و مراحل برگزاری این رویداد را گام‌به‌گام به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی

در دنیای امروزی، نمایشگاه‌های بین‌المللی یکی از راه‌های ارتباط با دنیا و انتقال دانش به‌‌شمار می‌روند. نمایشگاه صرفاً محلی برای فروش محصول نیست، بلکه بیشتر از آن فرصتی است تا بتوان با فناوری‌های نو آشنا شد، با افراد و شرکت‌ها ارتباط برقرار کرد و از همه مهم‌تر خود را به دیگران شناساند. به خاطر همین قابلیت‌هاست که دولت‌ها سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی روی این رویداد انجام می‌دهند و آن را به‌شدت جدی می‌گیرند. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که نمایشگاه‌ها، مخصوصاً نمایشگاه‌های بین‌المللی درنهایت چه تأثیر عمیقی بر اقتصاد و بازرگانی خواهد داشت. به همین دلیل است که نمایشگاه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف، از صنعت و تکنولوژی تا هنر در تمام کشورهای دنیا برگزار می‌شود. ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست و سالانه رویدادهای نمایشگاهی مهمی با موضوعاتی متنوع در کشور برگزار می‌شود.

اما اجرای نمایشگاه اصلاً کار ساده‌ای نیست و نیاز به برنامه‌ریزی و استراتژی دقیقی دارد. برای مثال باید افراد فعال در آن حوزه را شناخت و دعوت کرد، تبلیغات درستی انجام داد و خودِ رویداد را بانظم برگزار کرد. همه‌ی این موارد نیاز به مهارت دارد، چون کوچکترین اشتباهی می‌تواند تمام برنامه را به هم بریزد و هدف آن را زیر سؤال ببرد. کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی نوشته‌ی سید حسین میرظفرجویان، راهنمایی است که می‌کوشد این مهارت را توضیح دهد و اصول آن را بیاموزد. این کتاب صنعت نمایشگاهی را معرفی می‌کند و به خواننده نشان می‌دهد که چرا این رویداد آن‌قدر برای اقتصاد مهم است و باید آن را جدی گرفت. پس‌ازآن عوامل موفقیت نمایشگاه‌ها را یک‌به‌یک مرور می‌کند.

بسیاری از کارشناسان نمایشگاه‌ها را عامل مهمی در افزایش صادرات می‌دانند و معتقدند در فروش محصولات و کالاهای غیرنفتی نقش پررنگی دارد. نمایشگاه اساساً محلی تخصصی است و افرادی در آن حضور دارند که آن محصول و فناوری را درک می‌کنند. درواقع هم تولیدکننده و هم مشتری در آن حوزه‌ی به‌خصوص کاملاً تبحر دارند. همین باعث می‌شود تا بی‌واسطه با یکدیگر روبه‌رو شوند و صحبت کنند. همین آشنایی و انتقال راحت دانش و اطلاعت شاید بزرگ‌ترین حسن و ویژگی نمایشگاه باشد. درنهایت مشتریان بالقوه، تبدیل به متقاضی شده و محصول یا کالا به فروش می‌رود.

سید حسین میرظفرجویان که خود در صنعت نمایشگاهی تجربه و مهارت زیادی دارد و سال‌ها مجری آن‌ها بوده است، کوشیده است تا در کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی به‌تفصیل بهترین شیوه‌های برنامه‌ریزی و بازاریابی این رویداد را توضیح دهد. او فرآیند شکل‌گیری نمایشگاه و همین‌طور نحوه‌ی مدیریت آن را را قدم‌به‌قدم بیان می‌کند تا خواننده با اجرای حرفه‌ای آن آشنا شود. در این مسیر، او حتی به طراحی و دیزاین غرفه هم اشاره می‌کند.

کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی را انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی منتشر کرده است.

کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به فعالان صنعت نمایشگاهی و همه‌ی کسانی که قصد برگزاری این رویداد را دارند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی می‌خوانیم

شاید برخی از کارشناسان هزینه‌های بالای مشارکت در نمایشگاه را از معایب آن بدانند و یا اعتقاد داشته باشند صرفاً در صورتی‌که غرفه بزرگ دراختیار داشته باشند امکان موفقیت خواهند داشت در صورتی‌که باید اذعان داشت هزینه‌های صحیح و اصولی جهت حضور در نمایشگاه نه تنها هزینه گزاف محسوب نمی‌شود بلکه همانند هزینه‌های تبلیغاتی که امروزه جزئی از هزینه‌های تولید محسوب می‌شود می‌تواند در افزایش فروش نیز مؤثر باشد، ضمن این‌که اداره کردن تخصصی حتی غرفه‌های کوچک می‌تواند به‌اندازه یک غرفه بزرگ نیز مؤثر باشد.

وجود دیگر روش‌های بازاریابی از قبیل ملاقات با مخاطبین، تحقیق و پژوهش و کسب اطلاعات کامل از بازار، تبلیغات و... هیچکدام نافع انتخاب روش دیگری از بازاریابی به‌نام حضور و مشارکت در نمایشگاه‌ها نیست و هرکدام در جایگاه خود نقش مؤثری را ایفا می‌نمایند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
فصل 1: واژه‌شناسی و عوامل مؤثر بر موفقیت نمایشگاه‌ها
فصل 2: نمایشگاه‌ها و صادرات
فصل 3: صنعت نمایشگاهی
فصل 4: فرایند شکل‌گیری نمایشگاه
فصل 5: بازاریابی نمایشگاهی
فصل 6: طراحی و غرفه‌آرایی نمایشگاه‌ها
فصل 7: برنامه‌ریزی و چگونگی حضور در نمایشگاه
فصل 8: مراحل برگزاری نمایشگاه
منابع و مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت جامع نمایشگاهی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات326
زبانفارسی
شابک978-964-468-617-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی

برای دریافت کتاب مدیریت جامع نمایشگاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.