معرفی و دانلود کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری

عکس جلد کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری

کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری نوشته‌ی عبدالله عراقی، به فعالیت‌های نورعلی شوشتری برای حفظ امنیت کشور در سال‌های نخست انقلاب در سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

اقدامات این شخصیت بزرگ می‌تواند الگویی برای از بین بردن شکاف‌های قومیتی و حفظ امنیت ملی باشد. شهید نورعلی شوشتری کارنامه‌ی پرباری به عنوان فرمانده دارد و فرماندهی مناطقی مانند کردستان، سیستان و بلوچستان و ... را برعهده داشته است و تجربه‌ی بسیاری در برخورد با مشکلات قومیتی دارد.

بر همین اساس استفاده از استراتژی‌های این شخصیت می‌تواند برای مسئولان کشور مفید باشد. این مسئله بسیار مهم و حساس است چرا که ایران قومیت‌های مختلفی را در برمی‌گیرد و همین مسئله می‌تواند بستر منازعات قومی بسیاری باشد.

تا به امروز در رابطه با شیوه‌ی مدیریتی شهید شوشتری پژوهش جامعی صورت نگرفته، اما عبدالله عراقی به خوبی توانسته است حق مطلب را ادا کند و برای تألیف کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری سختی‌های بسیاری را متحمل شده است.

در بخشی از کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری می‌خوانیم:

وسایل ارتباط جمعی، از جمله رادیو، تلویزیون، رسانه‌های نوشتاری، شبکه‌های اجتماعی، مدارس و حکومت می‌توانند گرایشات تعصب آمیز گروه‌های قومی و مذهبی را فعال کنند و به پیش داوری آن‌ها دامن بزنند. با اینکه در حفظ و با تقویت تعصبات نقش برجسته‌ای ایفا کنند.

مدارس با نوع نظام آموزشی - ارزشی و رهبران سیاسی با تعلقات قومی- مذهبی و تقویت گرایشات غالب در جامعه این پیش داوری‌ها را می‌توانند شدت ببخشند.

آنتونی اسمیت و هانس کو من و پل براس (Paul brass) در نظریات خود به نقش نخبگان در جنبش‌های ملی پرداخته‌اند. براس بر آن است که نخبگان قومی با استفاده از میراث فرهنگی، هویت قومی متمایزی می‌سازند و همچنین برای پیروزی بر سایر نخبگان و کسب قدرت سیاسی بین گروه‌های قومی شکاف ایجاد می‌کنند.

براس معتقد است؛ نخبگان در رقابت با یکدیگر برای کنترل وفاداری‌ها با سرزمین گروه قومی می‌کوشند همبستگی قومی را تقویت یا آن را ضعیف کنند.
نخبگانی که به دنبال بسیج گروه قومی علیه رقبای خود با علیه دولت متمرکز هستند، می‌کوشند همخوانی تعداد کثیر نمادهای گروه قومی را رواج بدهند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: کلیات
فصل دوم: مبانی نظری مدیریت شکافهای قومی/ مذهبی
فصل سوم: محیط شناسی سیستان و بلوچستان و شکاف های قومی/ مذهبی
فصل چهارم: الگوی مدیریتی شهید نورعلی شوشتری
فصل پنجم: تأثیر الگوی مدیریتی شهید شوشتری بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران
پیشنهادات
سیاست‌ها و راهکارهای عملیاتی
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات دانشگاه عالی دفاع ملی تهران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات234
زبانفارسی
شابک978-622-248-027-1
موضوع کتابکتاب‌های علوم نظامی
قیمت نسخه الکترونیک
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری

برای دریافت کتاب مدیریت جهادی و تعامل گرایانه‌ شهید شوشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.