معرفی و دانلود کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت

عکس جلد کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت
قیمت:
۷۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت

کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت نوشته‌ی عادل شیرازی و عارف شیرازی، سعی دارد تا مباحثی نظیر حفاظت از دارایی، تکامل حفاظت، نقش افسران حفاظت، رهبری تیم حفاظتی و برنامه ریزی را به طور مفصل مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

موضوعات وابسته به امور حفاظتی و امنیتی از اهمیت به خصوصی برخوردار هستند، بنابراین ماموران، افسران و یا مدیران امنیتی و حفاظتی باید تسلط جامع و کاملی بر این موضوعات داشته باشند. هر فصل از این کتاب نخست موضوعات مختلف وابسته به امور حفاظتی را مورد بررسی و در آخر به منظور یادگیری بهتر شما، از مطالب ارائه شده پرسش‌های چهار گزینه‌ای طرح شده است.

این اثر از سری مجموعه کتاب‌های "افسران حفاظت حرفه‌ای" است که بدون شک برای کلیه کارکنان سازمان اطلاعاتی ایران جهت حفظ امنیت ملی سودمند خواهد بود. مجموعه کتاب‌های افسران حفاظت حرفه‌ای بر مبنای جدیدترین و معتبرترین منابع روز دنیا به صورت سریالی و دنباله‌دار، با موضوع حفاظت و امنیت منتشر شده‌اند.

عناوین دیگر این مجموعه 12 جلدی عبارت‌اند از:

- ارتباطات در امور امنیتی و حفاظتی
- وظایف افسران حفاظت
- پیشگری از جرم و حفاظت فیزیکی
- ایمنی و حفاظت از آتش‌ سوزی
- حفاظت اطلاعات
- خشونت، جرم و جنایت
- مدیریت ریسک و تهدید
- تحقیقات در حفاظت و امنیت
- مسائل حقوقی حفاظت و امنیت
- امنیت افسران حفاظت و به کارگیری نیروها
- روابط با دیگران

در بخشی از کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت می‌خوانیم:

حفاظت از دارایی پایه هر چیزی‌ست که یک افسر حفاظتی انجام می‌دهد. این عملکرد اساس شغل مامور و افسر حفاظت است. حفاظت از دارایی می‌تواند معنا و عملکردهای متفاوتی بر اساس رویکرد حفاظت از دارایی مکان، و حتی نوع دارایی داشته باشد. حفاظت از دارایی هزاران سال است که اجرا می‌شود. چه با حفاظت از شهرهای رومی توسط نگهبانان شب، کنترل‌ کننده خیابان‌ها تا قرار دادن اشیاء گران‌بها در گاوصندوق‌های محافظت شده مدرن. مشخص‌ترین و واضح‌ترین فرم حفاظت از دارایی دژهای قرون وسطی بودند. دژها برای حفاظت از دارایی شاه و یا فرمان‌روا و فلزات گران‌بها مانند طلا و یا مکانی برای حفاظت از امپراطوری به کار می‌رفتند. دژها در ابتدا کاملاً ابتدایی بودند اما با تشدید خطرات آن‌ها لایه‌های بیشتری از حفاظت مانند خندق و پل‌های متحرک و یا مواضع دفاعی را اتخاذ کردند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مفاهیم و تئوری‌های حفاظت از دارایی
فصل دوم: تکامل حفاظت از دارایی
فصل سوم: نقش افسران حفاظت حرفه‌ای
فصل چهارم: مامور حفاظتی به عنوان رهبر
فصل پنجم: برنامه‌ریزی کلی برای متخصصین امنیت و حفاظت
منابع    

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت
نویسنده،
ناشر چاپی صفرتاصد
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات164
زبانفارسی
شابک978-622-677039-2
موضوع کتابکتاب‌های علوم نظامی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت

برای دریافت کتاب افسران حفاظت حرفه‌ای: مبانی و اصول امنیت و حفاظت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.