معرفی و دانلود کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری

عکس جلد کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری

کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری نوشته علی طوفان‌زاده مژدهی و مهسا محمدی، به مدیریت داده‌های کلان و داده‌پردازی و محاسبات و رایانش ابری می‌پردازد.

مدیریت کارآمد داده‌ها تقریباً دارایی اصلی هر سازمان است. داده‌ها جمع‌آوری، ذخیره، دست‌کاری و تجزیه و تحلیل می‌شوند تا جهت فرایند تصمیم‌گیری مورد استفاده قرار گیرند. البته ایجاد و اجرا کردن پلتفرم مدیریت داده‌ها در یک سازمان بزرگ پیچیده است. نه تنها سیستم‌های مدیریت داده‌ها باید با مجموعه‌های مختلف از داده‌ها نصب و مستقر شوند بلکه پلتفرم مدیریت داده‌های یک سازمان باید به طور مداوم در یک سطح فنی و همچنین در یک سطح مقدار حفظ شود.

در کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری (Web Scale Data Management for the Cloud)، مفهوم کلی «همه چیز به عنوان سرویس» بررسی و در مورد شرایطی که در آن این مفهوم ممکن است به طور کامل مناسب باشد بحث می‌شود. همچنین به رابطه کلی رایانش ابری از یک سو و مدیریت داده‌ها از سوی دیگر می‌پردازد و تأثیر انجام مدیریت داده‌ها در مقیاس وب به عنوان یکی از چالش‌های کلیدی و نیازمندی‌ها برای پلتفرم‌های مدیریت داده‌های تجاری آینده را مطرح می‌کند.

بعد از مقدمات فصل یک، در فصل دوم این کتاب به تکنیک‌های مختلفی مثل مجازی‌سازی سخت‌افزار، مجازی‌سازی ماشین و ذخیره‌سازی در مجازی‌سازی می‌پردازد.

در فصل سوم و چهارم روش‌ها و فناوری‌های مختلف برای اجرای سرویس‌های مدیریت داده‌ مورد بررسی قرار می‌گیرد و داده‌های بزرگ در مقیاس وب تجزیه و تحلیل می‌شود.

در فصل پنج به شرح نیازمندی‌های اصلی خدمات داده ابری به صورت خلاصه می‌پردازد. در فصل شش سیستم‌های پایگاه داده به عنوان سرویس مرور و مقایسه می‌شود و در فصل آخر یک دید کلی از پیاده‌سازی همه چیز در سرویس‌های تجاری ارائه می‌دهد.

خواندن کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب ویژه دانش‌آموختگان رشته‌های کامپیوتر، فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک نوشته شده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ابری‌سازی داده‌ها
فصل دوم: مجازی‌سازی برای سرویس‌های مدیریت داده
فصل سوم: سرویس‌های مدیریت داده تراکنشی برای ابر

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌های بزرگ در مقیاس وب
فصل پنجم: خدمات ویژه ابری جهت مدیریت داده‌ها
فصل ششم: مرور و مقایسه سیستم‌های پایگاه داده به عنوان سرویس
فصل هفتم: خلاصه و چشم‌انداز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حریم دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات243
زبانفارسی
شابک978-622-6423-11-3
موضوع کتابکتاب‌های مهندسی کامپیوتر، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری

برای دریافت کتاب مدیریت داده‌ها در مقیاس وب بر بستر ابری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.