معرفی و دانلود کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی

عکس جلد کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی
قیمت:
۳۴,۹۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی

دیمون زاهاریادس در کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی به شما خواهد آموخت که چگونه می‌توانید زمان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید، کارهای بیشتری انجام دهید و از زندگی منظم خود مطابق با برنامه‌ای که خودتان آن را تنظیم کرده‌اید، لذت ببرید.

درباره‌ی کتاب مدیریت زمان

آیا کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اما زمان کافی برای انجام آن‌ها ندارید؟ آیا مدام احساس می‌کنید که برای انتخاب کردن کارهایی که می‌توانید انجام دهید، تحت فشار هستید؟ آیا دلتان می‌خواهد کنترل امور را به دست بگیرید اما از هر زمان دیگری ناتوان‌تر به نظر می‌رسید؟ آیا تعادل کار و زندگی‌تان به هم خورده و نمی‌دانید که چگونه باید آن را اصلاح کنید؟ اگر حتی به یکی از سؤالات مطرح‌شده پاسخ مثبت داده‌اید، پس باید کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی (The Time Management Solution) دیمون زاهاریادس (Damon Zahariades) را بخوانید.

معرفی و دانلود کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی

روزی را تصور کنید که زمان کافی برای انجام همه‌ی کارهایتان داشته‌اید و هنوز زمان زیادی برای استراحت، لذت بردن و تفریح نیز برایتان باقی مانده. یا تصور کنید که بین زندگی حرفه‌ای و شخصی خود چنان تعادلی برقرار کرده‌اید که بدون نادیده گرفتن کردن روابط، سلامت جسمی یا روانی خود، به تمامی اهدافتان نیز رسیده‌اید. تصور کنید شما همان الگوی موفقیت در زمینه‌ی کار هستید که دیگران آن را تحسین می‌کنند و می‌خواهند مثل آن باشند. هیچ‌کدام از این موارد رویایی دست‌نیافتنی نیستند، کافی‌ست با کتاب راهنمای دیمون زاهاریادس همراه شوید تا با راهکارهای مدیریت زمان بتوانید کنترل دوباره‌ی تمامی امور زندگی خود را به دست بگیرید. اگر در حال حاضر به کاری مشغول هستید، دورکار هستید یا اینکه فقط می‌خواهید زمان خود را در خانه و برای انجام کارهای روزانه بهتر مدیریت کنید، این کتاب برای شما مفید خواهد بود، چراکه با زبانی بسیار ساده و با نکاتی قابل‌اجرا برای همه نوشته شده است.

نویسنده‌ی پرفروش آمازون، دیمون زاهاریادس، شما را قدم‌به‌قدم از طریق مجموعه‌ای به‌روز از بهترین شیوه‌های مدیریت زمان راهنمایی می‌کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کنترل برنامه‌ی زندگی خود را دوباره به دست آورید، راندمان کاری خود را بالا ببرید و زمان خود را به‌شکلی مدیریت کنید که بتوانید آن را صرف افراد، فعالیت‌ها و سرگرمی‌هایی کنید که برای شما مهم هستند. با مطالعه‌ی کتاب پیش رو شما خواهید آموخت که به یک تعادل معقول بین کار و زندگی‌تان برسید. دیمون زاهاریادس در کتاب مدیریت زمان به شما می‌گوید که تمامی این موارد ممکن و انجام آن‌ها بسیار ساده است، به شرط اینکه از یک سیستم درست پیروی کنید.

معرفی و دانلود کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی

در کتاب راهنمای مدیریت زمان موارد زیر را خواهید آموخت:

  • چگونگی نحوه‌ی ایجاد یک سیستم مدیریت زمان «عالی».
  • چرا هدف از مدیریت زمان، تنها افزایش بهره‌وری نیست.
  • 7 مورد از بدترین اشتباهات مدیریت زمان.
  • چگونه می‌توان زمان تلف‌شده در جلسات را به حداقل رساند.
  • یک راه ساده برای سازماندهی برنامه‌ی روزانه که عملاً تضمین کند کارهای بیشتری انجام خواهد شد.
  • چگونگی نحوه‌ی انجام ممیزی زمان شخصی.
  • نکات کاربردی‌ای که می‌توانید امروز برای مدیریت ایمیل‌های دریافتی، پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی استفاده کنید.
  • کنترل زمان با وجود وقفه‌ها، حواس‌پرتی‌ها و سایر اتلاف‌های زمانی.

در کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی، 21 تاکتیک موثر را برای کنترل برنامه‌های خود خواهید آموخت که هر یک از این تاکتیک‌ها، با یک تمرین منحصربه‌فرد همراه هستند. این تمرینات به شما کمک می‌کنند تا اقداماتی هدفمند در جهت استفاده‌ی فوری و عملی از تاکتیک‌ها انجام دهید. دیمون زاهاریادس این کتاب راهنما را در پنج بخش به رشته‌ی تحریر درآورده که در ادامه عناوین آن‌ها را می‌خوانید: «سنگ‌بنای مدیریت زمان»، «هفت مورد از بدترین اشتباهات در زمینه‌ی مدیریت زمان»، «21 راهکار هوشمندانه برای مدیریت مؤثر زمان»، «وقتی‌که زندگی غافلگیرمان می‌کند»، «چگونه زمانمان را مدیریت کنیم؟» و «مدیریت زمان برای افرادی که دورکاری می‌کنند».

انتشارات آگاه کتاب مدیریت زمان را با ترجمه‌ی سیما ایرانخواه منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب مدیریت زمان

  • من از خواندن این اثر لذت بردم، این کتاب واقعاً مرا در یادگیری مهارت‌های مدیریت زمان کمک کرد و با استفاده از تاکتیک‌های آموخته‌شده از این کتاب، روزها استرس کمتری دارم و خیلی بهتر به کارهای خود می‌رسم. (آمازون)
  • کتابی بسیار مفید با نکات بسیار، برای پیاده‌سازی در عمل و راهکارهایی ساده و آسان برای اجرا. (آمازون)

کتاب مدیریت زمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از احساس رخوت و فرسودگی خسته شده‌اید و دلتان می‌خواهد تغییری واقعی در خود ایجاد کنید، کنترل زمانتان را در دست بگیرید، برنامه‌ی روزانه‌ی خود را بهینه کنید، با استرس کمتر، کارهای بیشتری انجام دهید و در نهایت از تعادل سالم کار و زندگی، که قطعاً لایقش هستید، لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب مدیریت زمان را از دست ندهید!

در بخشی از کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی می‌خوانیم

چگونه از تعهد بیش از حد خودداری کنیم؟

اصلاح این الگوی رفتاری چنان‌که برآمده از یک خودآگاهی منفی باشد می‌تواند پروسه‌ای طولانی و دشوار باشد و چنان‌که دلیل آن مسائلی چون عزت‌نفس پایین و احساس بی‌کفایتی باشد، نیاز به بحثی جداگانه و جامع دارد که فراتر از محدوده‌ این کتاب است.

زمانی‌که دلیل میل به تعهد بیش از حد ما ناشی از سایر عوامل باشد (به عنوان مثال عدم‌تمایل به تفویض اختیار)، اصلاح آن بیشتر بستگی به ایجاد عادت‌های درست دارد. هرچند گمان نمی‌کنم که فرایند شکل دادن به عادت‌های درست سریع و آسان باشد اما مطمئنم کاملاً شدنی است.

اول اینکه باید اولویت‌هایتان را دوباره ارزیابی کنید. چراکه برخی از اهداف و نتایج برایتان مهم‌تر از بقیه هستند. چشم‌پوشی از اولویت‌ها آسان است؛ به‌خصوص وقتی‌که زندگی نابسامان و به‌هم‌ریخته می‌شود. ازاین‌رو فکر خوبی است که هرازچندگاهی مرور دوباره‌ای بر اولویت‌ها‌یتان داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که زمانتان را به چیزهایی اختصاص می‌دهید که برایتان مهم هستند.

دوم اینکه هرگاه از شما درخواست انجام کار دیگری شد قبل از موافقت با آن، نگاهی به تقویمتان بیندازید. با این کار خیلی سریع متوجه خواهید شد که آیا ظرفیت و توان انجام آن کار را دارید یا نه. درواقع شاید کمی درنگ برای تأمل دقیق راجع به سایر تعهداتتان تنها چیزی باشد که جهت اجتناب از تعهد بیش از حد، به آن نیاز دارید.

سوم اینکه برنامه‌تان را زمان‌بندی کنید. دوره‌های زمانی ایجاد کنید و با همان جدیتی که در جلسات مهم از خودتان نشان می‌دهید به آن‌ها بپردازید. هنگامی‌که این قبیل دوره‌های کاری زمان‌بندی‌شده را در تقویمتان مشاهده می‌کنید، دید واقع‌بینانه‌تری نسبت به ظرفیت‌هایتان خواهید داشت.

چهارم اینکه یاد بگیرید تفویض اختیار کنید. تفویض اختیار ابزاری بسیار مهم در مدیریت زمان است؛ زیرا از زمانی که در اختیار دارید محافظت می‌کند و مانع از این می‌شود که همزمان به چندین کار بپردازید. همچنین اگر بتوانید به‌درستی تفویض اختیار کنید، دیگران احساس می‌کنند که به آن‌ها اعتماد دارید و این نه‌تنها روابطتان با آن‌ها را بهبود می‌بخشد، بلکه آن‌ها را تشویق می‌کند تا به شما اعتماد کنند.

وقتی به تعهد بیش‌ازحد، خاتمه دهید این فرصت را به خودتان می‌دهید که بر اولویت‌هایتان تمرکز کنید و این بدان معناست که می‌توانید زمان محدودتان را به وظایف، پروژه‌ها و فعالیت‌هایی اختصاص دهید که با اهداف و نتایج دلخواه شما همسو هستند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
نقل قول‌های مهم در خصوص اهمیت مدیریت زمان
مقدمه
آنچه در این کتاب خواهید آموخت
بخش اول: سنگ بنای مدیریت زمان
بخش دوم: هفت مورد از بدترین اشتباهات در زمینه‌ی مدیریت زمان
بخش سوم: 21 راهکار هوشمندانه برای مدیریت مؤثر زمان
بخش چهارم: وقتی‌که زندگی غافلگیرمان می‌کند، چگونه زمانمان را مدیریت کنیم؟
بخش پنجم: بخش جایزه: مدیریت زمان برای افرادی که دورکاری می‌کنند
نظرات نهایی در مورد راهکار مدیریت زمان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی
نویسنده
مترجمسیما ایرانخواه
ناشر چاپیانتشارات اندیشه آگاه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-622-8029-06-1
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی

برای دریافت کتاب مدیریت زمان: 21 راهکار ثابت شده برای افزایش بهره‌وری، کاهش استرس و ایجاد تعادل در کار و زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.