معرفی و دانلود کتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی

عکس جلد کتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی

کتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی نوشته‌ی مگان وایر، با توصیه‌های عملی که آمیخته با تجربه‌های واقعی است، به شما کمک می‌کند بر خجالتی بودن خود غلبه کنید و به موفقیت‌های درخشان در زندگی شخصی و کاری دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب راهنمای دختران خجالتی:

مگان وایر (Meghan Wier) به عنوان یک زن شاغل و سپس به عنوان یک شخص صاحب کسب‌وکار سال‌ها با چالش‌هایی مواجه بود که با اندیشه، تأمل و گفت‌وگوهای صادقانه با سایر افراد دریافت که افراد زیادی مانند او وجود دارند. افرادی که درون‌گرا و خجالتی هستند و تلاش می‌کنند ضمن ایجاد تعادل در الزامات زندگی، خانواده و جامعه، در دنیای تجارت نیز موفق باشند. وایر تحقیقاتی را شروع کرد تا موانعی که در برابر پیشرفت حرفه‌ای و موفقیت شغلی خودش و بقیه وجود داشت را بررسی کند. بدون در نظر گرفتن بی‌عدالتی‌هایی که ممکن است برای افراد درون‌گرا پیش آید، کم‌رویی و درون‌گرایی می‌تواند کاری کند که در شغلتان عملکرد مطلوبی نداشته باشید. درون‌گرایی غالباً مانع از بسیاری چیزها از جمله بیان عقاید و نظرات، برقراری روابط تجاری قوی، اثبات خود به دیگران و دیده شدن به شکلی مرسوم و معقول خواهد شد. حتی ممکن است مدیر یا همکار، درون‌گرایی را نقطه ضعفی تلقی کنند که منجر به کند شدن پیشرفت‌ها و ترقی شغلی می‌شود.

موفق شدن نیازمند این است که اهالی کسب‌وکار محترم واقع شده و حرف‌هایشان شنیده شود. آن‌ها باید رهبرانی قدرتمند و سرشار از اعتمادبه‌نفس در نظر گرفته شوند. طبیعی است که افراد درون‌گرا در بعضی از اوقات، خلوت و تنها بودن را به تعامل با دیگران و داشتن برخورد اجتماعی ترجیح بدهند و همین موضوع از دید بقیه، با توانمند و قدرتمند بودن افراد درون‌گرا در تضاد است. در تجارت درون‌گرایی یک نقطه ضعف تلقی شده که می‌تواند اثرات آسیب‌زای بسیاری را در پی داشته باشد که همین موضوع سبب شد تا وایر در مورد افراد درون‌گرای موفق تحقیق و راه‌هایی را برای بهره‌گیری از معلومات آن‌ها پیدا کند و آن‌ها را با بقیه به اشتراک بگذارد.

هدف وایر از نوشتن کتاب راهنمای دختران خجالتی (Confessions of an Introvert) این است که آن‌چه را که آموخته‌ با شما در میان بگذارد و شما را تا حدودی از زندگی خود آگاه کند تا روش‌هایی را از نحوه‌ی تلاش و تکاپوی او یاد بگیرید و بدانید که شما هم می‌توانید شادتر، رضایتمندتر و موفق‌تر باشید. بخش عمده‌ای از اطلاعاتی را که وایر به اشتراک می‌گذارد مستقیماً مربوط به افراد درون‌گراست. اما برخی توصیه‌های کلّی نیز وجود دارند که حاصل زمانی هستند که او در جست‌وجوی راه‌هایی برای مقابله یا غلبه بر موقعیت‌هایی بوده که درون‌گرایی‌اش مسبب آن‌ها بود.

کتاب راهنمای دختران خجالتی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر شما فردی درون گرا هستید که می‌خواهد در دنیای تجارت موفق شود، خواندن این کتاب را از دست ندهید. به خاطر بسپارید که موفقیت و کامیابی، دست خودتان است. زمانی ‌که بلندپروازی‌ها و آرزوهایتان را مشخص کردید آن موقع ماجراجویی و سفرتان نیز آغاز خواهد شد.

مگان وایر را بیشتر بشناسیم:

او زندگی حرفه‌ای پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است و به شغل‌هایی چون نجار، مدیر هماهنگی رویدادهای خاص، کارشناس مسئول جمع‌آوری کمک‌های خیریه، مدیر روابط شرکت، فروشنده و معاون تجاری در سازمان‌های بزرگ و کوچک مشغول بوده است. عمده شهرت وایر به دلیل ترکیب سبک حرفه‌اش، احساس مطلوب وی از دنیای تجارت و تمایلش برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌های زندگی و حرفه‌ای خود است.

وایر یک درون‌گرا/برون‌گرای اجباری محسوب می‌شود که مهارت‌های بازاریابی قوی و هوش و زبردست بودنش از او یک متخصص برجسته و به نام در زمینه‌ی شبکه‌سازی ساخته است. وی یک مرجع تأثیرگذار در بازاریابی و شبکه‌سازی تجاری به شمار می‌رود و به اهمیت مشاغل باور دارد.

جملات برگزیده کتاب راهنمای دختران خجالتی:

- شبکه‌سازی در موفقیت تجاری افراد درون‌گرا حیاتی و مهم است.
- برای موفق شدن باید بدانید که در حال حاضر چرا آن‌قدر که شاید و باید، موفق نیستید.
- عالی بودن در اکثر کسب‌وکارها اشتیاق واقعی می‌طلبد تا یک فرد درون‌گرا را به موفقیت برساند.
- یکی از مهم‌ترین جنبه‌های موفقیت (و خوشبختی) انجام کارهایی است که شما واقعاً دوست دارید.
- برای موفقیت در دنیای تجارت دیر نمی‌شود، دنیای تجارت می‌تواند صبر کند حداقل برای چند صباحی.

در بخشی از کتاب راهنمای دختران خجالتی می‌خوانیم:

عالی بودن در اکثر کسب‌وکارها اشتیاق واقعی می‌طلبد تا یک فرد درون‌گرا را به موفقیّت برساند. به همین دلیل است که اکثر شرکت‌ها، مدیران و تیم‌های رهبری خود را ملزم به قوی بودن، تأثیرگذاری و برجسته بودن می‌کنند. آن‌ها‌ توقّع مهارت‌های گفتاری و تعامل اجتماعی راحت‌تری دارند. خیلی از افراد درون‌گرا صرفاً به معمولی بودن در تجارت رضایت می‌دهند، چون از رویارویی واهمه دارند و احساس ناراحتی می‌کنند. طبیعی است که افراد درون‌گرا علاقه‌ای به جلب توجّه دیگران نداشته باشند، یا این‌که نحوه‌ی مدیریّت درون‌گرایی خود را بدانند تا موانع پیشرفت شغلی خودشان را پشت سر بگذارند. همان‌طور که قبلاً هم گفتم موفقیّت خود‌تعیین‌کننده است، اما من برای کسب‌وکار معمولی ساخته نشدم و چنان‌چه شما این کتاب را می‌خوانید احتمالاً معتقدید که چنین کسب‌وکاری در شأن شما هم نیست و این یعنی این‌که برای عالی بودن در تجارت باید هوش تجاری‌تان را افزایش دهید.

به عنوان یک فروشنده‌ی جوان و درون‌گرا، گاهی اوقات رفتن به سراغ تلفن و صحبت کردن با شخصی جهت تعیین قرار ملاقات برایم دشوار بود. امروزه تماس تبلیغاتی چیزی است که بسیاری از فروشندگان با آن سر و کار دارند، ولی بیشتر مواقع به‌خصوص در اوایل کارم من به دنبال مشتری‌هایی بودم که از قبل به من معرّفی شده بودند. من از آن دسته افرادی هستم که دوست ندارند خودشان سفارش پیتزا بدهند، بنابراین تماس گرفتن با کسی برای تعیین وقت جلسه جهت فروش چیزی به آن‌ها برایم دلهره‌آور بود.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
مقدمه
فصل 1: آیا من درون‌گرایم (یا فقط خجالتی‌ام)؟
فصل 2: سنگِ بنای موفقیت
فصل 3: گام‌های نخست
فصل 4: ضریب هوشی شغلی شما چیست؟
فصل 5: علوم تجاری پیشرفته
فصل 6: شبکه‌سازی تجاری
فصل 7: جلب توجه کردن و شگفت‌انگیز بودن
فصل 8: مکان، مکان، مکان
فصل 9: نظم
فصل 10: جعبه ابزار ارتباطی شما
فصل 11: تبدیل شدن به شبکه‌ساز حرفه‌ای
فصل 12: دور شدن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی
نویسنده
مترجمسیما ایرانخواه، خلیل رضوی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات178
زبانفارسی
شابک978-622-740238-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی

برای دریافت کتاب راهنمای دختران خجالتی: برای موفقیت در کسب و کار، شبکه سازی و بهره مندی بیشتر از زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.