معرفی و دانلود کتاب مربی گری

عکس جلد کتاب مربی گری
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مربی گری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مربی گری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مربی گری

کتاب مربی گری نوشته‌ی جان ایتون و روی جانسون، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های لازم برای مدیریت یک شرکت یا سازمان را بیاموزید و از این طریق بهره‌وری کارکنان خود را افزایش دهید.

مدیر خوب بودن مستلزم آن است که بتوانید سطح عملکرد کارکنان را ارتقا دهید و اهداف بلندمدتی برای آن‌ها تعریف کنید که بتوانند در جهت تحقق آن‌ها تلاش کنند. از طریق مربی‌گری می‌توانید کارکنان خود را برای پذیرش مسئولیت‌های بیشتر پرورش دهید و بدین ترتیب به عنوان یک مدیر، فرصت بیشتری را به مدیریت کردن اختصاص دهید.

جان ایتون (John Eaton) و روی جانسون (Roy Johnson) در کتاب مربی‌گری (Coaching Successfully) شما را در بهره‌برداری بهینه از توانمندی‌های کارکنان و تمرکز بر کسب نتایج بهتر برای سازمان کمک می‌کنند. توصیه‌های عملی، شامل 101 نکته کلیدی، به شما نشان می‌دهند که چطور از روش مربی‌گری استفاده کنید و به دیگران نیز بیاموزید که از آن استفاده کنند. یک آزمون خودارزیابی در انتهای کتاب آورده شده که به کمک آن می‌توانید مهارت خود در امر مربی‌گری را ارزیابی کنید. هم‌زمان با تلاش برای القای ارزش‌های مربی‌گری به دیگران، متوجه خواهید شد که این کتاب مرجع مفیدی است که با ارائه توصیه‌های عملی می‌تواند شما را در این راستا یاری کند.

مربی‌گری مستلزم درک صحیح مفهوم مربی‌گری، تعیین اهداف، بررسی واقعیت‌های موجود، جستجوی گزینه‌های ممکن، رفع اشکالات و موانع سازمانی، آشنایی با مربی‌گری گروهی، شناخت شیوه‌های مربی‌گری، تسلط بر نحوه استفاده از مهارت‌های تفویض اختیار و ... است.

در بخشی از کتاب مربی‌گری می‌خوانیم:

برای هدایت کارمند خود از طریق مربی‌گری لازم نیست که همه چیز را در مورد کار وی بدانید. در واقع، مربی‌گری خوب اکثراً زمانی اتفاق می‌افتد که مدیر یک دیدگاه عینی نسبت به اهداف کارمندش داشته باشد و در عین حال اجازه ندهد جزئیات امر وی را از موضوع اصلی منحرف کنند. مربیان خوب به شاگردان خود کمک می‌کنند که از اشتباهاتشان درس بگیرند، اهداف عملکردی خود را مشخص کنند و مسئولیت برداشتن اولین گام را عهده‌دار شوند. در مقام یک مربی سعی نکنید به افراد بگویید که چه کار باید بکنند. به جای این کار، آن‌ها را در انتخاب بهترین مسیر تحقق اهداف یاری کنید. از طریق مربی‌گری به کارکنان یاد بدهید که با بیان افکار خود، نسبت به مسئله یادگیری رویکردی مثبت داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

درک مربی‌گری
آغاز مربی‌گری
معرفی مربی‌گری
بهبود روش مربی‌گری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مربی گری
نویسنده،
مترجمسعید علیمیرزایی
ناشر چاپیانتشارات سارگل
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-964-5890-46-2
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مربی گری

آرزو فلاحی فلاحی
۱۴۰۳/۱/۱۹
بسیار کتاب مفیدی است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مربی گری

برای دریافت کتاب مربی گری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.