معرفی و دانلود کتاب مشروطه به بیان تصویر

عکس جلد کتاب مشروطه به بیان تصویر
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مشروطه به بیان تصویر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مشروطه به بیان تصویر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مشروطه به بیان تصویر

ابراهیم پورحسین خونیق در کتاب مشروطه به بیان تصویر، شرح مبارزات، ایثار و فداکاری‌های مردمان آن دوره را به تصویر کشیده است و درباره‌ی هر عکس توضیحات مختصر و جالبی را مطرح می‌کند.

درباره‌ی کتاب مشروطه به بیان تصویر:

بی‌تردید یکی از منابع باارزش و بااهمیت در تحلیل و ارزیابی تاریخ سیاسی و اجتماعی عصر مشروطیت، عکس‌ها و اسناد باقی‌مانده از آن دوران است که اثر تاریخی و سند شناسنامه‌ای گذشته یک ملت محسوب می‌شود. عکس‌ها و تصاویرِ صحنه‌های تاریخی و اجتماعی ایران از روزهای آغازین پادشاهی ناصرالدین‌شاه قاجار، تا به امروز در تاریخ معاصر ایران با جامعیت و عمق خاصی همراه بوده است.

مطمئناً تحلیل عکس‌ها و تصاویر تاریخی از زوایای مختلف و با نگاه‌های متفاوت، در آشنایی بیشتر عامه‌ی مردم از تاریخ دوران مشروطیت نقش و تأثیر به‌سزایی دارد، زیرا عکس روشن‌تر و صریح‌تر از نوشته است و هر چیزی که نویسنده قصد نوشتنش را داشته، بازگو و همچنین بسیاری از مبهمات و نارسایی‌ها و اشکالات را رفع می‌کند.

به همین دلیل اثر پیش رو، قسمتی از یک مجموعه کوچک اما مهم و باارزش از مقاومت‌ها و مبارزه‌های مردم کشور به‌ویژه سرزمین آذربایجان در دوران مشروطه با اتکا به تصاویر است زیرا همین تصاویر باقی‌مانده از آن تاریخ، اطلاعات بسیار ارزشمندی را در خود دارند و انتقال می‌دهند.

کتاب مشروطه به بیان تصویر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به تاریخ ایران به‌خصوص عصر مشروطه علاقه‌مند هستید، این کتاب را از دست ندهید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مشروطه به بیان تصویر
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اختر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات321
زبانفارسی
شابک978-964-517-364-5
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مشروطه به بیان تصویر

محمد مهدی کشاورز
۱۴۰۱/۲/۳
انقلاب مشروطه، شرح مختصری از وقایع منجر به وقوع انقلاب و امضای فرمان اجرای آن توسط مظفرالدین شاه قاجار و تشکیل مجلس شورای ملی و در ادامه به توپ بستن مجلس شورا توسط محمد علی شاه با همراهی قوای روس ، و نهایتا قیام تبریز به رهبری ستارخان و باقرخان و فتح تهران توسط مشروطه خواهان به همراه اسناد و تصاویر تاریخی آن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مشروطه به بیان تصویر

برای دریافت کتاب مشروطه به بیان تصویر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.