معرفی و دانلود کتاب مضطرب نباش

عکس جلد کتاب مضطرب نباش
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مضطرب نباش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مضطرب نباش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مضطرب نباش

کتاب مضطرب نباش، همان‌طور که از نامش پیداست، راهنمایی برای کنترل استرس و اضطراب است؛ با این تفاوت که مخاطبین این اثر دختران نوجوان هستند و راهکارهایی که در این کتاب توسط لوسی همن ارائه شده، برای هر دختر نوجوانی که می‌شناسید، مفید و کاربردی خواهد بود. راهنمایی برای یادگیری 10 مهارت قدرتمند که به شما کمک می‌کنند تا با افکار و احساسات نگران‌کننده کنار بیایید.

درباره‌ی کتاب مضطرب نباش

در دنیایی که با فشار تحصیلی، استرس‌های ناشی از اخبار و اتفاقات شبکه‌های اجتماعی و انتظارات غیرواقعی بی‌شماری از هر جهت روبرو هستید، طبیعی‌ست که خود را در حال غرق شدن ببینید. جای تعجب نیست که اضطراب در دختران نوجوان در بالاترین حد خود قرار داشته باشد! خوشبختانه، استراتژی‌های اثبات‌شده‌ای وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند تا احساس بهتری داشته باشید، با خودتان بهتر کنار بیایید و با اعتماد به نفس بیشتری زندگی کنید. در کتاب مضطرب نباش (The Teen Girl's Anxiety Survival Guide: Ten Ways to Conquer Anxiety and Feel Your Best) از لوسی همن (Lucie Hemmen)، 10 استراتژی به شما ارائه می‌شود تا با افکار و احساسات منفی و نگران‌کننده به روش‌های سالم کنار بیایید. با خواندن این کتاب، شما همه چیز را در مورد نحوه‌ی عملکرد اضطراب و چرایی ایجاد آن خواهید آموخت.

معرفی و دانلود کتاب مضطرب نباش

چگونه می‌توان بر افکار منفی غلبه کرد؟ چطور می‌توان با استفاده از مهارت‌های ذهن‌آگاهی در آرام کردن ذهن و بدن تاثیر گذاشت؟ این که خود را دوست داشته باشید، چطور می‌تواند به شما کمک کند تا دیدگاه مثبت‌تری نسبت به زندگی به دست آورید؟ چگونه می‌توان زمان استفاده از شبکه‌های اجتماعی را متعادل کرد تا از استرس و اضطرابی که ناشی از آن‌هاست، دور شد؟ و راه تقویت روابطی که با خانواده و دوستان دارید چیست؟ تمام این سوالات و چندین سوال مهم دیگر، در کتاب مضطرب نباش به صورت مفصل پاسخ داده شده‌اند و با مطالعه‌ی این اثر قادر خواهید بود تا زندگی آرام‌تر و خوشایندتری را تجربه کنید.

شاید گاهی اوقات تنها چیزی که به عنوان یک دختر نوجوان به آن احتیاج دارید، فضایی‌ست تا بتوانید در آن به آرامش واقعی برسید و خودتان باشید و فارغ از تمام چیزهایی باشید که باعث می‌شوند نقش بازی کنید. با این راهنمای سرگرم‌کننده و دوستانه‌ی مضطرب نباش، یاد می‌گیرید که چنین فضایی را درون خود بیابید، یا حتی آن را بسازید. کلبه‌ی امنی که هر زمان می‌خواهید از سختی‌ها و پیچیدگی‌های زندگی فرار کنید، به آن پناه ببرید.

اثری که پیش رو داریم، به کوشش دریا محمدپور به فارسی برگردانده شده و توسط انتشارات راه طلایی به چاپ رسیده و در اختیار تمام نوجوانان علاقه‌مند قرار گرفته است.

افتخارات کتاب مضطرب نباش

  • در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز
  • در فهرست پرفروش‌های آمازون

نکوداشت‌های کتاب مضطرب نباش

  • راهنمایی کاملاً علمی، اثبات‌شده و جامع برای نوجوانان، جهت مدیریت اضطراب و یادگیری این که چگونه باید خود را دوست داشته باشند. (Kirkus Reviews)
  • مهارت‌های مقابله‌ای و تکنیک‌های عملی ارائه‌شده در کتاب مضطرب نباش می‌توانند در غلبه بر استرس و احساس اضطراب کمک کنند. (School Library Journal)
  • اثری با این پیام ارزشمند که «مراقبت از خود خودخواهانه نیست». لحن دلسوزانه‌ی این راهنما برای دختران نوجوان، چگونگی مدیریت احساسات و افکار برای رسیدن به جایگاه مطلوب‌تر را ارائه می‌کند. (Mary K. Alvord, PhD، روانشناس)
  • راهنمایی ضروری برای کمک به دختران نوجوان است که با ترس‌هایشان روبرو شوند، به آرامش نزدیک شوند و افکار نادرستی را که منجر به نگرانی‌های نابه‌جا می‌شوند به چالش بکشند. (Lara Honos-Webb, PhD، روانشناس)
  • نویسنده در کتاب مضطرب نباش به خوبی توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان احساس اضطراب را از طریق استراتژی‌های رفتاری و مراقبت از خود، شکست داد. این اثر برای هر دختری که می‌خواهد رشد کند و بر اضطراب خود غلبه کند، کتابی ضروری است. (Raychelle Cassada Lohmann, PhD، مشاور)

کتاب مضطرب نباش برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر را به همه‌ی دخترانی که در حال گذراندن دوران نوجوانی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب مضطرب نباش می‌خوانیم

اضطراب روش‌های متفاوتی برای تاثیرگذاری بر روی افراد دارد، برای همین پنج نوجوان اغلب پنج روش متفاوت برای توصیف علائم خود دارند. شما ممکن است اضطراب را بیشتر در بدن خود با علائمی مانند احساس سوزن سوزن شدن، سرگیجه، ناراحتی معده، حالت تهوع، تنگی نفس، عرق کردن، داشتن عرق سرد، تپش قلب یا یک حالت عجیب و غریب در کل بدن تجربه کنید که غیرقابل توصیف است.

شما ممکن است آنرا در ذهن خود بیشتر به شکل افکار منفی، افکار درهم برهم، یا آن وزوز مغز که لکسی توصیف می کند تجربه کنید. بیشتر نوجوانان ترکیبی از هر دو را احساس می کنند، مانند ترسیدن، عرق کردن و برافروختگی با افکار منفی.

اضطراب نیز در تراز مختلف مقیاس خاصی دارد. در مقیاس 1 تا 10، اعداد کمتر نشان دهنده تراز پایین تر اضطراب هستند. عدد 3 در مقیاس اضطراب می تواند مانند دلشوره داشتن در ناحیه شکم یا قفسه سینه شما باشد، خوشایند نیست اما قابل مدیریت است.

اعداد بالاتر دلشوره را تداعی نمی کنند. اگر عدد 7 را احساس می کنید و در حال پیشرفت هستید، به چشم پیشرفت به آن نگاه نکنید. تراز بالای اضطراب واقعا خسته کننده است. می‌تواند دنیای شما را کوچک کند چرا که انجام کارها و مقابله با مشکلات برایتان طاقت‌فرسا می شود. شما حتی می توانید در مورد ابتلا به اضطراب دچار تشویش شوید.

یک چیز مسلم است، وقتی اضطراب باعث ترس‌های بزرگ برای شما می‌شود افکار و ادراکات شما همراه با عملکردهای اولیه و در عین حال ارزشمند بدن که به شناخت و دوست داشتن آنها پی برده اید تحت تاثیر قرار می گیرند: مانند توانایی نفس کشیدن و یا نداشتن حس اشتیاق یا عصبانیت.

با قدرت ایجاد این همه ناراحتی، تعجب آور نیست که از طریق اضطراب و راه های شیطانی آن مورد آزار و اذیت قرار بگیرید. تعجب آور نیست که احساسی مانند کندوی زنبورعسل، شکارچی و زورگویی را از سمت تاریکی دریافت کنید. این مانند یک غول بزرگ است، نه مانند کسی که هرگز با میل و رغبت با او معاشرت نکرده باشید.

فهرست مطالب کتاب

نکته 1: بدانید با چه کسی در ارتباط هستید
نکته 2: مثل یک ملکه از خودتان مراقبت کنید
نکته 3: ذهنیت خود را تغییر دهید
نکته 4: با تمامی احساسات خود رو در رو شده و پذیرای آنها باشید
نکته 5: بله گفتن را تمرین کنید
نکته 6: زمان استفاده از تکنولوژی را تنظیم کنید
نکته 7: روح خود را بازیابید
نکته 8: استرس اجتماعی را کنار بگذارید
نکته 9: فردی موفق و سالم باشید
نکته 10: با قاتلان اضطراب خود پیش بروید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مضطرب نباش
نویسنده
مترجمدریا محمدپور
ناشر چاپیانتشارات راه طلایی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات236
زبانفارسی
شابک978-622-94175-4-6
موضوع کتابکتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مضطرب نباش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مضطرب نباش

برای دریافت کتاب مضطرب نباش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.