معرفی و دانلود کتاب ملوان دریایی

عکس جلد کتاب ملوان دریایی
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ملوان دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ملوان دریایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ملوان دریایی

کتاب ملوان دریایی نوشته‌ی نیشتمان عبدی با روایتی ساده و روان، همراه با تصاویری رنگی دربردارنده‌ی داستانی زیبا و آموزنده‌‌ برای کودکان گروه سنی «ب» و «ج» است.

این اثر داستان ملوانی منظم، پاکیزه و سخت‌گیر را روایت می‌کند که همه‌ی حرف‌ها و تلاشش از دریا و حمایت از پاکیزگی آن است. او که مدتی بر حسب اتفاق مجبور می‌شود در خانه بماند و در دریا سفر نکند، ناگهان بعد از گذشت چند ماه هنگامی که دوباره می‌خواهد کشتی خود را راه انداخته و در دل دریا سفر کند با صحنه‌ی عجیب و ناراحت کننده‌ای مواجه می‌شود.

در بخشی از کتاب ملوان دریایی می‌خوانیم:

دریا قلبش شکست. پیکرش بد بو شده بود. داشت آخرین دقایق عمر خود را به آسمان می‌داد. فریاد می‌کشید: همه‌ی زلالت و بدبختی‌های مرا ببین. ‌ای ملوان روح و جانم پر از زباله شده است، رنگ آبیم با جزر و مدهایم اینک باتلاقی شده است. وقتی ملوان دریایی با تمام عشوه و ناز و رخساری قشنگ‌تر از ماه، و آفتاب‌هایی که در آن می‌درخشیدند سیاه و بی نور دید. قلب زمین که از هر تپش نبض‌های حیات برمی خاست اکنون قلبش زخمی است.

ملوان با نگرانی و اضطراب پرسید چه بر سرت آمده؟‌ ای دوست دیرینه‌ام؟! دریا با صدای ضعیف و لرزان چون پیرزنی تمام اشک‌ها در گلویش گیر کرده باشد گفت: نمی‌دانم فقط دست‌هایم را بگیر امروز برایم پدری کن. مادرم آسمان، با زلالت من هم اشک شوق برایش نمانده و نمی‌تواند اشک‌هایش را نثار جانم کند. باران‌ها رفته‌اند. گرما هر دو دستانم را چروکاند. پیکرم را سوزاند و سیاه کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ملوان دریایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آژوان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-7501-53-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ملوان دریایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ملوان دریایی

برای دریافت کتاب ملوان دریایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.