معرفی و دانلود کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان

عکس جلد کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان

کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان نوشته‌ی زمانه سالم داستان ماجراجویی‌های شرک و همسرش فیونا در شهر کردستان است که پادشاه این شهر زیبا آن‌ها را به دلیل دوستی با دیوها به آنجا دعوت کرده اما در ادامه قصه شرک و فیونا متوجه می‌شوند که پادشاه دختر خود را مدتی‌ست گم کرده و محزون است. کتاب حاضر به دو زبان کردی - فارسی و برای گروه سنی «ب» ارائه شده است.

در بخشی از کتاب شریک له کوردستان (شرک در کردستان) می‌خوانیم:

در یک سرزمین خیلی دور، دختر پادشاهی که طلسم شده بود، در قلعه‌ای زندانی بود. و اژدهایی از او مراقبت می‌کرد تا با بوسه عشق راستین خودش، جادویش باطل شود.

شرک با غرور به بچه‌هایش نگاهی کرد و ادامه داد: "بله، پدر شجاعتان برای نجادت مادرتان به قلعه رفت و اژدها ..."او هنوز حرفش را تمام نکرده بود که "خرِ" سر زده وارد اتاق شد و گفت: "بادمجان سبز، شنیدم که گفتی، چون اژدها عاشق نگاه جذاب خرانه‌ی من شد، تو و فیونا نجات پیدا کردید، مگرنه چاقالو جان؟!" شرک پوزخندی زد و گفت: "راست می‌گوید این خرِ مزاحم و محبوب اژدها."

خرِ روی صندلی نشست و آهی کشید و گفت: "امّا زنم دیگر من را دوست ندارد. چیزی می‌گوید که خر نمی‌گوید، من باید پرواز کنم!" شرک با موذیگری گفت: "خوب تو یک گوش دراز قهرمانی، اگر تلاش کنی حتماً پرواز خواهی کرد."

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آژوان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-7501-41-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان

پویا
۱۴۰۱/۴/۸
بی نظیررر. حقیقتا سالها میگذرد از روزی که یه کتاب اینجوری جذابو خوندم
یوسف غفوری
۱۳۹۹/۵/۹
چقد مزخرف 🖕👎🖓یک ستاره هم براش زیاده
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان

برای دریافت کتاب شریک له کوردستان: شرک در کردستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.