معرفی و دانلود کتاب من از آمپول نمی‌ترسم

عکس جلد کتاب من از آمپول نمی‌ترسم
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من از آمپول نمی‌ترسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من از آمپول نمی‌ترسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من از آمپول نمی‌ترسم

آیا فرزند شما هم از رفتن به دکتر و آمپول زدن می‌ترسد؟ کتاب من از آمپول نمی‌ترسم از احمدرضا آذر داستانی آموزشی است که با شرح گفتگوهای کودکان با یک تسهیل‌گر، به معرفی آمپول، اهمیت درمانی آن و همینطور رفتار درست زمان دریافت واکسن یا آمپول می‌پردازد.

موضوع کتاب من از آمپول نمی‌ترسم:

ترس از آمپول سن و سال نمی‌شناسد. افراد بسیاری هستند که حتی با وجود رسیدن به بزرگسالی، ترجیح می‌دهند برای مشکلات خود به دکتر مراجعه نکنند، چون نگران تجویز آمپول هستند. متاسفانه بیشتر موارد این ترس ریشه در تجربیات کودکی و باورهای اشتباه دارد، مخصوصا اگر والدین از سوزن و آمپول برای کنترل فرزندشان استفاده کرده باشند. خبر خوب اینکه برطرف کردن این نگرانی کار غیرممکنی نیست. احمدرضا آذر در کتاب من از آمپول نمی‌ترسم با استفاده از داستانی بر پایه روش‌های ارتباطی درست با کودک، فرزندتان را با آمپول آشنا می‌کند و به او آموزش می‌دهد واکنش درست نسبت به این ابزار درمانی کوچک اما مفید چیست.

درباره مجموعه گفت گوهای با کودکان:

این مجموعه از داستان‌هایی آموزشی تشکیل شده که هر کودکی باید با آن آشنا باشد و این قصه‌ها به خوبی و با زبانی ساده مفاهیم گوناگون را به آن‌ها انتقال می‌دهد. احمدرضا آذر نویسنده مجموعه گفتگوهایی با کودکان است و در نوشته‌های خود به موضوعات مختلفی مانند روش درست برخورد با دیگران و همچنین کنار آمدن با احساسات درونی می‌پردازد. کتاب‌های این مجموعه به دلیل استفاده از تصاویر جذاب و رنگی به راحتی توجه کودکان را جلب خواهد کرد و مطالعه آن‌ها در کنار اهداف آموزشی، اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

کتاب من از آمپول نمی‌ترسم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان پیش دبستانی نوشته شده است. اگر تصمیم دارید فرزند یا دانش آموزان کلاس خود را با آمپول آشتی دهید اما روش درست این کار را نمی‌دانید، مطالعه کتاب من از آمپول نمی‌ترسم برای شما سودمند خواهد بود.

با احمدرضا آذر بیشتر آشنا شویم:

احمدرضا آذر فارغ التحصیل رشته هنر و فلسفه تعلیم و تربیت است. او به حوزه کودکان و نوجوانان توجه بسیاری دارد و عمده آثارش با هدف آموزش موضوعات مختلف برای این گروه‌های سنی تالیف شده‌اند.

در بخشی از کتاب من از آمپول نمی‌ترسم می‌خوانیم:

امیرمحمد که خنده‌اش گرفته بود گفت: آقا معلم میشه یه کاری کرد که آمپول درد نداشته باشه؟
آقای معلم از بچه‌ها خواست برای امیرمحمد دست بزنند و هورا بکشند.
سپهر گفت: چرا برای امیرمحمد دست زدیم؟
آقای معلم: چون اون یه سوال خوب کرد.
فاطمه گفت: اگه سوال‌های خوب بکنیم برامون دست می‌زنند؟
آقای معلم: بله که دست می‌زنند، آخه سوال‌های خوب جواب‌های خوب دارند و به ما خیلی کمک می‌کنند، خب سوال امیرمحمد چی بود؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من از آمپول نمی‌ترسم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-91517-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من از آمپول نمی‌ترسم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من از آمپول نمی‌ترسم

برای دریافت کتاب من از آمپول نمی‌ترسم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.