معرفی و دانلود کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که...

عکس جلد کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که...
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که...

گشت‌وگذار در دنیای اسرارآمیز شعر و ترانه همیشه لذت‌بخش است؛ مخصوصا اگر سراینده‌ی آن عاشق شعر گفتن باشد! کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که... مجموعه‌ای از اشعار شاعر معاصر ایرانی سید روح الله فریدونی ا‌ست، و قرار است زنگ تفریح و شادی روزهای شلوغ شما باشد و به ساعات زندگیتان جلا و آرامشی شاعرانه ببخشد.

درباره‌‌ی کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که...

سید روح الله فریدونی از شاعران جوان این‌روز‌های ادبیات به‌شمار می‌رود؛ شاعری که در ابتدای مسیر پربار و حرفه‌ای خود، استعداد و قریحه‌ی ادبی‌اش را به خوبی به مخاطب نشان می‌دهد. کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که... مجموعه‌ای از رباعی‌ها و اشعار شیرین و خواندنی این شاعر است که قرار است شما را با دنیای ذهنی، افکار و خیالات شاعر همراهی کند.

با خواندن مجموعه شعر من عاشق شعر گفتنم وقتی که... شما خواهید توانست ساعاتی از روز، خودتان را به دل دنیای خوش‌آهنگ شعر بسپارید و از چند و چون روزگار فارغ شوید و همچنین در کنار وزن و قافیه‌ی شیرین و ضرب‌آهنگ دل‌نشین ابیات آن، از مضامین پرمغز و محتوای آن بهره ببرید. قالب این مجموعه شعر به صورت دوبیتی‌ست و ضمن حجم کوتاه، گستره‌ی متنوعی از موضوعات را به مخاطب هدیه می‌دهد. پس در کنار لذت بردن از مطالعه‌ی این کتاب، می‌توانید از مضامین رنگارنگ آن به عنوان زینت‌بخش نامه‌های عاشقانه، پیام‌های دوستانه یا خاطره‌نویسی‌های روزانه‌ی خود استفاده کنید.

نشر سوره‌ مهر که از ناشران به‌نام و دغدغه‌مند ادبیات فارسی است، این‌روزها به کشف استعداد‌های نوظهور ادبی کمک ویژه‌ای کرده است. سید روح الله فریدونی یکی از همان سرایندگان پر استعداد است و در مجموعه‌ی اشعار خود با نام من عاشق شعر گفتنم وقتی که... حرف‌های زیادی برای مخاطب خواهد داشت.

کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که... برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این مجموعه شعر را به دوست‌داران شعر معاصر فارسی و مشتاقان اشعار پرمغز و محتوا پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که... می‌خوانیم

عینیت هرچه انتزاعی هستی
بر خلقت واژه‌ها تداعی هستی
من عاشق شعر گفتنم وقتی که
تو ضربه‌ی آخر رباعی هستی

***
زیباییِ ده، صحبت از شهر نکن
این عشق به کام هردومان زهر نکن
راضی نشو به خرابیِ آبادی
ای دختر کدخدا بیا قهر نکن

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که...
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-600-03-2836-8
موضوع کتابکتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که...

برای دریافت کتاب من عاشق شعر گفتنم وقتی که... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.