معرفی و دانلود کتاب من هال هستم

عکس جلد کتاب من هال هستم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من هال هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من هال هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من هال هستم

اومی آیاسه در کتاب من هال هستم، از ماجراهای عشق انسان‌ و ربات در آینده‌ای دور می‌گوید. کورومی، نامزد خود، هال، را در یک سانحه از دست می‌دهد. این اتفاق غم‌انگیز دختر جوان داستان را به گوشه‌ی تنهایی خود پرت می‌کند و او را به دام یک افسردگی سخت می‌اندازد. با‌این‌حال، پدربزرگ کورومی تصور می‌کند ربات انسان‌نمایی که قرار است به خانه‌ی آن‌ها بیاید، می‌تواند به بهبود حال کورومی کمک کند.

درباره‌‌ی کتاب من هال هستم

بیایید به شهر کیوتو در ژاپن سفر کنیم؛ البته نه در زمان حاضر، بلکه به زمانی که ربات‌ها نیز مثل آدم‌ها در این شهر شلوغ و پرجمعیت زندگی می‌کردند. کتاب من هال هستم (Hal) یک مانگای خواندنی در ژانر علمی تخیلی و عاشقانه به قلم اوکی آیاسه (Umi Ayase) است؛ داستانی که شما را برای سفر به یک آینده‌ی دور آماده می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب من هال هستم

در شهر توکیو، دیدن ربات‌ها در خیابان و یا حتی خانه‌ها، اتفاق عجیبی نیست. این ربات‌های انسان‌نما، درست شبیه آدم‌ها هستند و حتی بسیاری از آن‌ها به همراه انسان‌ها در یک خانه زندگی می‌کنند. کیو نیز یکی از همان ربات‌های انسان‌نماست. او نه تنها می‌تواند مثل یک انسان حرف بزند و راه برود، بلکه می‌تواند خود را به شکل دیگران مختلف دربیاورد و از رفتار آن‌ها تقلید کند. کیو وظیفه دارد تا به افرادی که تازه کسی را از دست داده‌اند، در گذر از این رنج کمک کند. کیو به تازگی ماموریت جدیدی پیدا کرده و قرار است به خانه‌ی کورومی و پدربزرگ فرستاده شود. کورومی دختر جوان داستان روز‌های خوبی را نمی‌گذارند. او معشوق خود یعنی هال را در یک تصادف از دست می‌دهد و همین موضوع او را سخت افسرده می‌کند. کورومی حالا روز‌های خود را تنها در یک کمد تاریک می‌گذارند و با کسی حرف نمی‌زند و حتی اجازه نمی‌دهد پدربزرگ با او ملاقات کند. برای همین نیز پدربزرگ کورومی فکر تازه‌ای می‌کند و از کیو می‌خواهد تا خود را به شکل هال دربیاورد و با کورومی صحبت کند. کورومی در ابتدا حاضر نیست حرف‌های کیو را که خود را شبیه به هال کرده، بشنود. اما با گذشت زمان کم‌کم ورق ماجرا برمی‌گردد و رابطه‌ی کورومی و ربات هال به کلی زیرو‌رو می‌شود. در ادامه‌ی داستان زیبای من هال هستم، با دنیای درونی این دختر مهربان بیشتر آشنا می‌شویم و از گذشته‌ی عاشقانه‌ی او با هال و روزهای تلخ و شیرینی که پشت سر گذاشته‌اند، سر درمی‌آوریم.

من هال هستم یک عاشقانه‌ی متفاوت و یک فانتزی پراشک‌ و لبخند است. اومی آیاسه نویسنده‌ی این مانگای پرطرفدار از زیبایی عشق و مراقبت‌ از یک‌دیگر برای شما می‌گوید و با تصویر‌سازی‌های جذاب اثر خود لحظه‌های شاد و پراحساسی به شما هدیه می‌کند. این اثر در سال 2013 تولید شده است؛ مطهره ابراهیم‌زاده ترجمه‌ی آن را برعهده داشته و با تلاش‌های انتشارات نگاه آشنا به دست شما می‌رسد.

اقتباس‌ از کتاب من هال هستم

فیلم سینمایی «من هال هستم» یک انیمه‌ی ژاپنی به کارگردانی ریوتارو ماکیهارا است. این فیلم در سال 2013 به اکران درآمد. کتاب من هال هستم با اقتباس از این انیمه نوشته شده است.

کتاب من هال هستم برای چه کسانی مناسب است؟

این مانگای جذاب و خواندنی را به علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه و درام‌های ژاپنی پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من هال هستم
نویسنده
مترجممطهره ابراهیم زاده
ناشر چاپیانتشارات نگاه آشنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات173
زبانفارسی
شابک978-622-5260-80-1
موضوع کتابکتاب‌های کمیک و رمان‌های مصور
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من هال هستم

محمد
۱۴۰۳/۱/۱۹
بی نظیر عالی باورم نمیشه یه داستان بسیار شوکه کننده خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من هال هستم

برای دریافت کتاب من هال هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.