معرفی و دانلود کتاب من و خواهرم، دور از هم

عکس جلد کتاب من و خواهرم، دور از هم
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من و خواهرم، دور از هم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من و خواهرم، دور از هم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من و خواهرم، دور از هم

کتاب من و خواهرم، دور از هم نوشته‌ی لوری نیکلز، ماجرای دو خواهر به نام‌های افرا و بید را به تصویر می‌کشد که عاشق یکدیگر هستند اما حالا افرا بزرگ شده و باید به مدرسه برود. به نظر شما آن‌ها می‌توانند با این جدایی کنار بیایند؟

درباره‌ی کتاب من و خواهرم، دور از هم:

افرا و خواهر کوچک‌ترش بید خیلی به یکدیگر وابسته هستند، آن‌ها تمام طول روز را با یکدیگر بازی می‌کنند، کتاب می‌خوانند و نقاشی می‌کشند. اما سال تحصیلی فرا رسیده است و افرا به کلاس اول می‌رود. آن‌ها سعی می‌کنند که در نبود هم، خودشان را سرگرم کنند اما واقعیت این است که دلشان برای یکدیگر تنگ می‌شود. آیا آن‌ها می‌توانند این دوری را تحمل کنند؟ به نظر شما داستان جذاب و آموزنده‌ی کتاب من و خواهرم، دور از هم (Maple & Willow Apart) چطور پیش می‌رود؟

کتاب من و خواهرم، دور از هم برای چه کسانی مناسب است؟

لوری نیکلز (Lori Nichols) در این کتاب به کودکان سنین 3 تا 7 ساله می‌آموزد که چطور با دوری از خواهر و برادرانشان کنار بیایند.

در بخشی از کتاب من و خواهرم، دور از هم می‌خوانیم:

بید گفت: خب امروز من و پیپ کلاس سنگ داشتیم. من معلم بودم و هر دفعه سنگ را توی یکی از دست‌هایم مخفی می‌کردم. هر بار که پیپ می‌توانست حدس بزند سنگ توی کدام دستم است، یک کلاس بالاتر می‌رفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من و خواهرم، دور از هم
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-268-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من و خواهرم، دور از هم

زهراسادات میرزایی
۱۴۰۲/۴/۲۸
قصه‌ی جالب درباره‌ی روابط دو خواهر
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من و خواهرم، دور از هم

برای دریافت کتاب من و خواهرم، دور از هم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.