معرفی و دانلود کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم

عکس جلد کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم

کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم نوشته‌ی فرانسوا کروزات همراه با تصاویری رنگارنگ و زیبا در تلاش است تا کودکان را با زندگی کوآلاها آشنا نماید.

موضوع کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم چیست:

دنیای اطراف ما پر است از حیوانات جذابی که هر کدام سبک خاص زندگی خود را دارند. آیا دوست دارید نحوه زندگی هر حیوان را از زبان خودش بشنوید؟ در این مجموعه از کتاب‌های فرانسوا کروزات (Francois Crozat) هر جاندار داستان زندگی‌اش را برای شما بازگو می‌کند. به عبارتی کامل‌تر کروزات شما را با نحوه زندگی و تغذیه حیوانات مختلف آشنا خواهد کرد.

کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم مناسب چه کسانی است:

داستان مصور من یک کوآلا کوچولو هستم (I am a little koala) برای کودکان 3 تا 7 ساله که دوست دارند تا با دنیای حیوانات آشنا شوند، مفید و سودمند است.

در بخشی از کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم:

من یک کوآلای کوچولو هستم. ما در کشور زیبایی به نام استرالیا زندگی می‌کنیم. هنگام تولد در کیسه مامانم مانند بچه کانگورو می‌مانم. بزرگ که شدم بعضی اوقات از کیسه مامانم بیرون می‌آیم، ولی از او دور نمی‌شوم.

مامان بعد از چند دقیقه مرا بغل می‌کند. بغل مامان خیلی گرم و نرم است. من آغوش مامانم را خیلی دوست دارم. بعدا چیزهای دیگر را می‌بینم ولی الان می‌خواهم در بغل مامانم باشم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من یک کوآلا کوچولو هستم
نویسنده
مترجمملیحه اسماعیلی
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-600-238-361-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم

برای دریافت کتاب من یک کوآلا کوچولو هستم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.