معرفی و دانلود کتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول

برای دانلود قانونی کتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول

کتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول نوشته جورج تیچانوگلوس، به فاضلاب‌روها و تصفیه و گندزدایی فاضلاب می‌پردازد و انواع روش‌ها و مراحل تصفیه را بررسی و بیان می‌کند.

مهندسی فاضلاب شاخه‌ای از مهندسی محیط زیست است که در آن اصول اساسی علوم و مهندسی برای حل مسائل مرتبط با جمع‌آوری، تصفیه و استعمال مجدد از فاضلاب استفاده می‌شود. هدف نهایی مهندسی فاضلاب حمایت از سلامت عمومی و محیط زیست به شکلی متناسب با مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است.

در کتاب مهندسی فاضلاب متکف (Wastewater engineering) حدود 150 مسئله برای فهم و درک بهتر شما از مطالب کتاب آورده شده است. همچنین جهت کمک و راحتی شما بیش از 400 جدول به طور خلاصه جهت برنامه‌ریزی، آنالیز و طراحی سیستم‌های مدیریت فاضلاب، داده‌ها و اطلاعات طراحی و ارائه شده‌اند.

جورج تیچبانوگلوس (George Tchobanoglous) به همراه جمعی از استادان رشته مهندسی عمران و محیط زیست این کتاب را به رشته تحریر درآورده‌اند که به عنوان کتاب درسی در سطح کارشناسی و یا کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول
نویسنده، ، ،
مترجمسید فخرالدین طاهرزاده موسویان
ناشر چاپینشر عطران
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات408
زبانفارسی
شابک978-622-7037-33-3
موضوع کتابکتاب‌های تأسيسات
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول

محمد رضا کشت ورز
۱۳۹۹/۱/۱۲
سلام، جلدهای دیگه کتاب رو نمیذارید؟؟
علی خوب بخت
۱۴۰۱/۲/۲۳
حتما جلد‌های بعدی هم اضافه کنید
زهرا کریمی
۱۳۹۹/۷/۷
سلام. جلد 5 رو نمیذارید؟
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول

برای دریافت کتاب مهندسی فاضلاب متکف 2014: تصفیه و بازیابی منابع - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.