معرفی و دانلود کتاب مورچه‌ها و قلم

عکس جلد کتاب مورچه‌ها و قلم
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مورچه‌ها و قلم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مورچه‌ها و قلم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مورچه‌ها و قلم

کتاب مورچه‌ها و قلم نوشته‌ی ادریس شاه، ماجرای مورچه‌ای را به تصویر می‌کشد که روی کاغذی دراز کشیده و ناگهان با قلمی مواجه می‌شود که در حال کشیدن خطوط مشکی است. این اثر دلنشین قوه‌ی تخیل کودکان را تقویت می‌کند.

موضوع کتاب مورچه‌ها و قلم چیست؟

مورچه با خیال راحت روی یک تکه کاغذ دراز کشیده بود که با خطوط سیاه و مارپیچی مواجه می‌شود. مورچه داد می‌زند: این یک چیز باور نکردنی است و با خود می‌گوید: این خط‌ها شبیه صف مورچه‌هایی هستند که به دنبال هم راه می‌روند!! او برای پخش این خبر سریع پیش دوستانش می‌رود و اتفاقات بامزه‌ای رخ می‌دهد.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با هدف تقویت قدرت تخیل کودکان موضوعات متنوع و بسیار ساده‌ای را که برای آن‌ها جذاب است را به تصویر می‌کشد. از ویژگی‌های بارز مجموعه حاضر این است که شما با توجه به تصاویر می‌توانید داستان‌هایی مختلف و متنوع، با زبانی که کودک شما بیشتر با آن آشناست، تعریف کنید و از او بخواهید تا قدرت تخیلش را به کار گیرد و داستان خودش را برای شما از روی تصاویر تعریف کند. در زمان مطالعه‌ی این کتاب‌ها حتماً از کودک خود در رابطه با تصاویر سؤال بپرسید و ذهن او را در تخیل و خلاقیت به چالش بکشید و باعث پرورش آن شوید. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» داستان خواندن را برای کودکانتان به تجربه‌ای فوق‌العاده و لذت‌بخش تبدیل کنید.

کتاب مورچه‌ها و قلم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب با تصاویر جذاب و ایده‌ی داستان‌ سرایی از زبان خود کودک باعث پرورش و تقویت قوه‌ی تخیل و تحلیل کودکان می‌شود و آن‌ها حتی بدون خواندن متن و تنها با تصاویر کتاب می‌توانند با آن ارتباط برقرار ‌کنند. مورچه‌ها و قلم (Idries Shah) داستان سایه تام را برای خردسالان و کودکان پیش دبستانی تالیف کرده است و برای والدینی که به دنبال پرورش ذهن کودک از سنین خردسالی هستند، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب مورچه‌ها و قلم می‌خوانیم:

مورچه کوچولو، به اولین مورچه‌ای که رسید، آن چیزی که دیده بود را تعریف کرد.
مورچه دوم که از دیدن این خطوط پرپیچ و تاب به هیجان آمده بود، به مورچه اول برای این کشف و چیزی که مشاهده کرده بود تبریک گفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مورچه‌ها و قلم
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات57
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مورچه‌ها و قلم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مورچه‌ها و قلم

برای دریافت کتاب مورچه‌ها و قلم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.