معرفی و دانلود کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ

عکس جلد کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ

کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ، ثمرۀ بیست سال کار و تجربۀ علیرضا ابراهیمی اسکندری در حوزه‌های مختلف کسب و کار، گزینش‌های استخدامی و تحصیل و تدریس در دانشگاه‌های کشور می‌باشد. او قصد دارد در این کتاب مقوله موفقیت را با مفهومی متفاوت و آن گونه که حقیقت دارد معرفی نماید.

اغلب مردم موفقیت را رسیدن به یک نقطه مطلوب یعنی موقعیت اجتماعی مناسب، ثروت زیاد، قدرت، سلامتی و تحصیلات عالی می‌دانند، در صورتی که حقیقت موضوع چنین نیست، چرا که خیلی از افراد جامعه در طول زندگی خود یا اصلاً به این نقطه نمی‌رسند، یا در سنین بالا می‌رسند که شاید نتیجه دیگر برایشان خیلی دلچسب نباشد و یا این که ممکن است به همه این موارد برسند ولی احساس خوشبختی و موفقیت نکنند. بنابراین موفقیت باید تعریف کامل‌تری داشته باشد. بسیاری از بزرگان موفق جهان موفقیت را یک سفر می‌دانند نه یک مقصد. سفری بی انتها که با قدم اول شروع می شود و برداشتن خود این قدم نیزجزء سخت‌ترین، مهم‌ترین و اصلی‌ترین مرحله آغاز سفر است. پس می‌توان گفت: موفق کسی است که در هر مقطعی از این سفر احساس آرامش درون، شادی، نشاط و خوشبختی کند!

اگر می‌خواهید در مسیر موفقیت قرار گیرید و رؤیاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، نیاز به راهکارهای علمی و منطقی دارید که می‌توانید با یک برنامه ریزی دقیق از آن‌ها بهره بگیرید. منابع زیادی چون اطلاعات، علم، دانش، پول، خودرو، منزل و ویلا و سلامتی در اختیار داریم و همه در جایگاه خود به نوعی ارزشمند هستند ولی زمان، از مهمترین منابعی است که در اختیار داریم، همیشه با طلا قیاسش می‌کنیم  و متاسفانه آنچنان که شایسته است قدرش را نمی‌دانیم، چرا که سایر منابع با وجود زمان معنا پیدا می‌کنند. این منبع با همه اهمیتی که دارد محدود بوده و قابل ذخیره سازی برای آینده نیست، بهترین راه استفادۀ بجا از آن، مهار و مدیریت به بهترین نحو ممکن می‌باشد. همچنین برای رسیدن به موفقیت باید در شغل و کار خود حرفه‌ای شد، باید فنون برقراری ارتباط مؤثر را فراگرفت، برای موفقیت باید رشد کرد، برای رشد باید تغییر کرد، البته تغییر کردن ساده نیست، راهکارهایی دارد که باید آموخت. باید فکری متفاوت و بزرگ داشت، بایستی بر ذهن خود مسلط و آن را تقویت، مدیریت و کنترل نمود. برای رسیدن به موفقیت تکیه بر توان توانمندی خود کافی نیست باید از تجربه دیگران استفاده مؤثر نمود. برای موفقیت باید رهبری با نگرش متفاوت بود، برای ماندن در مسیر موفقیت باید اعتبار پیدا کرد و به دیگران نیز اعتبار بخشید.

علیرضا ابراهیمی اسکندری، دارای لیسانس ریاضی کاربردی (کامپیوتر) از دانشگاه صنعتی اصفهان و فوق لیسانس فناوری اطلاعات از دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران می‌باشد و هم اکنون مشغول تحصیل در رشته کسب و کار الکترونیکیست و بیش از دوازده سال است که به عنوان مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات یکی از سازمان‌های بزرگ کشور فعالیت دارد. به همت همکاران سخت کوششان پروژه‌های منحصر بفردی را به نتیجه رسانده که در سطح کشور اولین بوده و حرفی برای گفتن دارند و چندین سال است که همزمان مباحث مدیریتی را با جدیت تام دنبال می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
اعتقاد و باور قلبی
ضرورت هدف گذاری در کار وزندگی
بزرگ فکر کنیم تا بزرگ شویم
جنس تفکر انسانهای موفق
مغز مهم ترین دارایی انسان
تخیل موتور متحرک تولید دانش
تمرکز قانون طلایی موفقیت
مدیریت و اصلاح نگرش راهگشای موفقیت
تفکر خلاق راه موثر انجام کارها
تفکر هدفمند به روش دوبونو
بهانه جویی یک بیماری فکری
یکدیگر را دوست داشته باشیم
برقراری ارتباط موثر با دیگران
موفقیت با هوش هیجانی
رهبری یعنی نفوذ بر قلب و باورهای  مردم
کتاب و دوست واقعی و دفترچه یاداشت!
برای موفقیت باید تغییر کرد
حرفه ای ها ماندگارند!
اخلاق حرفه ای سرچشمه موفقیت
مدیریت زمان، مدیریت برتر
قانون شهود راز موفقیت
دوستی از جنس آسمان
منابع و ماخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات نقش نگین
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات225
زبانفارسی
شابک987-600-329-057-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ

Marjan Kasraei
۱۳۹۷/۶/۱۲
من کتاب‌های انگیزشی زیاد خوندم ولی این خیلی به دلم نشست به دو دلیل. نویسنده‌اش ایرانی بود و تمام مطالب رو میتونستم به فرهنگ خودم ربط بدم. دو اینکه خود نمیدونم دلیلش چی هست، ولی محتوا و نصیحت‌های مطرح شده خیلی باورپذیر و قابل اجرا هستند. نویسنده‌ی محترم خسته نباشند
رضا خدابنده لو
۱۳۹۷/۱۱/۲۴
کتاب خوب و اموزنده‌ای هست ولی پرگویی و طولانی کردن مبحث هم داره و مطالب کاربردی به نسبت کل مطالب از تراکم کمتری برخورداره ولی در کل خواندن کتاب رو به همه دوستان توصیه میکنم
حسین قلندری
۱۳۹۷/۵/۱۷
کتابی بسیار عالی، پیشنهاد میکنم حتما و حتما مطالعه کنید، در این کتاب را ه‌های رسیدن به موفقیت و هدف گذاری به صورت کاربردی بیان شده است
کاربر A
۱۴۰۰/۱۱/۵
نویسنده با بهره گیری مناسب از مطالب مفیدترین کتاب‌های خارجی در زمینه توسعه فردی به شیوه مطلوب مناسب فرهنگ بومی به نگارش درآورده است
توفیق صبحی
۱۳۹۷/۸/۳
سلام کتاب بد نبود. چیزهای تکراری. امام من ترجیح میدم کتاب دارن هاردی بخونم.
Zahra Rahimi
۱۳۹۷/۵/۳۰
خیلی عالیه. از همون ابتدای کتاب آدمو جذب میکنه
توصیه میکنم بجای یکبار چندبار بخونید
mrym rezaei
۱۳۹۸/۳/۱۰
کتاب جالب و کاربردی برای زندگی❤👌🏻
توفیق صبحی
۱۳۹۷/۸/۳
کتاب بدی نیود من ترجیح میدم کتاب دارن هاردی و نویسنده دیگر بخونم.
سوسن طاهر
۱۳۹۷/۶/۲۵
اوایل کتاب خوب بود ولی ۱۰۰ صفحه آخر برای من خسته کننده شد.
بیرانوند
۱۳۹۷/۵/۲۶
کتاب قابل تامل و جالبیه
باتشکر فراوان از شما
محب اله فتحی
۱۳۹۶/۳/۷
سلام باتشکر از دستنکاران کتابراه
سودا مطلبی
۱۳۹۷/۷/۱۱
واقعا کتاب خوبی بود و ارزش مطالعه کردن رو داره
Ati Kiani
۱۳۹۷/۷/۴
درمورد شخصی که در فصل آخر توصیف شده کنجکاو شدم
Sh. Barghamadi
۱۳۹۷/۵/۲۰
کتاب مفید و آموزنده ایه.
احمد رمضانی
۱۳۹۷/۵/۱۹
خواندن دارد
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ

برای دریافت کتاب موفقیت حاصل فکر بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.