معرفی و دانلود کتاب عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو

عکس جلد کتاب عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو

جو ویتالی در کتاب عبارت پنجم، با زیبایی و مهارتی خاص و منحصربه‌فرد، جدیدترین فنون معنوی را ارائه داده و با معرفی کامل هواوپونوپونو، شیوه بسیار متفاوتی را برای رشد شخصی و معنوی در اختیار شما قرار داده است. این اثر پرفروش، شما را با بُعد جدیدی از قدرت درونی‌تان آشنا می‌سازد.

درباره کتاب عبارت پنجم:

انسان‌ها در روی دادن بسیاری از رخدادها سهیم هستند و این عمل از درون‌شان ناشی می‌شود. افراد بسیاری از چنین چیزی آگاه نیستند و تعداد زیادی هم تا امروز حتی چنین چیزی را نشنیده‌اند. زمانی که چنین نکته‌ای را می‌شنوند هم نسبت به آن بی‌توجه هستند و با آن مبارزه می‌کنند و در مقابل شنیدن آن به هر نوعی می‌ایستند.

هواوپونوپونو به شما می‌آموزد که مسئولیت‌پذیر باشید، یعنی مسئولیت حضور در آفرینش بسیاری از رویدادهای بد زندگی‌تان را بپذیرید. هنگامی که این مسئولیت را بر عهده می‌گیرید، هواوپونوپونو را در زندگی‌تان فعال می‌سازید.

جو ویتالی (Joe Vitale) در مورد هواوپونوپونو مطالب فراوانی به رشته تحریر درآورده و تا به امروز تنها از چهار عبارت اصلی «متأسفم، سپاسگزارم، لطفاً مرا ببخش، دوستت دارم» سخن گفته است؛ اما او اکنون قصد دارد در این کتاب از عبارت پنجم (The fifth phrase) صحبت کند.

در کتاب پیش رو هواوپونوپونو را اصولی‌تر و پیشرفته‌تر از آنچه پیش از این مطالعه کرده‌اید خواهید شناخت، ذکری که به اندازه چهار عبارت ساده نیست، با این حال معنای عمیقی در آن نهفته است و به زندگی‌تان تحول و شادی بیشتری می‌بخشد. این عبارت بیان می‌کند که شما مورد قضاوت قرار نمی‌گیرید، بلکه واقعاً دوست داشته می‌شوید.

این نویسنده ماهر در کتاب حاضر، ذکر پنجم پاکسازی‌اش را مطرح کرده که در گذشته تنها در دوره‌های حرفه‌ای هواوپونوپونو ارائه می‌شد. این عبارت، یک بُعدِ تازه به شیوه باستانی اهالی هاوایی اضافه می‌کند. همچنین او مطالب هواوپونوپونوی اصیل خود را به سطح حرفه‌ای و نوین ارتقا داده و به شما یاد می‌دهد که چطور به مرحله بعدی رشد معنوی یا به قول او، به مرحله بیداری دست پیدا کنید.

کتابی که پیش روی خود دارید، حاوی تازه‌ترین مفاهیمی است که جو ویتالی تا به حال به آن‌ها توجه کرده است. همان‌گونه که در حین مطالعه این کتاب متوجه خواهید شد، ویتالی نمی‌خواهد همچون یک رهبر معنوی غیرقابل دسترس، این مفاهیم پیشرفته را بازگو کند. او مثل یک همسفر، در این ماجراجویی همراه شما خواهد بود و مطالب کتاب را مطرح خواهد کرد.

جو ویتالی با 35 سال فعالیت در حوزه رشد معنوی، تفکر فراوانی، بازاریابی و ...، زندگی بسیاری از مردم را دچار تغییر و تحول کرده است. او در سال 1984 نخستین کتابش با نام ذن و هنر نوشتن را نگاشت و در سال 2020 کتاب هنر خلق نتایج (حاوی بهترین شیوه‌های پاکسازی انسدادهای درونی، باورهای پنهان و موانع رسیدن به موفقیت) را به رشته تحریر درآورد. لحن ساده و بسیار زیرکانه این کتاب باعث شده است که مخاطبان از مطالب آن، برای رشد معنوی و کسب‌وکارشان، بیشترین استفاده را ببرند.

نکوداشت‌های کتاب عبارت پنجم:

- سرگرم‌کننده و روشنگرانه. (Barnes & Noble)
- معنویتی شفابخش سرشار از خرد و قدرت ژرف. (Amazon)
- یک بیانیه‌ی پالاینده و شفابخش قدرتمند. (Book Depository)

کتاب عبارت پنجم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان تغییر و تحول ایجاد کنید و به موفقیت دست یابید این کتاب را از دست ندهید.

با جو ویتالی بیشتر آشنا شویم:

این معلم، سخنران، موسیقی‌دان و نویسنده معنوی آمریکایی به علت شرکت در فیلم مشهور "راز" شناخته شد و اولین کتابش با نام ذن و هنر نوشتن در سال 1984 به چاپ رسید. از جمله آثار ویتالی می‌توان به «عامل جذب، کلید، ایمان، هر دقیقه یک مشتری زاده می‌شود و حضور در وضعیت صفر» اشاره کرد. کتاب عامل جذب نیز لقب پرفروش‌ترین کتاب سال 2005 را از آنِ خود کرد.

جملات برگزیده کتاب عبارت پنجم:

- وقتی شما به آرامش می‌رسید، جهان در پاسخ به آرامش شما تغییر می‌کند.
- پولْ منتظر کسی است که از او قدردانی کند تا وارد زندگی‌اش شود.
- دیگران فقط بازتابی از چیزی هستند که درون ما وجود دارد.
- عاشق خودتان باشید و از خودتان قدردانی کنید.
- همۀ ما بازیگرانی هستیم که روی صحنۀ زندگی، ایفای نقش می‌کنیم.

در بخشی از کتاب عبارت پنجم می‌خوانیم:

اولین مرحله برای حل مشکلات، تکرار «متأسفم، لطفاً مرا ببخش، سپاسگزارم، دوستت دارم» است. این بدین معنا نیست که شما سعی دارید خودتان یا شخص دیگری را ببخشید یا تنبیه کنید. شما دیگر با آن تفکر قدیمی کاری ندارید. هواوپونوپونو، دیدگاهی تازه، معنوی و سطح بالاتری نسبت به زندگی ایجاد می‌کند. بله، شما در حال به عهده گرفتن مسئولیت هستید؛ اما این کار را برای آزادی خود انجام می‌دهید و زیبایی این تکنیک در همین است که با انجام دادن آن، خودتان را شفا می‌دهید و خودتان را آزاد می‌کنید.

با انجام پاکسازی هواوپونوپونو، ممکن است سایر افراد دخیل در مسئله هم تغییر کنند. ما واقعاً نمی‌دانیم؛ اما این هدف پاکسازی نیست. هدف پاکسازی هواوپونوپونو، تغییر دادن خودمان است، همان کاری که دکتر هو لِن در آن بیمارستان انجام داد: خودش را تغییر داد. همان‌طور که او حس بهتری نسبت به سوابق درج‌شده در پرونده‌های تبهکاران بیمار پیدا می‌کرد، به‌صورت حیرت‌انگیزی که توان درک و توضیح آن را ندارم، بیماران هم بهتر می‌شدند.

وقتی مادرم در بخش مراقبت‌های ویژه، در حال مرگ بود، من روی افکار و احساسات خودم کار می‌کردم و روز بعد، حال او بهتر شد. من نمی‌فهمم چطور این اتفاق افتاد. من داشتم پاکسازی می‌کردم تا خودم را در وضعیت آرامش، بخشش و عشق قرار دهم. ما در تمامی شرایط حتی در شرایط بسیار غم‌انگیز، همین کار را انجام می‌دهیم.

با ادغام هواوپونوپونو در زندگی روزانه، دنیای قدیمی وجود من، که عادت دارد در جنبش خودیاری باشد، می‌خواهد تکالیفی بدهد و می‌گوید : «شروع به نوشتن کن! و «این کار را رأس ساعت 3 یا اول صبح انجام بده.»

سپس، بخش دیگر وجودم، یعنی دنیای جدید درونم که به‌شدت تحت تأثیر هواوپونوپونو قرار گرفته است، می‌گوید: «هر کاری را که فکر می‌کنی درست است انجام بده.»

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: جدایی دیگر بس است!
فصل دوم: وایت‌بُرد زندگی
فصل سوم: چهار ذکر هواوپونوپونو
فصل چهارم: ذکر پنجم
فصل پنجم: هواوپونوپونوی پیشرفته: پیش به سوی مرحلۀ چهارم بیداری
فصل ششم: ذکر مجهول: برای رشد معنوی بیشتر، ذکر خاص خود را داشته باشید
فصل هفتم: روش‌های پاکسازی پیشرفته
فصل هشتم: فلسفه‌های پیشرفته‌ترِ شفابخشیِ دکتر هو لِن
دربارۀ نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عبارت پنجم: ذکر پنجم پاکسازی هواوپونوپونو
نویسنده
مترجمویدا کرمی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-600-118-464-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب عبارت پنجم

نبی والی
۱۴۰۰/۶/۲۹
فقط وقتی میبینم چنین کتابای باارزشی توجه کمی از طرف مامردم میشه، اونم کتابایی که تا این حد میتونه به آدم کمک کنه، ولی خیلی از ما ا از جمله خودم حتی از وجودشون هم بیخبیریم، ویا ساده از کنارشون میگذریم... کتابایی استثنایی برای شناخت از قدرت درونمون که بینهایتن و تمام این بزرگان سعی می‌کنن که مارو از قدرت واقعی درونمون و موانعی ک جلوشونو سد میکنه وباعث بروز انواع بیماری‌ها میشن آگاه کنن... سخن کوتاه این کتاب بینظیره امیدوارم بخونید و از منابع ارزشمندش بهره ببرید ممنون از کتابراه🙏🙏🙏باارزوی سلامتی
آرزو
۱۴۰۱/۹/۲۷
خوندن این کتاب برای من همانند معجزه‌ای بود، البته نیاز قبلش دو کتاب محدودیت صفر و حضور در وضعیت صفر خونده بشه، چون به درک بهتر کمک شایانی میکنه،
ولی باید بگم هم اینک که این متن مینویسم لحظه لحظه در حال پاکسازی با هواپونوپونو هستم تو کوچکترین مسائل زندگیم معجزات حس میکنم، از مسائل شخصی تا کار و تو
حرفه و....
پیشنهاد میکنم اگر موقعیتی هستی که نیاز داری محدودیت‌ها کنار بزنی مجدد متولد بشی شروع کن به خوندنش.
با تشکر فراوان از کتابراه برای ترجمه زیبای متن کتاب‌ها.
میثم جعفری
۱۴۰۰/۶/۲۸
خالق منو دوست داره...
انگار خدا در آغوشت میگیره و آرومت میکنه
با پنج ذکر معجزه‌گر
متأسفم
لطفاً منو ببخش
متشکرم
دوستت دارم
و خالق منو دوست داره
پیشنهاد میکنم محدودیت صفر و در وضعیت صفرو بخونید بعد بیاین سراغ این کتاب.
پاکسازی فوق‌العاده س که تو اسلام هم با ذکر استغفرالله ربی و اتوب الی داریمش
سیده طیبه طاهای مقدم
۱۴۰۲/۳/۲۳
من کتاب محدودیت صفر رو از کتابراه گرفتم که بنظرم تحول عظیمی در روح وزندگی انسان دارد بعد کتاب عبارت پنجم که تکمیل کننده کتاب قبلیه منظورم اینه که حتما باید کتاب محدودیت صفر خوانده ومطالعه شود وبه درک عمیقی برسند بعد عبارت پنجم که عالیه از کتابراه عزیز متشکرم بخاطر کتابهای ارزنده شون مخصوصا صوتی که محشره🙏
بهار راستین
۱۴۰۱/۱/۱۴
چون به مبحث هواوپونوپونو خیلی علاقه دارم این کتاب رو هم تهیه کردم، مطالبش تقریبا تکرار دو کتاب قبلی دکتر جو وایتلی بود، ولی‌ی جاهایی هم توضیحات بیشتری داده بودن، توصیه من به همه کسانی که این کتابها رو میخونند این هست که بدون قضاوت باور داشته باشید تا ازش نتیجه مطلوب بگیرید
سعاد پورفیاض
۱۴۰۲/۳/۵
من قبلا کتاب محدودیت صفررو مطالعه کرده بودم و به نظرم این کتاب مکمل کتاب محدودیت صفر هستش چون دراون کتاب بیشتر به توضیح و تشریح هواپونوپونو پرداخته و اینکه چه نتایجی حاصل شده اما در این کتاب راههای استفاده ازهواپونوپونو و روش‌های مراقبه روهم توضیح دادن که برای من بسیار مفیده
نرگس
۱۴۰۲/۷/۲
کتاب خوبی هست البته انگار تکرار کتاب وضعیت صفر و حضور در صفر هست، اما خب مطالب جدیدتری هم داره. بنظرم قبل از اینکه این کتاب رو مطالعه کنید بهتر باشه دوکتاب قبلی رو مطالعه کنید تا بهتر متوجه کتاب بشید. کتاب عبارت پنجم عبارت جدیدی رو برای پاکسازی میگه
سمیراحیدری
۱۴۰۳/۱/۲۵
یه کتاب دیگه در مورد خودشناسی و پاکسازی درونمون، که مثل همیشه یک سری حرفهای تازه داره و حس امید و اشتیاق به زندگی وقدرتمون رو دوباره زنده می‌کنه. کلا جو ویتالی حرفهایی می‌زنه که با خودت میگی یعنی به همین راحتیه.
مریم غلامی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
از خدا خیلی ممنونم که من رو توی مسیر آگاهی قرار داد و با کتاب‌های جو ویتالی آشنا شدم. این کتاب و دو کتاب قبلی بی نظیرن و ارزشش در کلام نمیگنجه. باید بخونید و درکش کنید تا متوجه بشوید که چی میگم
ندا حاتم
۱۴۰۱/۷/۱۶
کتابهای جو ویتالی همیشه الهام بخش بوده و تکنیک‌های توسعه فردی و حتی توسعه معنوی و روحی خاصی رو توی نوشته هاش داره، با خوندن کتابهاش واقعا میشه وارد راه تازه‌ای از زندگی شد، از کتابراه هم ممنون بابت کتاب‌های خوبتون
ستاره فرخی
۱۴۰۱/۵/۲۲
در واقع ادامه‌ی کتاب وضعیت صفر و حضور در وضعیت صفر است و چیز ارزنده‌ای به دو کتاب قبلی اضافه نکرده بیشتر مطالب کتاب توضیح دو کتاب قبلی ست و برای کسی که کتابها را خوانده این کتاب جز یه عبارت باقیش کسل کننده ست
Ali Reza
۱۴۰۰/۱۱/۵
سلام
در فصل پنجم مراحل بیداری رو قشنگ توضیح داده
قربانی بودن
آگاهی یافتن
تسلیم شدن
نمود خالق در زمین بودن، مثل پیامبران، چقدر این تمثیل را دوست داشتم، عروسک خیمه شب بازی خالق روی زمین بودن - روشن ضمیر
Shahab Shokuhi
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب خیلی خوبی بود درواقع ادامه محدودیت صفر بود اما خیلی نکات اموزنده دیگه هم داشت و مشخصه که دانش و خرد اینکار رو داره ارزش خوندش داشت
عبارت پنجم پاکسازی جالبیه فقط کافیه باورش کنید
serwa karimi
۱۴۰۱/۴/۵
کتاب عبارت پنجم تکمیل کننده کتاب محدودیت صفر و ماندن در محدودیت صفر است. از آن جا که این کتاب به نوعی الهامات خود آقای جو ویتالی است، خواندن آن برای تکمیل اطلاعات در این زمینه خوب است.
زهرا جعفرزاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
من عاشق این نویسنده هستم و تقریبا همه کتاب هاشو خوندم چندین بار م خوندم. عاشق هواپونوپونو هستم و چندین ساله که کار میکنم و این کتاب ادامه و یه مرحله پیشرفته کتاب محدودیت صفر هست.
مشاهده همه نظرات 92

راهنمای مطالعه کتاب عبارت پنجم

برای دریافت کتاب عبارت پنجم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.