معرفی و دانلود کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول!

عکس جلد کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول!
قیمت:
۱۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول!

کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول! از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی تد آرنولد، داستان خنده‌دار مگسی به نام ویزگول است که روزی در بازی قایم باشک در سطل زباله پنهان می‌شود غافل از اینکه این کار او را وارد ماجراهایی بامزه و دردسرساز می‌کند.

موضوع کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول! چیست؟

روزی ویز و ویزگول تصمیم می‌گیرند تا با هم قایم باشک بازی کنند. موقع بازی ویزگول در سطل زباله پنهان می‌شود اما درست در همان موقع آقای رفتگر سطل‌های زباله را در ماشین خالی می‌کند و ویزگول از جایی بزرگ و پر از زباله سر درمی‌آورد. ویز به دنبال دوستش ویزگول می‌رود اما آنجا پر از مگس و زباله است. به نظر شما ویز می‌تواند ویزگول را پیدا کند؟ برای پاسخ این سوال داستان سک سک ویزگول! (I Spy Fly Guy) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه مگسک و پسرک:

تد آرنولد (Tedd Arnold) در این مجموعه، داستان‌هایی با چاشنی طنز درباره‌ی دوستی بین یک پسر بچه و یک مگس را به تصویر کشیده است که هم کودکان را سرگرم کرده و هم مفاهیمی را به آن‌ها می‌آموزد. با خواندن قصه‌های مجموعه مگسک و پسرک (Fly Guy) کودکان یاد می‌گیرند که در هیچ موضوعی قطعیت وجود ندارد و می‌توان به هر قضیه‌ای با دیدی تازه نگاه کرد. این مجموعه همچنین مفاهیمی مانند امید، اطمینان داشتن به توانایی‌های فردی و... را به کودکان یادآور می‌شود.

کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول! مناسب چه کسانی است؟

این داستان شیرین برای کودکان سنین 3 تا 7 سال خنده‌دار و سرگرم کننده است.

در بخشی از کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول! می‌خوانیم:

ویز چشم گذاشت و ویزگول شیرجه زد توی سطل زباله. ویرگول عاشق قایم شدن توی سطل زباله بود. اینجوری با یک تیر دوتا نشان می‌زد؛ هم قایم می‌شد و هم دلی از عزا در می‌آورد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول!
نویسنده
مترجمعرفان حسن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-462-022-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول!

امید گرگیچ
۱۴۰۱/۲/۱۶
هررر ماجرایی که ویز و ویزگول دارن خیلی جالب و جذابه برای بچه ها.. سبک نوشتار و طنز پردازی نویسنده و تصویر سازیش عاااااالیه
امنه احمدی
۱۴۰۱/۴/۱۲
جالب بودش چندین بار تو یه روز واسه دخترم خوندم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول!

برای دریافت کتاب مگسک و پسرک 7: سک سک ویزگول! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.