معرفی و دانلود کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم

عکس جلد کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم

ریاضی؛ بلای جان دانش‌آموزان! ریاضی هم درس تلخ و هم شیرینی است که هر کسی یک طوری آن را می‌بینید. بتانی بارتن در کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم با زبانی شیرین و البته کمی طنز درباره‌ی ریاضی و کاربردهایش در زندگی برای کودکان حرف می‌زند. کتابی که به کودکان و نوجوانان یادآوری می‌کند ریاضی آنقدرها هم که دیگران می‌گویند دوست نداشتنی نیست؛ فقط باید آن را جور دیگری ببینند و بخوانند.

درباره‌ی کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم

ریاضی یکی از آن درس‌های چالش‌برانگیز مدرسه است که سادگی و پیچیدگی، حوصله‌سربر بودن و جذابیت و نفرت و دوست‌داشتن را یکجا درون خودش جای داده است. یک درس خاص با دنیایی از اعداد و علامت‌ها و فرمول‌ها.

بسیاری از کودکان و نوجوانان با درس ریاضی درگیر هستند و همیشه یک عده مخالف و موافق وجود دارد که مخالف‌ها از آن متنفرند و موافقان دیوانه‌وار از وول خوردن در دنیای ریاضیات لذت می‌برند. بتانی بارتن (Bethany Barton) در کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم (I'm Trying to Love Math) اینطور می‌گوید که از هر ده نفر آمریکایی، تقریبا چهار نفر از ریاضی متنفرند. همین که این جمله را از زبان نویسنده در کتاب می‌خوانید، موجود بنفش بامزه‌ای ظاهر می‌شود و یادآوری می‌کند که برای بیان جمله‌ی قبل از ریاضی استفاده کردید!

کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم به‌دنبال آن است که به مخاطب نشان دهد ریاضی در همه‌جای زندگی از کارهای روزمره تا موسیقی، روابط بین آدم‌ها، آشپزی، کارهای بزرگ و سخت و ... کاربرد دارد و همین مسئله آن را دوست‌داشتنی می‌کند.

اگر شما هم با دیدن اعداد روی کاغذ یا درون ماشین حساب دستپاچه می‌شوید یا وقتی در مقابل یک فرمول ریاضی قرار می‌گیرید حسابی می‌ترسید و از ترس عرق می‌کنید، بهتر است با کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم همراه شوید. نویسنده در نگارش این کتاب با استفاده از حس شوخ‌طبعی و زبان طنزآمیز خود، ریاضی را به‌شیرینی به زندگی روزمره‌ی شما پیوند می‌دهد. به شما قول می‌دهیم که کودکان و نوجوانان با خواندن این اثر آموزشی، ریاضی را به‌عنوان درس جذاب و جالب زندگی خودشان انتخاب می‌کنند.

کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم را نشر پرتقال _ ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان _ با ترجمه‌ی روان پریسا هاشمی طاهری چاپ و در بازار کتاب منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم

  • کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم سرشار از حقایق جالب و اطلاعات شگفت‌انگیز از کاربردهای ریاضی در زندگی روزمره است. مطمئنا کودکان و نوجوانان از خواندن آن لذت خواهند برد. (Booklist)

  • در این کتاب جذاب و خلاقانه با یک راوی ناشناس و یک موجود بنفش و بامزه‌ی سه‌چشم طرف هستید. در حالی‌که راوی ناشناس سعی می‌کند علیه ریاضی نفرت‌پراکنی کند، موجود بنفش سه‌چشم به میدان می‌آید و حقایق جالبی را درباره‌ی ریاضی به شما می‌گوید. او نشان می‌دهد که ریاضی بخش مهمی از موسیقی، آشپزی، قوانین طبیعت و حتی مسیریابی است. همه‌ی این متن‌ها با زبان طنز و دوست‌داشتنی و تصاویر رنگارنگ و تماشایی، برای مخاطبان کودک دوست‌داشتنی خواهند بود. کودکان و نوجوانان با خواندن این اثر می‌فهمند که ریاضی در بسیاری از علاقه‌مندی‌های پیشین آن‌ها وجود دارد! (School Library Journal)

کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 ساله تدوین و منتشر شده است. چنانچه دوست دارید کودکان خود را با کاربردهای بیشمار ریاضی آشنا و آن‌ها را به این درس علاقه‌مند کنید، کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم انتخاب مناسبی برای آن‌هاست. نوجوانان علاقه‌مند به ریاضی هم از خواندن این اثر آموزشی لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم می‌خوانیم

ریاضی درباره‌ی اکتشافات علمی هم هست!
درباره‌ی پیدا کردن راه‌های جدید برای رسیدن به مکانی است که می‌خواهی و همچنین کمک به تو برای پیدا کردن مسیر برگشت.
قرن‌ها دریانوردان با کمک ستاره‌ها، تجهیزات اندازه‌گیری خاص و یک عالمه ریاضی راهشان را پیدا می کردند!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم
نویسنده
مترجمپریسا هاشمی طاهری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-622-274-312-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم

برای دریافت کتاب می‌خواهم ریاضی را دوست داشته باشم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.