معرفی و دانلود کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی

عکس جلد کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی

کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی اولین کتاب از مجموعه ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی‌ست. اشعار کتاب پرفروش توسط شاعر نام‌آشنای کودکان، ناصر کشاورز سروده شده و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان، به انتشار رسیده است. می‌می‌نی یک میمونک ناقلا و بازیگوش است که گاهی اوقات شیطنت‌هایش باعث می‌شود کار دست خودش بدهد. مامانی برای خرید بیرون رفته، می‌می‌نی کبریت را بر می‌دارد و فکر می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

درباره‌ی کتاب می‌می‌نی 1: الهی بد نبینی

بازی با کبریت و آتش یکی از مشکلاتی‌ست که والدین در آموزش خطرات آن به کودکان، با دشواری روبه‌رو هستند. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 1: الهی بد نبینی، با اقتباس از کتاب بابلز با آتش بازی می‌کند (Bubbles Plays with Fire) در قالب یک شعر کودکانه ماجرای روزی را تعریف کرده که مامان می‌می‌نی مشغول آشپزی است و برای خریدن نمک بیرون می‌رود. او به می‌می‌نی سفارش می‌کند به وسایل خطرناک و اجاق گاز دست نزند، اما میمونک کوچولو و بازیگوش که مشغول بازی با خرسی است، نصیحت مادرش را فراموش می‌کند. می‌می‌نی کبریت را بر می‌دارد و چیزی نمانده که اتفاق بدی بیفتد، اما مامان به موقع از راه می‌رسد و علاوه بر کمک به می‌می‌نی، یک کار مهم دیگر هم انجام می‌دهد.

شعرها و تصاویر کتاب می‌‌می‌نی 1: الهی بد نبینی، بچه‌ها را با خطرات کبریت و بازی با آتش آشنا می‌سازد و به آن‌ها یاد می‌دهد بدون آموزش والدین، به وسایل خطرناکی مثل اجاق گاز دست نزنند.

کتاب می‌می‌نی 1: الهی بد نبینی به کوشش انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های می‌می‌نی

می‌می‌نی یک میمونک کوچولو و بازیگوش است که ماجراهای او و مامانش، در قالب کتاب‌های مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده است شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم نموده. ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل مطالب آموزنده هستند و این مجموعه با هدف آموختن نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری، همچنین کمک به والدین و سرپرستان در امر آموزش کودکان خردسال، به انتشار رسیده‌‌ است. این مجموعه‌ی محبوب تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن اکنون از طریق کتابراه در اختیار همگان قرار گرفته است.

اقتباس‌ هنری از مجموعه شعر می‌می‌نی

مجموعه اشعار کودکانه‌ی می‌می‌نی در قالب پویانمایی و در برنامه‌ای تحت عنوان «شهر قصه»، در شبکه‌ی پویا تولید و پخش شده است.

کتاب می‌می‌نی 1: الهی بد نبینی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید خطر بازی با کبریت و آتش را به کودک خردسال خود بیاموزید، کتاب مصور می‌می‌نی 1: الهی بد نبینی، انتخابی مناسب برای این کار است.

با ناصر کشاورز بیشتر آشنا شویم

ناصر کشاورز شاعر و نویسنده‌ی کتاب‌های کودکان در سال 1341 چشم به دنیا گشود. دوران کودکی و نوجوانی‌اش در شهر دامغان سپری شد و پس از یک ترم تحصیل در رشته‌ی مهندسی صنایع، از ادامه‌ی تحصیل انصراف داد. فعالیت او به عنوان نویسنده رسماً با مجله‌ی کیهان بچه‌ها آغاز شد و نخستین شعرش در سال 1362 در این مجله به انتشار رسید. اولین کتاب ناصر کشاورز با عنوان «من و مرغابی‌ها» در سال 1365 به چاپ رسید و از آن زمان تا کنون، بیش از 160 عنوان کتاب در حوزه‌ی ادبیات کودکان منتشر کرده است. او در دوران فعالیتش موفق شده جوایز و افتخارات زیادی را کسب کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دریافت نشان درجه‌یک هنری، دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی ادبیات کودک و نوجوان و نشان مداد پرنده از کانون پرورش فکری اشاره کرد. مجموعه کتاب‌های «دویدم و دویدم»، «شعرهای نی‌نی کوچولو» و «کی بود کی بود»، از جمله آثار او در حوزه‌ی شعر و داستان کودکان است.

در بخشی از کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی می‌خوانیم

می‌می‌نی می‌گه به خرسی
نترس ببین چه خوبه
ترسی نداره، کبریت
فقط یه تیکه چوبه
آهان، ببین روشن شد
دیدی چقدر قشنگه
نگاه بکن به شعله‌ش
زرد و نارنجی‌رنگه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می می نی 1: الهی بد نبینی
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-964-369-053-9
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی

فاطمه قدمی
۱۴۰۳/۱/۲۸
اینکه بچه ها نباید به چیز های خطر ناک دست بزنن.. خیلی تاثیر گذار بود
محمد توکلی نژاد
۱۴۰۲/۱۲/۷
با درود فراوان خیلی خوبه اما چیدمان صفحات آن اشتباه است
راضیه ایمانی
۱۴۰۲/۱۲/۵
برای دور کردن بچه‌ها از بازی با کبریت مناسب است
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی

برای دریافت کتاب می می نی 1: الهی بد نبینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.