معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟

امروز کمی غمگین هستی؟ کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟ تو را راهی سفری به اعماق دنیای ذهنی‌ات خواهد کرد تا بیشتر با این احساس نه‌چندان ‌دوست‌داشتنی آشنا شوی! مؤسسه‌ی دی کی انگلستان به کودکان در سراسر دنیا کمک می‌کند تا به‌ واسطه‌ی آشنایی بیشتر با عواطف مختلف و نام‌گذاری درست بر آن‌ها، حس هم‌دلی بیشتری را تجربه کنند.

درباره‌‌ی کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟

غم و غصه اصلاً احساسات خوشایندی نیستند؛ با این حال چرا گاهی به سراغ ما می‌آیند و روزمان را خراب می‌کنند؟ مؤسسه‌ی دی کی (DK) ناشر محبوب کتاب‌های آموزشی در انگلستان این‌جاست تا در قسمتی دیگر از مجموعه‌ی اولین احساسات من: کتاب چرا امروز غمگینم؟ (?I Feel Sad: Why Do I Feel Sad Today) درباره‌ی یکی از مهم‌ترین عواطف درونی آدم‌ها صحبت‌ کند.

ابر کوچک و دوست‌داشتنی، میزبان شما در این گردش هیجان‌انگیز است. او شما را خیلی خوب درک می‌کند؛ چراکه ابر‌ها نیز گاهی غمگین می‌شوند و می‌بارند. اما آیا این‌که گاهی احساس ناراحتی را تجربه می‌کنیم جایی برای نگرانی دارد؟ وقتی ناراحتیم چه اتفاقاتی در بدن ما رخ می‌دهد؟ چطور می‌توانیم بهتر با این احساس کنار بیاییم و خیلی زود جای آن را با شادی عوض کنیم؟ کتاب من چرا امروز غمگینم به تمام پرسش‌های ذهنی شما پاسخ خواهد داد.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟

زبان شعر و ترانه از محبوب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین سرگرمی‌ها برای کودکان است. پس ابر دوست‌داشتنی کتاب ما با کلمات موزون و آهنگین خود به توصیف احساس غم می‌پردازد و برای آن مثال‌هایی می‌زند. این که بتوانیم احساسات خود را به درستی تشخیص دهیم و بر آن‌ها نام‌های مناسب بگذاریم یک مهارت مهم است؛ پس کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟ به این مورد هم رسیدگی می‌کند و به کمک خوانندگان کوچک خود می‌آید تا با افزایش این مهارت احساس خود‌دوستی بیشتری را تجربه کنند. همچنین شناخت کافی احساسات به ما کمک می‌کند تا در درک دیگران و همدلی با آن‌ها در موارد مختلف نیز توانمند‌تر باشیم. کتاب شعر ابر کوچک کتاب من چرا امروز غمگینم؟ به شما می‌گوید: «درست است که گاهی احساس غم را تجربه می‌کنی؛ برای جدا شدن از دوستانت غصه می‌خوری و یا با خراب شدن اسباب‌بازی‌ات حسابی گریه می‌کنی! اما این را بدان که شادی یک جایی همین گوشه‌هاست و مثل ابر‌ها که پس از باران کم‌کم کنار می‌روند تا آفتاب به همه‌جا ببارد؛ تو نیز دوباره رنگ شادی و خنده را به‌زودی خواهی دید!»

این کتاب آموزنده و سرگرم‌کننده در سال 2020 منتشر شده و با تلاش‌های نشر پرتقال به دست کودکان ایرانی رسیده است. همچنین مریم اسلامی و شروین جوانبخت ترجمه‌ی خوب این اثر را برعهده داشته‌اند.

درباره‌ی مجموعه‌ی اولین احساسات من

اولین احساسات من (First Emotions) یک مجموعه‌ ترانه‌ی مصور برای خردسالان است. این مجموعه با محوریت آموزش مفاهیم روان‌شناختی، به کودکان کمک می‌کند تا درک و شناخت بهتری از عواطف مختلف همچون احساس شادی، غم، ترس و یا غرور داشته باشند. در هر قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، مخاطب با آنچه منجر به بروز احساسات مختلف می‌شود آشنا خواهد شد و درباره‌ی ابراز و بیان آن‌ها و همچنین شناخت و همدلی با احساسات دیگران نکات فوق‌العاده‌ای خواهد آموخت. این کتاب پرفایده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرتقال به دست کودکان رسیده و جلد‌های مختلفی از آن، از جمله کتاب‌های «حس غرور یعنی چه»، «چه جوری من شاد باشم» و «من عصبانی هستم» هم‌اکنون به زبان فارسی در دسترس است.

کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی مثبت 3 سال مخاطبان هدف این اثر هستند. اگر می‌خواهید بدانید چرا گاهی احساس غمگین بودن می‌کنید و چطور می‌توانید از پس این احساس بربیایید، این کتاب را از دست ندهید!

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟ می‌خوانیم

ما چرا غمگین می‌شیم؟
غم چرا پیدا می‌شه؟
یه حس بد چه جوری
تو قلب ما جا می‌شه؟
اگه کتاب قصه‌ت
پاره بشه، گم بشه
یا اگه گربه‌ت بره
گربه‌ی مردم بشه
یا اگه دوستت نیاد
بازی کنین تو خونه
احساس غم می‌رسه
دلت رو می‌سوزونه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟
نویسنده
مترجممریم اسلامی، شروین جوانبخت
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-452-6
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: چرا امروز غمگینم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.