معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم!

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم!
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم!

کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم! اثری آموزشی از مجموعه نویسندگانِ دی‌کی است که توسط شروین جوانبخت و مریم اسلامی به فارسی ترجمه شده و به زبان شعر درآمده است. این کتاب بر «مهربانی» متمرکز می‌شود و تلاش دارد تا کودکان را بیشتر با آن آشنا سازد.

درباره‌ی کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم!

کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم! (?I Feel Kind: Why do I feel kind today) که توسط گروهی از نویسندگان نوشته شده و توسط انتشارات پرتقال به زبان فارسی منتشر شده، به کودکان شما در باب احساسات گوناگونی که باید به مرور نسبت به آن‌ها آگاهی پیدا کنند آموزش‌هایی داده می‌شود. این کتاب شعر کودک که با هدف آموزش نوشته شده سعی دارد تا انواع احساساتی که هر انسانی درونش دارد و در موقعیت‌های گوناگون از خود بروز می‌دهد را به کودکان آموزش دهد و آن‌ها را با انواع تناقض‌های احساسی که ممکن است در همان سنین کم با آنان مواجه شوند آشنا کند.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم!

این مجموعه‌ی دلنشین و زیبا که در واقع گزیده‌ای از اشعار کوتاه، تأثیرگذار و دوست‌داشتنی است، با صفحاتی از طراحی‌های چشم‌نواز همراهی می‌شود تا کودکان را بیشتر شیفته‌ی خود کند و به واسطه‌ی جاذبه‌ای که در طراحی و وزنِ اشعار وجود دارد، آموزش‌ها و پیام‌های مورد نظر خود را به کودکان القا می‌کند. این کتاب سعی دارد تا نه فقط احساساتی ساده‌فهم چون خوشی یا ناراحتی بلکه انواع گوناگونی از احساسات را که گاهی حتی تلفیقی از دو احساسِ متناقض است برای کودکان ترسیم می‌کند.

البته نباید این نکته را فراموش و کتمان کرد که این کتاب تنها زمانی می‌تواند به لحاظ آموزشی تأثیر لازم را بر کودک بگذارد که با کمک والدین همراه باشد تا زمانی که این اشعار توسط کودک خوانده می‌شود، توضیحات یک شخص بزرگسال به کودک کمک کند تا آنچه خوانده و دیده را به طور کامل درک کند.

البته لازم به ذکر است که نسخه‌ی اصلی کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم! در زبان خارجی به صورت نثر منتشر شد و این مریم اسلامی بود که این آموزه‌های کتاب را از قالب نثر به شعر تبدیل کرد. این تصمیم بدین جهت اتخاذ شد تا کودکان به واسطه‌ی آهنگ کلمات بیشتر به سوی کتاب جذب شوند و اثر برایشان جذابیت بیشتری داشته باشد

درباره‌ی مجموعه‌ی اولین احساسات من

اولین احساسات من (First Emotions) یک مجموعه‌ ترانه‌ی مصور برای گروه سنی خردسالان است. این مجموعه با محوریت آموزش مفاهیم روان‌شناختی، به کودکان کمک می‌کند تا درک و شناخت بهتری از عواطف مختلف همچون احساس شادی، غم، ترس و یا غرور داشته باشند. در هر قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، مخاطب با آنچه منجر به بروز احساسات مختلف منجر می‌شود آشنا خواهد شد و درباره‌ی ابراز و بیان آن‌ها و همچنین شناخت و همدلی با احساسات دیگران نکات فوق‌العاده‌ای خواهد آموخت. این کتاب پرفایده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرتقال به دست کودکان رسیده و جلد‌های مختلفی از آن، مثل «حس غرور یعنی چه؟»، «چه جوری من شاد باشم؟» و «من عصبانی هستم!» هم‌اکنون به زبان فارسی در دسترس است.

کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم! برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کودکان بالای 3 سال و همچنین به والدین توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم! می‌خوانیم

اگه کسی رو دیدی
که خسته یا غمگینه
برو به اون کمک کن
مهربونی همینه
مهربونی می‌تونه
خستگی رو کم کنه
دوستی رو توی قلبت
بزرگ و محکم کنه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم!
نویسنده
مترجممریم اسلامی، شروین جوانبخت
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-499-1
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم!

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: امروز چه مهربونم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.