معرفی و دانلود کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه

عکس جلد کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه

کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه، یازدهمین اثر از مجموعه ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی‌ست. اشعار این کتاب محبوب و پرفروش توسط شاعر نام‌آشنای کودکان ناصر کشاورز سروده شده و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان، به انتشار رسیده است. می‌می‌نی همراه با مامان برای خرید به بازار رفته است، اما طبق معمول نصیحت‌های او را فراموش می‌کند و گم می‌شود.

درباره‌ی کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه

رفتن به بازار و تماشای ویترین رنگارنگ مغازه‌ها، هم حواس بزرگترها را پرت می‌کند و هم بچه‌ها را و همین باعث می‌شود گاهی اوقات کودکان والدین خود را گم کنند. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه، با اقتباس از کتاب بابلز گم می‌شود (Bubbles is Lost) ماجرای روزی را تعریف می‌کند که می‌می‌نی همراه با مامان برای خرید به بازار می‌رود. مادرش به می‌می‌نی نصیحت می‌کند دست او را رها نکند و دور نشود، اما چیزی حواس می‌می‌نی را پرت می‌کند و زمانی‌که به خودش می‌آید، می‌بیند خبری از مامان نیست. می‌می‌نی گریه‌کنان پیش آقای پلیس می‌رود و از او خواهش می‌کند مامان را برایش پیدا کند.

شعرها و تصاویر کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه، به بچه‌ها آموزش می‌دهد اگر به هر علتی والدین خود را در خیابان و مکان‌های شلوغ گم کردند، پیش پلیس بروند و از او کمک بخواهند، نه از آدم‌های غریبه.
کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه توسط انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های می‌می‌نی

می‌می‌نی یک میمونک کوچولو و بازیگوش است که ماجراهای او و مامانش، در قالب کتاب‌های مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده است. شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است. ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل مطالب آموزنده هستند و این مجموعه با هدف آموختن نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری، و همچنین کمک به والدین و سرپرستان در امر آموزش کودکان خردسال به انتشار رسیده‌‌ است. این مجموعه‌ی محبوب تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن اکنون از طریق سایت کتابراه در اختیار همگان قرار گرفته است.

اقتباس‌ هنری از مجموعه شعر می‌می‌نی

مجموعه اشعار کودکانه‌ی می‌می‌نی در قالب پویانمایی و در برنامه‌ای تحت عنوان «شهر قصه»، در شبکه‌ی پویا تولید و پخش شده است.

کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه، مناسب چه کسانی است؟

مجموعه‌ ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل کتاب‌هایی مناسب برای کودکان 2 تا 6 ساله است. همچنین اگر می‌خواهید به کودک خود آموزش دهید چگونه در مکان‌های شلوغ گم نشود یا در صورت گم شدن بهتر است چه کاری انجام دهد، کتاب می‌می‌نی 11: درخت و برگ و ریشه می‌می‌نی پیدا می‌شه، در انجام این کار به شما کمک می‌کند.

با ناصر کشاورز بیشتر آشنا شویم

ناصر کشاورز یکی از شاعران و نویسندگان برجسته در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است که نسل‌های گوناگونی با آثارش آشنا هستند. او در سال 1341 در تهران متولد شد، اما کودکی و نوجوانی خود را در شهر دامغان گذراند. هرچند در رشته‌ی مهندسی صنایع پذیرفته شد، اما از ادامه‌ی تحصیل انصراف داد و به حرفه‌ی محبوبش یعنی نویسندگی روی آورد. فعالیت رسمی ناصر کشاورز به‌عنوان شاعر و نویسنده، با مجله‌ی کیهان بچه‌ها از سال 1362 آغاز شد. در همین سال بود که اولین شعرش در این مجله‌ی محبوب به انتشار رسید. «من و مرغابی‌ها» نام اولین کتاب ناصر کشاورز است که در سال 1365 منتشر شد و از آن زمان تاکنون، بیش از 160 کتاب برای کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده است. دریافت نشان درجه‌یک هنری، دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی ادبیات کودک و نوجوان و نشان مداد پرنده از کانون پرورش فکری، برخی از افتخاراتی هستند که ناصر کشاورز در طول دوران فعالیت خود موفق به کسب آن‌ها شده است. مجموعه کتاب‌های «وگی ورجه»، «کی بود کی بود» و «مرا یک دایناسور درسته قورت داده» برخی از دیگر آثار او در حوزه‌ی شعر و داستان کودکان به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه می‌خوانیم

آقا پلیس کمک کن
مامان‌جونم گم شده
نمی‌شه پیداش کنم
قاطی مردم شده
گریه نکن پسرجون
آروم بگیر ساکت باش
چه شکلیه مامانت
چه رنگیه لباس‌هاش؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات23
زبانفارسی
شابک978-964-369-114-1
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه

برای دریافت کتاب می می نی 11: درخت و برگ و ریشه می می نی پیدا می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.