معرفی و دانلود کتاب دندون خرسی لق شده

عکس جلد کتاب دندون خرسی لق شده
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دندون خرسی لق شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دندون خرسی لق شده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دندون خرسی لق شده

کتاب دندون خرسی لق شده نوشته‌ی کارما ویلسون از مجموعه‌ی خرسی و دوستانش، در قالب قصه‌ای دوست داشتنی و با بیانی آهنگین ماجرای خرسی را به تصویر می‌کشد که اولین دندان شیری‌اش لق شده است.

موضوع کتاب دندون خرسی لق شده (Bear's Loose Tooth) چیست؟

روزی خرسی و دوستانش در کنار هم مشغول ناهار خوردن بودند که یکدفعه خرسی احساس کرد چیزی در دهانش شل شده و تکان می‌خورد. این اولین دندان لق شده‌ی خرسی بود به همین خاطر خیلی ناراحت و نگران بود اما دوستانش که همگی داستان دندان شیری را می‌دانستند، سعی کردند تا به خرسی کمک کنند.

درباره‌ی مجموعه خرسی و دوستانش:

هر جلد از این مجموعه، داستانی آموزنده و زیبا را در قالب شعرهایی دلنشین به تصویر می‌کشد. این داستان‌ها کودکان را با مسئله و موقعیتی جدید رو‌به‌رو می‌کنند و با بیانی ساده آن‌ها را با این موضوع که ممکن است در هر شرایطی اتفاقی جدید برایشان بیفتد، آشنا می‌کند. در این مجموعه کودکان یاد می‌گیرند که نحوه‌ی رو‌به‌رو شدن با مسائل و تفکر و تلاش اهمیت دارد و آن‌ها باید متناسب با هر شرایطی خودشان را تغییر دهند و تصمیم درست بگیرند.

با خواندن اشعار شیرین مجموعه خرسی و دوستانش برای کودکان، می‌توانید آن‌ها را تشویق به حفظ کردن اشعار کتاب کرده و خلاقیت و حافظه‌ی آن‌ها را تقویت نمایید. هر کدام از این کتاب‌ها، کودکان را با انواعی از حیوانات آشنا کرده و آن‌ها را علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی می‌کند.

کتاب دندون خرسی لق شده مناسب چه کسانی است؟

این کتاب جالب به همراه تصاویر زیبا برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و سرگرم کننده است. کارما ویلسون (Karma Wilson) در این شعر آموزنده، اطلاعات جالبی در مورد دندان‌های شیری به کودکان می‌دهد و به آن‌ها می‌آموزد زمانی که دندانشان لق شد به آن زبان یا دست نزنند و صبر کنند تا خودش بیفتد.

در بخشی از کتاب دندون خرسی لق شده می‌خوانیم:

دندون اون لق شده بود
خرسی می‌گفت خدا جونم
ناراحتم، چی کار کنم
اگه بیفته دندونم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دندون خرسی لق شده
نویسنده
مترجمفیروزه کاتب، مریم اسلامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8347-38-5
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دندون خرسی لق شده

Arad Hashemi
۱۴۰۲/۹/۷
خیلی خوب وجذاب برای بچه ها
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دندون خرسی لق شده

برای دریافت کتاب دندون خرسی لق شده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.