معرفی و دانلود کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی

عکس جلد کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی

کتاب مصور می می نی 3: چه دوست نازنینی، نام سومین کتاب از مجموعه ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی‌ست. اشعار این کتاب محبوب و پرفروش توسط شاعر نام‌آشنای کودکان ناصر کشاورز سروده شده و با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و حل مشکلات رفتاری خردسالان و کودکان به انتشار رسیده است. می‌می‌نی میمونک مهربان همراه با مامانی برای گردش و تفریح به جنگل رفته. آنجا یک توپ قرمز و خوشگل پیدا می‌کند، اما از آن طرف صدای گریه شنیده می‌شنود. چه اتفاقی ممکن است افتاده باشد؟

درباره‌ی کتاب می‌می‌نی 3: چه دوست نازنینی

بچه‌ها باید یاد بگیرند اگر چیزی پیدا می‌کنند، با کمک بزرگترها آن را به صاحبش برگردانند. ناصر کشاورز در کتاب می‌می‌نی 3: چه دوست نازنینی، با اقتباس از کتاب بابلز یک توپ قرمز پیدا می‌کند (Bubbles Find a Red Ball) در قالب شعری کودکانه، ماجرای می‌می‌نی و پیدا کردن یک توپ قرمز وسط جنگل را تعریف می‌کند. می‌می‌نی از یافتن توپ خیلی خوشحال است و می‌خواهد آن را به خانه‌ی خودشان ببرد، اما صدای گریه‌ی گربه کوچولو توجه او را به خود جلب می‌کند. گربه‌ی ملوس به خاطر گم کردن توپش ناراحت است و می‌می‌نی متوجه می‌شود توپ به گربه کوچولو تعلق دارد. به نظر شما می‌می‌نی توپ را به او پس می‌دهد؟

شعرها و تصاویر کتاب می‌می‌نی 3: چه دوست نازنینی، بچه‌ها را با مفهوم مالکیت اشیاء و اهمیت دوستی آشنا می‌سازد و به آن‌ها یاد می‌دهد وسایل و اسباب‌بازی‌هایشان را با دوستان خود سهیم شوند. کتاب می‌می‌نی 3: چه دوست نازنینی توسط انتشارات افق به چاپ رسیده و نسخه‌ی الکترونیک آن از طریق کتابراه در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌های مصور خردسالان و ترانه‌های کودکانه قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های می‌می‌نی

می‌می‌نی یک میمونک کوچولو و بازیگوش است که ماجراهای او و مامانش، در قالب کتاب‌های مصور و با زبان شعر برای کودکان خردسال دو تا شش‌ساله تدوین شده است. شخصیت می‌می‌نی بر اساس مجموعه داستان‌های بابلز (Bubbles) شکل گرفته و ناصر کشاورز، شاعر برجسته‌ی کودکان، اشعار کتاب را با توجه به محتوای داستان‌های اصلی تنظیم کرده است. ترانه‌های می‌می‌نی و مامانی شامل مطالب آموزنده هستند و این مجموعه با هدف آموختن نکات اخلاقی و مهارت‌های رفتاری، همچنین کمک به والدین و سرپرستان در امر آموزش کودکان خردسال به انتشار رسیده‌‌ است. این مجموعه‌ی محبوب تاکنون بیش از سی بار تجدید چاپ شده و نسخه‌ی الکترونیک آن اکنون از طریق کتابراه در اختیار همگان قرار گرفته است.

اقتباس‌ هنری از مجموعه شعر می‌می‌نی

مجموعه اشعار کودکانه‌ی می‌می‌نی در قالب پویانمایی و در برنامه‌ای تحت عنوان «شهر قصه»، در شبکه‌ی پویا تولید و پخش شده است.

کتاب می‌می‌نی 3: چه دوست نازنینی مناسب چه کسانی است؟

کتاب می‌می‌نی 3: چه دوست نازنینی برای کودکان 2 تا 6 سال مناسب است. اگر می‌خواهید اهمیت دوستی و مفهوم مالکیت را به کودک خردسال خود آموزش دهید، کتاب نامبرده انتخابی مناسب برای این کار است.

با ناصر کشاورز بیشتر آشنا شویم

ناصر کشاورز یکی از شاعران و نویسندگان برجسته در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است که نسل‌های گوناگونی با آثارش آشنا هستند. او در سال 1341 در تهران متولد شد، اما کودکی و نوجوانی خود را در شهر دامغان گذراند. هرچند در رشته‌ی مهندسی صنایع پذیرفته شد، اما از ادامه‌ی تحصیل انصراف داد و به حرفه‌ی محبوبش یعنی نویسندگی روی آورد. فعالیت رسمی ناصر کشاورز به عنوان شاعر و نویسنده، با مجله‌ی کیهان بچه‌ها از سال 1362 آغاز شد. در همین سال بود که اولین شعرش در این مجله‌ی محبوب به انتشار رسید. «من و مرغابی‌ها» نام اولین کتاب ناصر کشاورز است که در سال 1365 منتشر شد و از آن زمان تا کنون، بیش از 160 کتاب برای کودکان و نوجوانان به چاپ رسانده است. دریافت نشان درجه یک هنری، دریافت نشان ماه طلایی از جشنواره‌ی ادبیات کودک و نوجوان و نشان مداد پرنده از کانون پرورش فکری، برخی از افتخاراتی هستند که ناصر کشاورز در طول دوران فعالیت خود موفق به کسب آن‌ها شده. مجموعه کتاب‌های «وگی ورجه»، «کی بود کی بود» و «مرا یک دایناسور درسته قورت داده» برخی از دیگر آثار او در حوزه‌ی شعر و داستان کودکان به شمار می‌آیند.

در بخشی از کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی می‌خوانیم

چه توپ گِرد و خوبی!
چه رنگ شادی داره!
دست می‌زنم چه نرمه!
ببین چه بادی داره!
دلم می‌خواد که این توپ
مال خودم بمونه
باید که اون ‌رو زودتر
قایم کنم تو خونه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-964-369-055-5
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی

فاطمه قدمی
۱۴۰۳/۱/۲۸
بسیار عالی بود. مفهوم اینکه چیزی رو پیدا کردن باید به صاحبش بدن خیلی قشنگ به زبان شعر بیان شد
سامره موسوی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
خیلی عالی. بچه‌ها عاشق این کتاب هستند
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی

برای دریافت کتاب می می نی 3: چه دوست نازنینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.